Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΣΟΒΑΡΟ ΕΠΕΙΣΌΔΙΟ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ- ΕΜΠΛΟΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΜΑΧΗΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ

Η Τουρκία έστειλε δύο οπλισμένα  μαχητικά αεροσκάφη F-16 προκειμένου να εμποδίσουν την πτήση ελικοπτέρου του Λιμενικού Σώματος που στο πλαίσιο του προγράμματος FRONTEX  της Ε.Ε., εκτελούσε πτήση επιτήρησης θαλασσίων συνόρων, για τον εντοπισμό λαθρομεταναστών.
Το Ελικόπτερο του Λιμενικού Σώματος , ενώ βρισκόταν στην περιοχή των νησιών Φούρνοι, Αγαθονήσι κα Φαρμακονήσι στο νοτιοανατολικό Αιγαίο και ενώ είχε εντοπίσει 59 λαθρομετανάστες, δεχόταν κλήσεις από τον επίγειο σταθμό «ΝΤΑΤΣΑ» της Τουρκίας, να αποχωρήσει από την περιοχή,  διότι βρίσκεται παρανόμως εντός του εναέριου χώρου της Τουρκίας.  Το ελληνικό ελικόπτερο αγνόησε τις εντολές του τουρκικού ραντάρ και συνέχισε την αποστολή του. Όμως, τουρκικά μαχητικά , αφού παραβίασαν τα όρια εθνικού μας εναερίου χώρου, προσέγγισαν απειλητικά  το ελικόπτερο , προκειμένου να το υποχρεώσουν να αποχωρήσει από την περιοχή!!
Άμεση ήταν η αντίδραση της Πολεμικής μας Αεροπορίας, καθώς δύο ελληνικά F-16 κατέφθασαν την περιοχή και αναχαίτισαν το τουρκικά πολεμικά αερ0σκάφη.
Το πολύ σοβαρό επεισόδιο έληξε με την αποχώρηση των τουρκικών αεροσκαφών από τα όρια του FIR Αθηνών.

Σχόλια

  1. Αγαπητέ κύριε Καπούτση,όλα πλέον είναι ανοιχτά στο παραχωρημένο πλέον Αιγαίον.Πριν από 35 χρόνια έπρεπε οι "εθνικοί" μας ηγέτες να προετοιμάζουν την χώρα για δυσάρεστες εξελίξεις.Αντ΄ αυτού έστρεψαν τον λαό στην κατανάλωση, κατέστρεψαν την παραγωγική βάση και έδιωξαν με επιδοτήσεις σε γειτινικές χώρες ακόμη και αυτή την υπό ανάπτυξη βιομηχανία.Οι άμυαλοι συμπατριώτες μας θα πληρώσουν ακριβά το μάρμαρο.Οι "Μαυροκορδάτοι και οι Κωλέττηδες" δεν έφυγαν ποτέ από τον έρημο αυτό τόπο.
    Με εκτίμηση
    Μάντζαρης Γεώργιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχως οι εφιαλτες ειναι στην εξουσια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα