Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Έκρηξη μπροστά στη Βουλή, στο μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη (video με δηλώσεις Παπανδρέου και Χρυσοχοΐδη)

Αυτοσχέδιος εκρηκτικός μηχανισμός εξερράγη λίγο πριν τις οκτώ το βράδυ του Σαββάτου σε κάδο απορριμμάτων μπροστά από το μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη.

Στις 19.45 άγνωστος τηλεφώνησε στην Ελευθεροτυπία και είπε ότι σε δέκα λεπτά επρόκειτο να γίνει έκρηξη σε κάδο απορριμμάτων στη Βουλή, μπροστά από τον Άγνωστο Στρατιώτη. Η αστυνομία απέκλεισε άμεσα το χώρο και απομάκρυνε τη φρουρά από το μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη για αυτό και δεν υπήρξαν τραυματισμοί.

Στον τόπο της έκρηξης βρίσκονται κλιμάκια της αντιτρομοκρατικής και της εγκληματολογικής υπηρεσίας που ερευνούν το χώρο.

Ακολούθησε και δεύτερο προειδοποιητικό τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, το οποίο εκκενώνεται από τους αστυνομικούς.

"Η δημοκρατία δεν τρομοκρατείται" δήλωσε ο πρωθυπουργός, προσερχόμενος στο κτίριο του κοινοβουλίου.

Υπό την προεδρία του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου συνεδριάζει το απόγευμα της Κυριακής (5 μ.μ.) το υπουργικό συμβούλιο για τον «Καποδίστρια 2», στο οποίο ο υπουργός Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Γιάννης Ραγκούσης θα αναπτύξει τις αρχές του σχεδίου.

Το μεσημέρι του Σαββάτου έγινε σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου, πριν την ενημέρωση των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ που μετέχουν στον Κοινοβουλευτικό Τομέα Εργασίας (ΚΤΕ).  Στη σύσκεψη πήραν μέρος εκτός από τον κ. Ραγκούση, ο Θ. Πάγκαλος, ο Χ. Παμπούκης, ο Σ. Ξυνίδης, ο Χρ. Παπουτσής και άλλα στελέχη.

«Η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να κάνει πράξη τις δεσμεύσεις της. Είχαμε δεσμευτεί για τη Διοικητική Αποκέντρωση, για τη μεταφορά της εξουσίας στον πολίτη, για τη Διαφάνεια, τη Δημοκρατία και την ενίσχυση της Λαϊκής Κυριαρχίας. Αυτό και επιδιώκουμε», δήλωσε ο κ. Παπουτσής, γραμματέας της ΚΟ του ΠΑΣΟΚ και κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα