Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

γενοκτονία στις υποσαχάριες χώρες της Κεντρικής Αφρικής

Ο ΑΘΗΝΑ 984 ήταν χορηγός επικοινωνίας σε ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον Συνέδριο για τις υποσαχάριες χώρες τις Κεντρικής Αφρικής, που ολοκληρώνεται σε λίγο στο Αμφιθέατρο «ΓΙΑΝΝΟΣ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ» του Υπουργείου Εξωτερικών.
Το Συνέδριο οργάνωσε ο Ινστιτούτο Ανάπτυξης Δυτικής Ελλάδας σε συνεργασία με την Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Αθήνα.
Οι εισηγητές ανέδειξαν τα πολύ σοβαρά, ανθρωπιστικού χαρακτήρα, προβλήματα των κρατών,  που βρίσκονται κάτω από την έρημο της Σαχάρας, στην Κεντρική Αφρική.
Η παιδική θνησιμότητα σε αυτές τις περιοχές έχει  πλέον τα  χαρακτηριστικά γενοκτονίας. Η πρόσβαση σε πόσιμο νερό, εξασφαλίζεται μόνο από το 25% του συνολικού πληθυσμού.
Το προσδόκιμο όριο ζωής είναι μόλις τα 46 χρόνια, αφού η ελονοσία και το ΑIDS, θερίζουν τους έφηβους και τους ενήλικες.
Όλοι οι ομιλητές επαίνεσαν το φιλανθρωπικό έργο του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής. Μάλιστα ο εκπρόσωπος της Κυβέρνησης της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό, είπε ότι, οι άνθρωποι της Ορθόδοξης Εκκλησίας με την προσφορά τους, σώζουν τη ζωή σε χιλιάδες ανθρώπους το κάθε χρόνο,  από τη λιμοκτονία και τις ασθένειες.
Ευθύνες για αυτή την κατάσταση αποδόθηκαν στις αυταρχικές και διεφθαρμένες Κυβερνήσεις, σε διάφορες πολυεθνικές που δήθεν κάνουν επενδύσεις,  καθώς επίσης και σε διάφορα ένοπλα κινήματα που εξελίσσονται σε συμμορίες.
Έτσι μια πάμπλουτη σε υπέδαφος περιοχή, όπως είναι οι  υποσαχάριες χώρες, κατοικούνται σήμερα από  πάμφτωχους και ανασφαλείς κατοίκους.
Ζήτησαν   οι ομιλητές  να ενισχυθεί  από  τους αρμόδιους φορείς, το ανθρωπιστικό έργο του Πατριαρχείου  της Αλεξανδρείας , αλλά και των ΜΚΟ που δραστηριοποιούνται στην Κεντρική Αφρική.

Σχόλια

  1. ΤΙ ΞΕΡΕΙ Η ΣΚΙΩΔΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ?

    "H "ENΟΠΟΙΗΣΗ" ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥ Δ.Ν.Τ. ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ... ΥΠΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ"..!!!
     
    Απώλεια του γεωπολιτικού της ρόλου στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων, σενάρια ολοκληρωτικής κατάρρευσης πολιτικού ελέγχου και κοινωνικής έξαρσης της βίας, σταδιακή αποσύνδεση από της μεγάλες(σ.σ. προστάτιδες δυνάμεις δυνάμεις βλέπε Αμερική), πολιτική αποσταθεροποίηση σε σημαντικό βαθμό, και έξοδο από την ευρωζώνη είναι μερικές από τις εκτιμήσεις -πλέον απαισιόδοξες προβλέψεις για την Ελλάδα των «ειδικών» του stratfor, οι οποίοι επισημαίνουν ότι τα τρία επόμενα χρόνια θα είναι καθοριστικά για την σύγχρονη μετεπαναστατική από συστάσεως του ελληνικού κράτους ιστορία της χώρας. Σύμφωνα με την δεκασέλιδη ανάλυση, κάνοντας focus στα συμπεράσματα, σύμφωνα με τους αναλυτές του Stratfor, υποβαθμίστηκε ο ρόλος της Ελλάδας ως στρατηγικός σύμμαχος στα Βαλκάνια.
    * -- Συνεχίζοντας, οι αναλυτές εξηγούν "ότι η Ελλάδα, αντιμετωπίζοντας μεταξύ άλλων και την υπαρκτή απειλή για το Αιγαίο, εξαρτάται από τις στρατηγικές που υιοθετεί η Τουρκία, η οποία είναι μια αναδυόμενη γεωπολιτική δύναμη που στοχεύει να επεκτείνει την επιρροή της στα Βαλκάνια, την Μέση Ανατολή και τον Καύκασο"
    * -- Ακόμα και η.... "ενοποίηση" της εσωτερικής Ελλάδας βρίσκεται υπό αμφισβήτηση, όπως απεικονίζεται στην έκθεση λόγω της εσωτερικής της αδυναμίας της να μαζέψει τους φόρους
    * -- Για να καταλήξει ότι σε κάθε περίπτωση, τα επόμενα τρία χρόνια θα είναι καθοριστικά για την Ελληνική ιστορία, προοιωνίζοντας μια εικόνα αποσταθεροποίησης από τα αυστηρά μέτρα που επέβαλε το ΔΝΤ και η ΕΕ, με αποτέλεσμα την περαιτέρω εξασθένιση της κεντρικής κυβέρνηση, αλλά και την χρεωκοπία προ των πυλών (κρίνοντας από το επίπεδο του χρέους, το οποίο –όπως επισημαίνουν- σύντομα θα είναι πάνω από το 150% του ΑΕΠ), και την στάση επιφυλακής των ευρωπαίων εταίρων για μια διαταγή εξόδου από την ευρωζώνη, μόλις διαπιστωθεί ότι αυτό δεν αποτελεί κίνδυνο για την υπόλοιπη ευρώπη....
    Περισσότερα εδω:
    http://www.greekamericannewsagency.com/
    main/index.php?option=com_content&view=article&id=
    8524:2010-06-28-19-19-22&catid
    =1:2010-01-19-17-32-13&Itemid=7

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα