Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Έληξε η απεργία των πιλότων της Πολεμικής Αεροπορίας. Ακολουθούν παραιτήσεις...

Επανήλθαν στα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα οι πιλότοι της Πολεμικής μας Αεροπορίας, μετά τη χθεσινή πρωτοφανή «λευκή απεργία» από εκπαιδευτικές πτήσεις, επειδή η Κυβέρνηση αποφάσισε να καταργήσει την αυτοτελή φορολόγηση του πτητικού τους επιδόματος.
Ωστόσο, οι δηλώσεις του ΥΠΕΘΑ Ευάγγελου Βενιζέλου, έχουν δυσαρεστήσει και προβληματίσει τα στελέχη των Ενόπλων μας Δυνάμεων, αφού ο πολιτικός τους προϊστάμενος δήλωσε, μεταξύ άλλων, ότι «είναι εξαιρετικά αποθαρρυντικό να στέλνουν κάποιοι στον ελληνικό λαό το μήνυμα ότι οι Έλληνες αεροπόροι πετούν στους ουρανούς της πατρίδας όχι λόγω αίσθησης καθήκοντος, αλλά για λόγους οικονομικούς.»
Από χθες το απόγευμα ο Αρχηγός της Πολεμικής Αεροπορίας , έχει αναλάβει μια πρωτοβουλία εκτόνωσης της κρίσης και επισκέπτεται Μάχιμες Μοίρες και συνομιλεί με τους πιλότους, προσπαθώντας να τους πείσει , για τις καλές προθέσεις της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΕΘΑ.
Ισχύουν, υποστηρίζει ο Αρχηγός του ΓΕΑ, οι δεσμεύσεις του ΥΠΕΘΑ Ευάγ. Βενιζέλου, ότι η απώλεια εισοδήματος, λόγω της κατάργησης της αυτοτελούς φορολόγησης του πτητικού επιδόματος, θα αναπληρωθεί με άλλο τρόπο.
Είναι πιθανό, το προσεχές διάστημα, η δυσαρέσκεια να εκφραστεί με αύξηση του αριθμού των παραιτήσεων των στελεχών της Πολεμικής Αεροπορίας. Και δεν αποκλείεται να τους ακολουθήσουν και οι πιλότοι της Αεροπορίας Στρατού και του Ναυτικού, καθώς επίσης και οι αλεξιπτωτιστές – βατραχάνθρωποι και οι αξιωματικοί των υποβρυχίων , που επίσης θίγονται από την κατάργηση της αυτοτελούς φορολόγησης των ειδικών επιδομάτων επικινδυνότητας του λαμβάνουν.
Πάντως όσοι γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες και τις ευαισθησίες του χώρου των Ενόπλων Δυνάμεων, υποστηρίζουν, ότι θα έπρεπε να είχαν αποφευχθεί και η «λευκή απεργία» των πιλότων, αλλά και η αιχμηρή δήλωση του υπουργού Εθνικής Άμυνας Ευάγ.Βενιζέλου.
Θα πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι, οι πιλότοι των μαχητικών μας αεροσκαφών δίνουν καθημερινό αγώνα στο Αιγαίο με τις αναχαιτίσεις και τις σκληρές αερομαχίες, που εμπλέκονται με τα τουρκικά πολεμικά αεροσκάφη, όταν αυτά παραβιάζουν το FIR Αθηνών ή τα όρια του εθνικού μας εναερίου χώρου.
Επίσης η Πολεμική μας Αεροπορία έχει σημαντική κοινωνική προσφορά. Μόνο στο πρώτο τετράμηνο του 2010 με ιπτάμενα μέσα της Πολεμικής Αεροπορίας και κάτω από αντίξοες συνθήκες μεταφέρθηκαν 488 ασθενείς από ακριτικές περιοχές σε Κεντρικά Νοσοκομεία. Ενώ στο ίδιο διάστημα, έγιναν 54 επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης και διασώθηκαν 63 άτομα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΠΟΥΤΣΗΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα