Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τουρκικό υποβρύχιο στην Αλβανία!!

Στρατηγική περικύκλωση της Ελλάδας - Για πρώτη φορά τουρκικό υποβρύχιο επιχειρεί από την Αλβανία!

Μία ημέρα που μπορεί στο μέλλον να την θυμηθούμε με επώδυνο τρόπο είναι η σημερινή: Το πρώτο τουρκικό υποβρύχιο, το S352 «Ντολουνάι» (Dolunay), Τype 209/1200 κλάσης ATILAY έδεσε στον ναύσταθμο του Δυρραχίου, στην Αλβανία, πριν δύο μέρες, ο οποίος έχει κατασκευαστεί με τουρκικά κεφάλαια ακριβώς για να φιλοξενεί τουρκικά υποβρύχια και ξεκίνησε ασκήσεις με το αλβανικό Ναυτικό! Πλέον μπορούμε να αναφερόμαστε σε "στρατηγική περικύκλωση" της χώρας, αφού θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε και δράση υποβρυχίων στα δυτικά!

Η υποδοχή του ήταν πανηγυρική και έγινε υπό από τους συριγμούς των πολεμικών πλοίων της Αλβανίας που ναυλοχούσαν εκείνη την στιγμή στην περιοχή.
Το υποβρύχιο έφτασε στο λιμάνι του Δυρραχίου, για να συμμετάσχει σε κοινή άσκηση με το αλβανικό Ναυτικό που θα διαρκέσει δύο ημέρες.
Το «Ντολουνάϊ» καθελκύστηκε στις 22 Ιουλίου 1989 και ήταν το τελευταίο υποβρύχιο της κλάσης 209/1200 που παρέλαβες το τουρκικό Ναυτικό. Έχει εκτόπισμα 1185 τόνους, ταχύτητα εν καταδύσει 11 κόμβους και πλήρωμα 38 άτομα. Έχει 8 τορπιλοσωλήνες των 533 mm.
Η κίνηση αυτή του τουρκικού Ναυτικού ήταν αναμενόμενη και βέβαια δεν πρόκειται για μία συνηθισμένη άσκηση, αφού το να ασκείσαι σε θαλάσσιες επιχειρήσεις με το – μάλλον ανύπαρκτο - αλβανικό Ναυτικό και να περιμένεις να αποκομίσεις επιχειρησιακά συμπεράσματα είναι μάλλον πολύ φιλόδοξος στόχος.
Η άσκηση έχει καθαρά στόχο να «τεσταριστούν» οι εγκαταστάσεις της βάσης υποβρυχίων, να γίνει δηλαδή μία επιχειρησιακή επιθεώρηση σε μία βάση με την οποία επιτυγχάνεται η στρατηγική περικύκλωση της Ελλάδας.

Εδώ λοιπόν έρχεται η πληροφορία από το Πολεμικό Ναυτικό η οποία λέει ότι το εν λόγω υποβρύχιο συνόδευε την τουρκική φρεγάτα F490 Gaziantep (πρώην USS Clifton Sprague) τουλάχιστον μέχρι αυτή να επιστρέψει στα Δαρδανέλλια το βράδυ της περασμένη Κυριακής!
Το υποβρύχιο, αφού «αλώνισε» εντός των ελληνικών χωρικών υδάτων από την περιοχή του Καφηρέα κατευθύνθηκε νότια και μετά δυτικά περνώντας μέσα από τον δίαυλο Κυθήρων – Κρήτης  (δεν αποκλείουν να πέρασε και δυτικά των Κυθήρων μεταξύ Κυθήρων και Πελοποννήσου, αφού ο δίαυλος Κυθήρων – Κρήτης είναι σπαρμένος από υποβρύχια συστήματα έγκαιρης προειδοποίησης του Π.Ν. και θα μπορούσε να εντοπιστεί με ακρίβεια η κίνησή του). Εν τούτοις φαίνεται ότι σε κάποια σημεία η πορεία του άφησε ίχνη...
Πάντως το όλο θέμα είναι πολύ σοβαρό, ειδικά αν συνδυαστεί με ένα άλλο γεγονός που πέρασε «στα ψιλά» μέσα σε όλη αυτή την επιδρομή κατά του εισοδήματος των πολιτών που ζούμε αυτές τις ημέρες: Αλβανικές οικολογικές οργανώσεις έχουν ξεκινήσει εκστρατεία για την απομάκρυνση των ελληνικών εγκαταστάσεων πετρελαίου στο λιμάνι του Δυρραχίου! Για το θέμα, όμως, θα επανέλθουμε.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα