Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Απορρίπτουν Αθήνα και Λευκωσία τις προτάσεις Ταλάτ για τη διακυβέρνηση

Αρνητικές χαρακτήρισε ο πρωθυπουργός τις προτάσεις των Τουρκοκυπρίων για τη διακυβέρνηση, τονίζοντας ότι αυτές απομακρύνονται από την αρχή της δικοινοτικής-διζωνικής ομοσπονδίας.
Μετά τις επαφές του με τον πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας, Δημήτρη Χριστόφια, ο κ. Παπανδρέου ανακοίνωσε τη δημιουργία ομάδας νομικών, η οποία θα συνδράμει στην καλύτερη δυνατή ερμηνεία ορισμένων πτυχών του Κυπριακού.
Ο κ. Παπανδρέου επανέλαβε την ενεργή στήριξη της Ελλάδας στον κυπριακό ελληνισμό και τάχθηκε υπέρ της συνέχισης των συνομιλιών στην Κύπρο χωρίς χρονοδιαγράμματα και επιδιαιτησίες.
«Θέλουμε μια λύση που θα τερματίσει την κατοχή και τη διαίρεση του Νησιού. Γιατί το Κυπριακό είναι πρωτίστως πρόβλημα κατοχής από την Τουρκία» τόνισε.
Ο κ. Παπανδρέου ανακοίνωσε επίσης ότι θα απαντήσει τις επόμενες ημέρες στην επιστολή Ερντογάν, καλώντας τον να επισκεφθεί την Αθήνα στο μέλλον.
Ξεκαθάρισε, πάντως, ότι η Αθήνα αναμένει από την Αγκυρα να τηρήσει τις υποχρεώσεις της έναντι της ΕΕ, αλλά και της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Από την πλευρά του ο κ. Χριστόφιας χαιρέτισε την πρωτοβουλία Παπανδρέου για τη δημιουργία ομάδας νομικών, λέγοντας ότι αυτή θα ενισχύσει την περαιτέρω συνεργασία και συντονισμό.
Ο κ. Χριστόφιας χαρακτήρισε απαράδεκτες τις προτάσεις Ταλάτ για τη διακυβέρνηση, λέγοντας ότι η Λευκωσία δεν δέχεται καν να τις συζητήσει.
Ευχαρίστησε, τέλος, την ελληνική κυβέρνηση για τη συμπαράστασή της, ενώ ευχαρίστηκε προσωπικά τον κ. Παπανδρέου για την αποδοχή της πρότασης της Λευκωσίας να βρεθεί στην Κύπρο, ώστε να συμμετάσχει σε συνάντηση όλων των πολιτικών αρχηγών της Κύπρου (υπό τον Δ.Χριστόφια) για τις εξελίξεις.
Για το θέμα της Τουρκίας, ο κ. Χριστόφιας τόνισε ότι η Λευκωσία «πάγωσε» ορισμένα κεφάλαια των ενταξιακών διαπραγματεύσεων Βρυξελλών-Αγκυρας, απορρίπτοντας τις εκτιμήσεις ότι η Τουρκία βγήκε αλώβητη από τη Σύνοδο Κορυφής του Δεκεμβρίου.


Αυτό το κείμενο εκτυπώθηκε από το in.gr,

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα