Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επίδειξη αδιαλλαξίας από Ν.Γκρουέφσκι

Η σλαβομακεδονική Κυβέρνηση της FYROM, προβαίνοντας σε μία ακόμη επίδειξη αδιαλλαξίας , απορρίπτει εμμέσως και την συμβιβαστική πρόταση «Βόρεια Δημοκρατία της Μακεδονίας».
Ο πρωθυπουργός της π.Γ.Δ.Μακεδονίας Νίκολα Γκρούεφσκι, σε συνέντευξή του στον ιδιωτικό τηλεοπτικό σταθμό των Σκοπίων «Σίτελ», αναφέρει: «Σε περίπτωση που παρουσιαστεί πρόταση για ονομασία ''Βόρειας Δημοκρατία της Μακεδονίας'' για όλες τις χρήσεις και εφόσον η πρόταση αυτή παρουσιαστεί επίσημα στον μεσολαβητή Μάθιου Νίμιτς, εγώ θα την θέσω σε δημοψήφισμα. Αν σας ενδιαφέρει η προσωπική μου θέση, εγώ θα ψηφίσω κατά». Ανάλογη δήλωση για Δημοψήφισμα με στόχο την απόρριψη της πρότασης έκανε και ο Πρόεδρος της FYROM Γ. Ιβανόφ. Επίσης ο ΥΠΕΞ Α.Μιλόσοσκι δήλωσε ότι η Κυβέρνησή του αποφάσισε, παρά τις ελληνικές αντιδράσεις, να χρησιμοποιήσει την ονομασία «Μακεδονική Προεδρία 2010» από την 1η Μάιου που η χώρα του θα αναλάβει για έξι (6) μήνες την προεδρία του Συμβουλίου της Ευρώπης.


Η Ελληνική Κυβέρνηση, παρότι έρχεται αντιμέτωπη με την αδιαλλαξία των Σκοπιανών, εντούτοις προωθεί συμβιβαστικές πολιτικές, στα πλαίσια της διαπραγματευτικής διαδικασίας του ΟΗΕ, προκειμένου να διευθετηθεί η εκκρεμότητα με την ονομασία της γειτονικής χώρας. Η Ελλάδα έχει αναλάβει την πρωτοβουλία ένταξης όλων ανεξαιρέτως των κρατών των Δυτικών Βαλκανίων (συμπεριλαμβανομένης και της FYROM) την Ε.Ε. και το ΝΑΤΟ, όπως δήλωσε ο αν.ΥΠΕΞ Δ.Δρούτσας μετά τη Σύνοδο των Υπουργών Εξωτερικών της Ατλαντικής Συμμαχίας (Ταλίν, 23.04.2010). Αλλά, επισήμανε ο κ.Δρούτσας, θα πρέπει η Κυβέρνηση των Σκοπίων να εγκαταλείψει την αδιαλλαξία της.
Τηλεφωνική επικοινωνία είχε ο Πρωθυπουργός Γ.Α.Παπανδρέου με τον κ.Ν.Γκρουέφσκι, κατόπιν πρωτοβουλίας του Σκοπιανού ηγέτη, για να τον ενημερώσει ότι δεν θα έρθει στην Ελλάδα, για να συμμετάσχει στο συνέδριο του «Εκόνομιστ», που θα διεξαχθεί στην Αθήνα από τις 28 έως τις 30 Απριλίου. Οι πρωθυπουργοί των δύο χωρών, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της κυβέρνησης της ΠΓΔΜ, συμφώνησαν ότι, « είναι ανοιχτοί για την όσο το δυνατό συντομότερη επίλυση του ζητήματος της ονομασίας, ενώ σημειώθηκε η ετοιμότητα των δύο πλευρών για την πραγματοποίηση απευθείας συναντήσεων και επαφών στο μέλλον».
Σύμφωνα με τα μέσα ενημέρωσης της FYROM , αιτία της ματαίωσης του ταξιδιού του Ν.Γκρουέφσκι στην Αθήνα ,είναι η άρνηση της Ελληνικής Κυβέρνησης να επιτρέψει την προσγείωση του πρωθυπουργικού αεροσκάφους στο «ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ», που αναγράφει «Δημοκρατία της Μακεδονίας».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα