Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι Τούρκοι επιβεβαιώνουν τα σενάρια κλίματος έντασης


Επιβεβαιώνει το τουρκικό γενικό επιτελείο ενόπλων δυνάμεων το σχεδιασμό στρατιωτικών σεμιναρίων και ασκήσεων, όσον αφορά την αποκάλυψη που έκανε η τουρκική εφημερίδα "Ταράφ" σχετικά με σχέδια δημιουργίας κλίματος χάους εντός της Τουρκίας και κλίματος έντασης στις σχέσεις με την Ελλάδα.


Το επιτελείο χαρακτηρίζει απαράδεκτους τους "ισχυρισμούς" της εφημερίδας, αλλά τονίζει ότι το "επιχειρησιακό σχέδιο" στο οποίο αναφερόταν η εφημερίδα, είναι πραγματικότητα.

Η εφημερίδα είχε γράψει ότι στο πλαίσιο των προσπαθειών για ανατροπή της κυβέρνησης, ανώτατοι αξιωματικοί είχαν καταρτίσει σχέδια για κλιμάκωση της έντασης με την Ελλάδα. Στο πλαίσιο αυτό, προβλεπόταν στα σχέδια η κλιμάκωση των πτήσεων τουρκικών πολεμικών αεροσκαφών στο Αιγαίο, με σκοπό να καταρριφθεί τουρκικό αεροσκάφος από ελληνικό. Ταυτόχρονα, τα σχέδια προέβλεπαν αύξηση της στρατιωτικής κινητικότητας στην περιοχή των ελληνοτουρκικών συνόρων.


Στην ανακοίνωση γίνεται λόγος για "διάφορους ισχυρισμούς και σχόλια των ΜΜΕ σχετικά με το Σεμινάριο Σχεδιασμού που πραγματοποιήθηκε στις 5-7 Μαρτίου 2003 εκ μέρους της Α΄ Στρατιάς" και υπογραμμίζεται ότι το "Σεμινάριο" αυτό, "περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα Ασκήσεων της περιόδου 2003-2006 του γενικού Επιτελείου".

Αναφέρεται επίσης ότι "σκοπός του Σεμιναρίου Σχεδιασμού είναι η ανάπτυξη των Επιχειρησιακών Σχεδίων που ετοιμάζονται σχετικά με την εξωτερική απειλή και η διασφάλιση της εκπαίδευσης του σχετικού προσωπικού. Το Σεμινάριο εφαρμόστηκε στο πλαίσιο σεναρίου το οποίο περιλάμβανε περίοδο συνεχώς αυξανόμενης έντασης".

Στην ίδια ανακοίνωση υπογραμμίζεται ότι το Σεμινάριο "ασχολήθηκε και με θέματα στρατιωτικού νόμου, ο οποίος εφαρμόζεται και σε περιπτώσεις πολέμου ή σε περιπτώσεις εμφάνισης καταστάσεων όπου ο πόλεμος καθίσταται αναγκαίος".

Το επιτελείο αναφέρει ότι "δεν είναι δυνατόν να δεχθεί κάποιος που διαθέτει νου και συνείδηση, τους ισχυρισμούς που προβάλλονται σχετικά με το Σχέδιο αυτό".

Η εφημερίδα "Ταράφ" επανέρχεται και αποκαλύπτει τα ονόματα των 36 δημοσιογράφων, που σύμφωνα με τα σχέδια αυτά θα συλλαμβάνονταν μετά την επιβολή του στρατιωτικού νόμου. Μεταξύ τους υπάρχουν γνωστά ονόματα, όπως του αρμενικής καταγωγής δημοσιογράφου Χραντ Ντινκ που δολοφονήθηκε στις 19 Ιανουαρίου 2007.

Σύμφωνα με την εφημερίδα, τα σενάρια προέβλεπαν τη σύλληψη συνολικά 200.000 ατόμων. 'Όλα αυτά, για την αντιμετώπιση της "εσωτερικής απειλής" που σύμφωνα με τα σχέδια ήταν ο ισλαμικός αναχρονισμός.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα