Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σημαντική Συνεδρίαση των Στρατηγών του ΝΑΤΟ


Σημαντική Σύνοδος της Στρατιωτικής Ηγεσίας του ΝΑΤΟ, θα διεξαχθεί το προσεχές διήμερο στην έδρα του ΝΑΤΟ στις Βρυξέλλες. Τα θέματα της Συνόδου θα είναι:
·        ΟΙ στρατιωτικές επιχειρήσεις του ΝΑΤΟ στο Αφγανιστάν. Θα αναλυθούν οι στόχοι αλλά και οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα αμερικανο-νατοϊκά στρατεύματα, κυρίως λόγω της σφοδρής αντίστασης των Ταλιμπάν, αλλά και τις απροθυμίας των τοπικών κοινωνιών να συνεργαστούν με τη στρατιωτική διοίκηση της ISAF (Είναι η πολυεθνική στρατιωτική δύναμη που έχει αναπτυχθεί στο Αφγανιστάν). Αναμένεται ότι θα ασκηθούν πιέσεις για αυξημένη στρατιωτική των κρατών-μελών του ΝΑΤΟ στο Αφγανιστάν. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Γερμανία θα δώσει  το καλό παράδειγμα και θα αυξήσει τη ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΉ της δύναμη. Πιέσεις όμως, αναμένεται ότι θα ασκηθούν και στην Ελλάδα, για αυξημένη συμμετοχή σε στρατιωτικά μέσα, και συγκεκριμένα με την αποστολή επιθετικών ελικοπτέρων ΑΠΑΤΣΙ.
·        Το άλλο θέμα αφορά, τη Νέα Δομή του ΝΑΤΟ.  ΈΧΕΙ συσταθεί μια επιτροπή εμπειρογνωμόνων στην οποία προεδρεύει η πρώην Υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μαντλίν Ολμπράιτ, που θα παρουσιάσει τις προτάσεις της. Στη θεματική αυτή περιλαμβάνεται και ο έλεγχος του επιχειρησιακού χώρου του Αιγαίου. Η Τουρκία θα ζητήσει να έχει την εποπτεία στο μισό Αιγαίο (ανατολικά του 25ο μεσημβρινού) με τα ραντάρ που διαθέτει,  αλλά θα αντιμετωπίσει την αντίδραση της Ελλάδας. Η ελληνική πλευρά θα επιμείνει στην αρχή ότι, θα πρέπει να διατηρήσει τον επιχειρησιακό έλεγχο στο Αιγαίο για λογαριασμό του ΝΑΤΟ, στα όρια που προσδιορίζονται από το FIR Αθηνών.
·        Άλλο  θέμα θα είναι  η ενεργός συμμετοχή του ΝΑΤΟ στην αντιμετώπιση της πειρατείας στη Θάλασσα, που εξελίσσεται σε μάστιγα για την διεθνή ναυσιπλοΐα.
·        Και τέλος, θα προσδιοριστούν οι στόχοι της στρατηγικής συνεργασίας του ΝΑΤΟ με τη Ρωσία, σε θέματα  περιφερειακής σταθερότητας και Ασφάλειας.   Στη Σύνοδο θα μετέχουν, η αμερικανική στρατιωτική ηγεσία, ο επικεφαλής των στρατιωτικών δυνάμεων στο Αφγανιστάν, οι αρχηγοί των Γενικών Επιτελείων των κρατών-μελών του ΝΑΤΟ, ενώ την Ελλάδα θα εκπροσωπήσει ο Α/ΓΕΕΘΑ ΠΤΕΡΑΡΧΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΙΑΓΚΟΣ

                       ***************
Από το ΓΕΕΘΑ εκδόθηκε η εξής ανακοίνωση:
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΑΡΧΗΓΟΥ ΓΕΕΘΑ ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠ΄ΑΡΙΘΜΟΝ  04/2010

  Ανακοινώνεται ότι, από τις 26 έως τις 27 Ιανουαρίου 2010 ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ Πτέραρχος Ιωάννης Γιάγκος, θα πραγματοποιήσει επίσημη επίσκεψη στις Βρυξέλλες, προκειμένου να συμμετάσχει στη Σύνοδο της Στρατιωτικής Επιτροπής του ΝΑΤΟ MC (Military Committee), της NUC (NATO Ukraine Committee), του NRC (NATO Russia Council) και του EAPC (Euro-Atlantic Partnership Council) όπως παρακάτω:

α.       Σύνοδος Στρατιωτικής Επιτροπής (MC)
                    Κατά τη διάρκεια των εργασιών της Συνόδου θα:
                    (1)     Συζητηθούν θέματα τρεχουσών επιχειρήσεων του ΝΑΤΟ με έμφαση στην ΚFOR και ISAF.
                    (2)     Ανταλλαγούν απόψεις αναφορικά με το Strategic Concept (Στρατηγικό Δόγμα) του ΝΑΤΟ. Η Προεδρεύουσα της Ομάδας Εργασίας για τη μελέτη του νέου Στρατηγικού Δόγματος, Dr Madeleine Albbright, θα ενημερώσει τη Στρατιωτική Επιτροπή για το έργο που έχει παραχθεί από την Ομάδα Εργασίας.
                    (3)     Εξετασθούν θέματα συνεργασίας πάνω στον τομέα της θαλάσσιας ασφάλειας (Maritime Security), καθώς και οι επιχειρήσεις του ΝΑΤΟ για την αντιμετώπιση του προβλήματος της πειρατείας.

          β.       Σύνοδος της Επιτροπής ΝΑΤΟ-Ουκρανίας (NUC)
                    Κατά τη διάρκεια της Συνόδου του NUC θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση αναφορικά με το πρόγραμμα ανάπτυξης των Ουκρανικών Ε.Δ. (2006 – 2011).

          γ        Σύνοδος της Επιτροπής ΝΑΤΟ-Ρωσίας (NRC)
                    Κατά τη διάρκεια της Συνόδου του NRC θα ανταλλαγούν απόψεις και θα καθορισθούν οι στόχοι για το στρατηγικό πρόγραμμα συνεργασίας με τη Ρωσία το 2010.

          δ.       Επιτροπή Ευρωατλαντικής Συνεργασίας (EAPC)
                    Κατά τη διάρκεια της Συνόδου του EAPC θα εξετασθούν τα αμοιβαία οφέλη και οι στρατηγικές προκλήσεις στη μελλοντική συμμετοχή των Εταίρων του Προγράμματος της Συνεργασίας για την Ειρήνη (PfP), στην NRF.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα