Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Γ.Γ. της «HEZBOLLAH», H. NASRALLAH, δεν μετέβη στην Τουρκία για λόγους ασφάλειας.

ü  Ο H. NASRALLAH δεν μετέβη στην Τουρκία για λόγους ασφάλειας (DEBKA, 22/06/10)

Ο Γ.Γ. της «HEZBOLLAH», H. NASRALLAH, δεν μετέβη στην Τουρκία για λόγους ασφάλειας. Σημειώνεται ότι ο Τούρκος Πρωθυπουργός, R. Τ.ERDOGAN, είχε απηύθυνε πρόσκληση στον H. NASRALLAH να επισκεφθεί την Άγκυρα, την προηγούμενη εβδομάδα, με τη συνοδεία των Υπηρεσιών Πληροφοριών του Ιράν, της Συρίας, της Τουρκίας και της Υπηρεσίας Ασφάλειας της «HEZBOLLAH», σύμφωνα με το «DEBKA».
Η ίδια ιστοσελίδα υποστηρίζει ότι:
1. Ο NASRALLAH θεώρησε τα δύο σχέδια που αφορούσαν στη μετάβασή του στην Άγκυρα, παρακινδυνευμένα. Το πρώτο προέβλεπε να μεταβεί, αεροπορικώς, στην Άγκυρα, με συριακό ή ιρανικό στρατιωτικό α/φος, τη στιγμή που η Τουρκία αρνήθηκε να παρέχει δικό της. Το δεύτερο προέβλεπε να μεταβεί οδικώς στην Άγκυρα, ωστόσο ο ίδιος έκρινε ότι το 10ωρο ταξίδι του στους αυτοκινητοδρόμους της Συρίας θα άφηνε εκτεθειμένη τη συνοδεία του στα ισραηλινά μη επανδρωμένα αεροπλάνα.

2. Ενώ οι διαπραγματεύσεις μεταξύ του NASRALLAH και του κλιμακίου της «ΜΙΤ»,  που είχε μεταβεί στη Βηρυτό για το λόγο αυτό, χρονοτριβούσαν, ο Τούρκος Πρωθυπουργός άρχισε να μην επιδεικνύει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την υπόψη επίσκεψη. Ο λόγος είναι ότι με τη συγκεκριμένη επίσκεψη θα επαληθευόταν ο ισραηλινός ισχυρισμός ότι ο Τούρκος Πρωθυπουργός χρησιμοποιεί «τρομοκράτες» στην εκστρατεία μίσους κατά του Ισραήλ, η οποία δέχεται έντονη κριτική στο εσωτερικό της χώρας, διότι θεωρείται ότι βλάπτει τα συμφέροντα της Τουρκίας. Έτσι το κλιμάκιο της «ΜΙΤ» επέστρεψε στην Άγκυρα.
Το «DEBKA» ισχυρίζεται ότι για να σώσει τα προσχήματα, ο Γ.Γ. της «HEZBOLLAH» άφησε να διαρρεύσει, χθες, στην ε/φ του Κουβέιτ «A-RAI», ότι η οργάνωση ματαίωσε, στο παρά πέντε, δολοφονία ανώτατου Ισραηλινού αξιωματούχου που βρισκόταν σε διακοπές, ο οποίος ανακλήθηκε στο Tel Aviv για το λόγο αυτό. Παράλληλα, το ίδιο δημοσίευμα ανέφερε πως η οργάνωση απείλησε ότι οποιαδήποτε απόπειρα δολοφονίας κατά της ηγεσίας της «HEZBOLLAH» σημαίνει πόλεμο, ενώ θα ξεκινούσε μπαράζ επιθέσεων με ρουκέτες κατά του Ισραήλ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα