Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κινητικότητα υπάρχει και πάλι στο Σκοπιανό.

Ο ειδικός διαπραγματευτής του ΟΗΕ ο  Μάθιου Νίμιτς αναμένεται να επισκεφθεί τα Σκόπια την προσεχή Τρίτη και Τετάρτη, ενώ την Παρασκευή θα βρίσκεται στην  Αθήνα.
Κύκλοι του ελληνικού ΥΠΕΞ, είναι πολύ επιφυλακτικοί, καθώς εκτιμούν, ότι δεν  ευοίωνες οι προοπτικές , ώστε  η νέα επίσκεψη Νίμιτς σε Σκόπια και Αθήνα να έχει θεαματικά αποτελέσματα.
Αντίθετα η  πΓΔΜακεδονίας  θεωρεί ότι οι διαδοχικές επισκέψεις του Μάθιου Νίμιτς σε Σκόπια και Αθήνα  μπορούν να προσδώσουν μια νέα δυναμική στη διαπραγματευτική διαδικασία, αλλά, ο ΥΠΕΞ της FYROM Αντόνιο Μιλόσοσκι καυτηριάζει  τις ελληνικές «εθνικές κόκκινες γραμμές» ως αντιπαραγωγικές.
Επίσης, δυσοίωνα συμπεράσματα προκύπτουν από την πρόσφατη επίσκεψη αντιπροσωπείας του ευρωκοινοβουλίου στα Σκόπια (μετείχαν και έλληνες ευρωβουλευτές).

Σύμφωνα με πληροφορίες, η  πολιτική ηγεσία της ΠΓΔΜ ζητά ενεργότερη εμπλοκή της ΕΕ στο Σκοπιανό. Η Κυβέρνηση των Σκοπίων εκτιμά ότι,  η παρέμβαση του Ευρωκοινοβουλίου και της Κομισιόν, θα δημιουργήσει πρόσθετα προβλήματα στην ελληνική πλευρά,  επειδή θα διαπραγματεύεται με τις Βρυξέλλες ταυτόχρονα για τα δημοσιονομικά και για το σκοπιανό. Οι Σκοπιανοί εθνικιστές που αποτελούν και την Κυβερνητική πλειοψηφία,  ελπίζουν και αυτοί να εκμεταλλευτούν τη δεινή οικονομική και πολιτική θέση στην οποία βρίσκεται η χώρα μας.
-έχει ενδιαφέρον να επισημάνουμε ότι, το ευρωκοινοβούλιο -και αυτό απηχεί την ατμόσφαιρα που υπάρχει στις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις- κρατά στάση αυστηρά ίσων αποστάσεων ανάμεσα στην Αθήνα και στα Σκόπια. (πάει περίπατο η κοινοτική αλληλεγγύη).
-Η ΕΕ και οι ΗΠΑ ζητούν λύση της εκκρεμότητας της ονομασίας  μέχρι  τον προσεχή Νοέμβριο, όταν θα πραγματοποιηθεί Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ και θα τεθεί εκ νέου θέμα ένταξης της ΠΓΔΜακεδονίας στο ΝΑΤΟ. Στόχος της ηγεσίας του ΝΑΤΟ είναι η ένταξη της π.Γ.Δ.Μακεδονίας στην Ατλαντική Συμμαχία. Αν η Ελλάδα δεν έχει μπει σε τροχιά οικονομικής ανάκαμψης, και παραμένει πολιτικά και διπλωματικά αδύναμη, τότε πολύ δύσκολα θα επιμείνει στην τακτική του βέτο, στην προοπτική ένταξης της FYROM στο ΝΑΤΟ!
-Η πρόταση του Μ.Νίμιτς “Βόρεια Δημοκρατία της Μακεδονίας”, να γίνει καταρχήν αποδεκτή από  Αθήνα και Σκόπια και αργότερα συζητάμε  για την γλώσσα και εθνότητα, βρίσκει σύμφωνο  τον   Πρωθυπουργό των Σκοπίων Νίκολα Γκρούεφσκι. Η Ελλάδα δεν συμφωνεί,  διότι η προτεινόμενη ονομασία  δεν θα είναι για ΟΛΕΣ τις χρήσεις, άρα παραβιάζεται «η εθνική κόκκινη γραμμή».
Πάντως αυτή η πρόταση ΝΙΜΙΤΣ, αντιμετωπίζεται θετικά και από τους εταίρους και συμμάχους μας στο ΝΑΤΟ και την Ε.Ε., παρότι η Ελλάδα διαφωνεί.

   ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΠΟΥΤΣΗΣ

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα