Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Ερντογάν βάζει φυλακή τους "στρατηγούς"!

Σαράντα εννέα τούρκοι στρατιωτικοί, απόστρατοι και εν ενεργεία, οι οποίοι συνελήφθησαν χθες στην Αγκυρα, την Κωνσταντινούπολη και τη Σμύρνη, ανακρίνονται σήμερα για πιθανή εμπλοκή τους σε συνωμοσία για την ανατροπή της τουρκικής κυβέρνησης.

Δεκαεπτά απόστρατοι στρατηγοί και 4 εν ενεργεία ναύαρχοι περιλαμβάνονται μεταξύ των 49 συλληφθέντων. Ο πρώην αρχηγός της πολεμικής αεροπορίας της Τουρκίας, ο στρατηγός Ιμπραχίμ Φιρτίνα, και ο ναύαρχος Οζντέν Ορνέκ, πρώην αρχηγός του πολεμικού ναυτικού, περιλαμβάνονται στους συλληφθέντες.

Οι συλληφθέντες, οι οποίοι ανακρίνονται από τις εισαγγελικές αρχές στην Κωνσταντινούπολη, κατηγορούνται για τον σχεδιασμό βομβιστικών επιθέσεων εναντίον τζαμιών ώστε να προκληθεί χάος στη χώρα και να ανοίξει ο δρόμος για ένα πραξικόπημα στο πλαίσιο της επιχείρησης "Βαριοπούλα" που χρονολογείται από το 2003, σύμφωνα με τον τουρκικό Τύπο. Οι πρώτες πληροφορίες για την υπόθεση δημοσιεύθηκαν τον Ιανουάριο σε τουρκική εφημερίδα.

Θεωρούνται ύποπτοι επίσης για την εκπόνηση σχεδίου κατάρριψης τουρκικού πολεμικού αεροσκάφους με στόχο την πρόκληση ένοπλης σύρραξης με την Ελλάδα και την αποσταθεροποίηση της τουρκικής κυβέρνησης. Ο τουρκικός στρατός διέψευσε κατηγορηματικά το σύνολο των ισχυρισμών αυτών που δημοσιεύθηκαν στον Τύπο.

Ως επικεφαλής του σχεδίου φέρεται ο πρώην στρατηγός Τσετίν Ντογάν, ο οποίος και περιλαμβάνεται μεταξύ των συλληφθέντων. Εχει αρνηθεί κάθε εμπλοκή , δηλώνοντας ότι το σχέδιο εκείνο αποτελούσε "στρατηγικό παίγνιο" της εποχής που βρισκόταν εν ενεργεία.

Ο τουρκικός στρατός, ο οποίος έχει ανατρέψει τέσσερις τουρκικές κυβερνήσεις από το 1960 και ασκούσε ισχυρή επιρροή στην πολιτική ζωή της χώρας, είδε τα προνόμιά του να περιορίζονται μετά την εισαγωγή από την κυβέρνηση του Κόμματος Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης μεταρρυθμίσεων με στόχο την εναρμόνιση με τους ευρωπαϊκούς δημοκρατικούς κανόνες.

Οι τουρκικές ένοπλες δυνάμεις, αντικείμενο βαθέος σεβασμού στην Τουρκία, είδαν την εικόνα τους να αμαυρώνεται τα τελευταία χρόνια μετά τις έρευνες για συνωμοσίες εν αποστρατεία και εν ενεργεία μελών τους για την αποσταθεροποίηση της χώρας και την ανατροπή της ισλαμικής κυβέρνησης.

Αξιωματικοί αλλά και πανεπιστημιακοί και δημοσιογράφοι περιλαμβάνονται μεταξύ των 200 ατόμων που βρίσκονται στο επίκεντρο δικαστικής έρευνας της υπόθεσης Εργκένεκον.

Η διαδικασία, η οποία στην αρχή θεωρήθηκε ως μια επιχείρηση εκκαθάρισης από τα ανατρεπτικά στοιχεία που είχαν εισχωρήσει στην κρατική μηχανή, στη διαδρομή έχασε μέρος της αξιοπιστίας της όταν οι συλλήψεις επεκτάθηκαν σε προσωπικότητες γνωστές από την αντίθεσή τους στην πολιτική της ισλαμικής κυβέρνησης, η οποία κατηγορείται για κεκαλυμμένο σχέδιο υπονόμευσης του κοσμικού χαρακτήρα του κράτους.

Ο αρχηγός του γενικού επιτελείου των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων Ιλκέρ Μπασμπούγ, ο οποίος ανέβαλε επίσκεψή του στην Αίγυπτο μετά τις χθεσινές συλλήψεις, κατήγγειλε πρόσφατα μία εκστρατεία δυσφήμησης του τουρκικού στρατού και δήλωσε ότι η εποχή των πραξικοπημάτων έχει παρέλθει.

Το χθεσινό κύμα συλλήψεων ακολουθεί τη σύγκρουση ανάμεσα στην κυβέρνηση και την τουρκική δικαιοσύνη, προπύργιο της υπεράσπισης του κοσμικού χαρακτήρα του κράτους, σχετικά με την υπόθεση Εργκένεκον.

Ο επικεφαλής εισαγγελέας του Ακυρωτικού Δικαστηρίου της Τουρκίας άφησε να πλανάται η απειλή νέα δικαστικής διαδικασίας κατά του Κόμματος Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης, δηλώνοντας ότι διεξάγει έρευνα για ενδεχόμενες πιέσεις της εκτελεστικής επί της δικαστικής εξουσίας.

Το 2008, το κυβερνών κόμμα μόλις που απέφυγε την απαγόρευση της λειτουργίας του για "δραστηριότητες αντίθετες με τον κοσμικό χαρακτήρα του κράτους".

Διαβάστε περισσότερα: http://www.i-reportergr.com

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα