Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επικίνδυνη η μετακίνηση της Ελληνικής Δύναμης στο Αφγανιστάν


Από την Καμπούλ, τον σχετικά ασφαλή θύλακα της αφγανικής πρωτεύουσας, η Ελληνική Στρατιωτική Δύναμη, θα μεταφερθεί στην περιοχή της Χεράτ και μάλλον στην πόλη Φαράχ, που είναι εξαιρετικά επικίνδυνη περιοχή, καθώς μαίνονται οι ένοπλες συγκρούσεις των αμερικανο-νατοϊκών  στρατευμάτων με τους Ταλιμπάν.
Η Φαράχ βρίσκεται στο νοτιο-δυτικό τμήμα του Αφγανιστάν και απέχει περί τα 240 χλμ. από την μεγαλύτερη πόλη της περιοχής  που  είναι η Χεράτ.
Σχετικά με το ενδεχόμενο ελληνικών απωλειών, ο συνταγματάρχης Θεοδ. Δημητρακάκης από το ΓΕΕΘΑ,  κατά τη διάρκεια ενημέρωσης των δημοσιογράφων, είπε το αυτονόητο, για κάθε στρατιωτική επιχείρηση. "Δεν μπορούν πλέον να αποκλειστούν οι απώλειες, με τον μεγαλύτερο κίνδυνο να προέρχεται από τη χρήση αυτοσχέδιων εκρηκτικών μηχανισμών  που χρησιμοποιούν οι Ταλιμπάν". Υπάρχει και σχετική μελέτη του ΓΕΣ για την πρόβλεψη απωλειών στρατιωτικού προσωπικού.

Η δύναμη του ελληνικού τμήματος αναμένεται να αυξηθεί και από τους 165 άνδρες που είναι σήμερα, ίσως να φτάσει τα 300 άτομα. Η μεταφορά του ελληνικού τμήματος από την αφγανική πρωτεύουσα προς τη Χεράτ θα γίνει αεροπορικώς και κατόπιν οδικώς προς την περιοχή στρατοπέδευσης. Η επικινδυνότητα της περιοχής μετάβασης της Ελληνικής Δύναμης είχε υποβαθμιστεί από την προηγουμένη πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Γι’ αυτό η χθεσινή ενημέρωση επιτελούς του ΓΕΕΘΑ περιείχε εκπλήξεις και πολλές αποκαλυπτικές ειδήσεις.
Η μετακίνηση της Ελληνικής Στρατιωτικής Δύναμης σε υψηλής επικινδυνότητας περιοχή, υποχρεώνει το ΥΠΕΘΑ να προβεί άμεσα στην αγορά, 28 τεθωρακισμένων οχημάτων για περιπολίες και μετακινήσεις , καθώς επίσης και σε αγορά τεθωρακισμένων  μηχανημάτων  κατασκευής έργου. Το κόστος των προμηθειών υπολογίζεται στα  70 εκατομμύρια ευρώ, χωρίς να περιλαμβάνεται το κόστος συντήρησης.
Πάντως η ελληνική Κυβέρνηση, δεν έχει και πολλές επιλογές, να ακυρώσει αποφάσεις του ΝΑΤΟ στο Αφγανιστάν, όταν μάλιστα η ελληνική συμμετοχή εκτιμάται από τις νατοϊκές αρχές, ως ιδιαίτερα χαμηλή. Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Ευάγγελος Βενιζέλος, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, για ενδεχόμενη μετακίνηση των ελληνικών δυνάμεων στο Αφγανιστάν δήλωσε τα εξής: «Τα ζητήματα που αφορούν την ελληνική παρουσία στο Αφγανιστάν πρόκειται να εξεταστούν συνολικά σε  προσεχή συνεδρίαση του ΚΥΣΕΑ, αφού θα έχουν ολοκληρωθεί οι επεξεργασίες στο εσωτερικό του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας στο επίπεδο του Συμβουλίου Άμυνας.»                                                                                         

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα