Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι αμερικανοί επιμένουν να αυξήσουμε τη στρατιωτική συμμετοχή μας στο Αφγανιστάν


   Κλιμακώνονται οι πιέσεις προς την Ελληνική Κυβέρνηση προκειμένου  να αυξήσουμε και να αναβαθμίσουμε τη συμμετοχή μας στις στρατιωτικές επιχειρήσεις της ISAF στο Αφγανιστάν.
Στην πρώτη του συμμετοχή σε Σύνοδο των Υπουργών Αμύνης του ΝΑΤΟ που έγινε στη Μπρατισλάβα της Σλοβακίας, ο ΥΠΕΘΑ Ευάγγελος Βενιζέλος δέχτηκε τις πιεστικές απαιτήσεις των συμμάχων,  για επιχειρησιακή αναβάθμιση της  Ελληνικής στρατιωτικής δύναμης που βρίσκεται στο Αφγανιστάν.
Ο κ. Βενιζέλος μετείχε  στην ενημέρωση που έκανε ο Yπουργός  Άμυνας των ΗΠΑ, κ. Robert M. Gates,   για την κατάσταση στο Αφγανιστάν. Στην ενημέρωση μετείχαν και ο  επικεφαλής των αμερικανο-νατοϊκών δυνάμεων στο Αφγανιστάν, ο  αμερικανός  Στρατηγός Μακ Κρίσταλ , αλλά και ο  Αφγανός Υπουργός Άμυνας.

Ο αμερικανός υπουργός Άμυνας ήταν πολύ ανήσυχος,  για την πορεία των στρατιωτικών επιχειρήσεων, αφού τα  αμερικανο-νατοϊκά στρατεύματα αντιμετωπίζουν σκληρή αντίσταση από τους Ταλιμπάν, και τους διάφορους Αφγανούς και Τατζίκους φυλάρχους και οπλαρχηγούς,  που είναι παράλληλα και έμποροι όπλων και ναρκωτικών.
Φαίνεται ότι οι αμερικανοί βρίσκονται σε αδιέξοδο στο Αφγανιστάν και προσπαθούν να πείσουν τους ευρωπαίους συμμάχους τους στο ΝΑΤΟ, να αυξήσουν τη στρατιωτική συμμετοχή τους στην ISAF.
Επίσης , ανάλογες ήταν και οι πιέσεις,   για αύξηση της ελληνικής συμμετοχής στο Αφγανιστάν, που άσκησε ο βοηθός υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ για πολιτικο-στρατιωτικές υποθέσεις Andrew Shapiro , που συναντήθηκε στην Αθήνα  με τους  αναπληρωτές υπουργούς  Εξωτερικών και Άμυνας, Δ. Δρούτσας και Π. Μπεγλίτης,  
Οι αμερικανοί ζητούν από τη χώρα μας, η ελληνική στρατιωτική δύναμη που βρίσκεται στο Αφγανιστάν, να έχει ενεργό συμμετοχή στις στρατιωτικές επιχειρήσεις της ISAF, και ακόμη, να διαθέσει η χώρα μέχρι τέσσερα επιθετικά ελικόπτερα ΑΠΑΤΣΙ , που θα καλύψουν  επιχειρησιακές ανάγκες  στα «θερμά» μέτωπα του Αφγανιστάν.
Επισημαίνουμε ότι, η Ελλάδα αναλαμβάνει από 1-1-2010 την πτητική ασφάλεια του αεροδρομίου της Καμπούλ και  για το λόγο αυτό, ετοιμάζονται να αναχωρήσουν για την πρωτεύουσα του Αφγανιστάν δεκάδες στελέχη της πολεμικής μας Αεροπορίας.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα