Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διεκδικήσεις και μέσω της FRONTEX

Η Τουρκία, συστηματικά παρενοχλεί τα αεροσκάφη  και ελικόπτερα , που στα πλαίσια του προγράμματος  FRONTEX της Ε.Ε., εκτελούν πτήσεις επιτήρησης των θαλασσίων συνόρων της Ελλάδας που συμπίπτουν με εκείνα της Ε.Ε., για τον εντοπισμό λαθρομεταναστών.  Οι συνομιλίες της υπηρεσίας FRONTEX της Ε.Ε. με την Τουρκία , προκειμένου να συμμετάσχει  στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα, έχουν καταλήξει σε αδιέξοδο, διότι η Άγκυρα δεν αναγνωρίζει τα σύνορα στο Αιγαίο ως νόμιμα και συνεπώς, ως σύνορα της Ε.Ε.!! Η Ελλάδα επιμένει ότι, η Τουρκία μπορεί να συμμετάσχει στο πρόγραμμα FRONTEX της Ε.Ε., μόνο εφόσον αποδεχτεί ότι τα ελληνικά σύνορα ταυτίζονται με τα ευρωπαϊκά σύνορα. Μάλιστα η Άγκυρα, προσπαθεί ακόμη και μέσω FRONTEX, να κατοχυρώσει το δικαίωμα Έρευνας και Διάσωσης στο μισό Αιγαίο, ανατολικά του 25ο μεσημβρινού , υποστηρίζοντας ότι το συνοριακό καθεστώς στο Αιγαίο είναι προβληματικό. Για αυτό άλλωστε, η Άγκυρα δημιουργεί , εξαιρετικά επικίνδυνες καταστάσεις στο Αιγαίο, όταν μαχητικά της αεροσκάφη και επίγεια ραντάρ , παρενοχλούν ελληνικά και ευρωπαϊκά ιπτάμενα μέσα,  που δραστηριοποιούνται  για λογαριασμό της FRONTEX.  Η Τουρκία έχει «γκριζάρει» την περιοχή που περιλαμβάνει τα νησιά του νοτιοανατολικού Αιγαίου   Αγαθονήσι,  Φαρμακονήσι,  Φούρνους και  Λειψοί.  Επίσης είναι χαρακτηριστικό  ότι, η  Άγκυρα στις 8 Μαρτίου «βάφτισε» «τουρκικό εναέριο χώρο» ακόμη και  την περιοχή  μεταξύ Χίου και Σάμου, μία περιοχή που βρίσκεται καθαρά εντός Εθνικού Εναερίου Χώρου. Τη μέρα αυτή,  ξημερώματα,  το πολωνικό αεροσκάφος της FRONTEX που περιπολούσε στην περιοχή δέχθηκε 15 (!) κλήσεις από τα ραντάρ της Σμύρνης και της Datca  και το καλούσε να εγκαταλείψει την περιοχή γιατί βρισκόταν «εντός του τουρκικού εναέριου χώρου διαφορετικά θα εκτελείτο σε βάρος του τακτική επιχείρηση»,  δηλαδή θα στέλνονταν τουρκικά μαχητικά αεροσκάφη να το αναχαιτίσουν!

ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΠΡΟΕΙΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΡΚΙΚΑ RADAR ΠΡΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Α/Φ ΚΑΙ Ε/Π 2010     (από 1 έως  17-03-2010)

***********************************************************


ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΡΚΙΚΑ RADAR ΠΡΟΣ Α/Φ ΚΑΙ Ε/Π ΤΗΣ FRONTEX (από 13-2 μέχρι 17-3-2010)



«Η ΣΦΗΝΑ»

Σχόλια

  1. Χριστός Ανέστη !

    Κύριε Καπούτση Χρόνια Πολλά !

    Θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω την πλήρη αντίθεσή μου με μια σας τοποθέτηση στο χθεσινό δελτίο ειδήσεων του BlueSky !

    Θεωρώ απαράδεκτη την τοποθέτησή σας σχετικά με το πρόσωπο του Μητροπολίτη Μεσσηνίας ! Τον ονομάσατε "Πεφωτισμένο" !!!!

    1. Αγνοείτε κύριε Καπούτση την ένθερμη υποστήριξη του εν λόγω ρασοφόρου προς το εθνοκτόνο νόμο Ραγκούση περί Ιθεγενείας; (Σας παραπέμπω σε συνεντεύξεις του στην Καθημερινή κι αλλού)

    2. Αγνοείτε τη συμμετοχή του σε ημερίδα της ΜΚΟ που συνέταξε το εν λόγω έκτρωμα και λοιπών "εθνομηδενιστικών" κύκλων στην Παλαιά Βουλή όπου και υπήρξε αντίδραση πολιτών;

    3. Αγνοείτε τα δημοσιεύματα περί συμμετοχής του σε Μασσονικές και λοιπές τεκτονικές συναθροίσεις;

    4. Αγνοείτε τις πλείστες καταγγελίες σε δημοσιεύματα για ύπουλες ενέργειές του κατά του υποψηφίου Αρχιεπισκόπου Μητροπολίτου Σπάρτης, ώστε να εκλεγή άνετα ο εκλεκτός της Νέας Τάξης και του ΠΑΣΟΚ σημερινός Αρχιεπίσκοπος;

    5. Αγνοείτε την οργύλη αντίδραση εναντίον του από τον Μητροπολίτη Καλαβρύτων Αμβροσίου και τις ανακοινώσεις που αυτός εξέδωσε (υπάρχουν και στο Ελληνικό Φόρουμ);

    Ένας τέτοιος λοιπόν άνθρωπος, κύριε Καπούτση δεν μπορεί να χαρακτηρίζεται από έναν δημοσιογράφο όπως εσείς ως "Πεφωτισμένος" ! Τις απόψεις του συναδέλφου σας και παρουσιαστή του δελτίου τις γνωρίζουμε, πλησιάζουν αυτές της κυρίας Δραγώνα και δε μας αφορούν ως πολίτες και τηλεθεατές. Τον ανεχόμαστε χάρη του λοιπού δυναμικού του Σταθμού. Από εσάς όμως κυριε Καπούτση που μέχρι τώρα έχετε δείξει ποιότητα στην ενημέρωση και Εθνικό Φρόνημα, δεν μπορούμε να ανεχόμαστε τέτοιες δηλώσεις !

    Ο εν λόγω ρασοφόρος, κανονικά θα έπρεπε να έχει "ξυριστεί". Δεν τιμά το ράσο που φέρει. Το μολύνει ! Όπως και ο άμεσα προϊστάμενός του και ομοιδεάτης του. Και όπως ο κόσμος του Αγ.Παντελεήμωνα έφυγε από την εκκλησία μόλις εισήλθε ο Αρχιεπίσκοπος, το ίδιο πρέπει να κάνει και στους Ναούς της Μεσσηνίας όποιος Μεσσήνιος σέβεται τον εαυτό του με το Μητροπολίτη της περιοχής ! Το ίδιο θα έπρεπε να προτρέπετε και εσείς ως Μεσσήνιος από το βήμα που σας δίνετε ! Όχι να τον παρουσιάζετε ως Πεφωτισμένο !

    Πεφωτισμένος ιεράρχης κύριε Καπούτση είναι ο Σεραφείμ του Πειραιώς, ήταν ο Χριστόδουλος, ήταν ο Γρηγόριος ο Ε' που κρεμάστηκε για να μην προσκυνήσει τις τουρκικές βουλές, ήταν ο Χρυσόστομος Σμύρνης ! Είναι ακόμη ο πατήρ Αντώνιος της "Κιβωτού" που ναι μεν έχει μαζέψει όλα τα λαθρομεταναστάκια και τα διαπαιδαγωγεί φρονίμως και τα ταϊζει, αλλά δε συμμετέχει σε διαμόρφωση πολιτικής ως πιόνι των εθνοκτόνων βουλών της Νέας Τάξης παργμάτων και των ενχώριων υπηρετών της ! Δεν είναι Πεφωτισμένοι όλοι αυτοί οι γραικίλοι που βλασφήμως φέρουν το τιμημένο ράσο της Ορθοδοξίας και προσκυνούν καθημερινά αντί το Χριστό και το ποίμνιό τους, τον Σόρος, την Goldman Sachs, το State Department και τον εξυπηρετητή τους Γιώργο Παπανδρέου στις ανθελληνικές και εις βάθος χρόνου και αντιχριστιανικές επιδιώξεις τους !

    Μετά τιμής
    Καθημερινός Τηλεθεατής σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ για τις εύστοχες παρατηρήσεις σας, διότι συμβάλουν στην βελτίωσή μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα