Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συγκρούσεις Τουρκικής στρατοχωροφυλακής με Κούρδους αντάρτες του P.K.K.

Σύμφωνα με ανακοίνωση των «Δυνάμεων Λαϊκής Άμυνας» (HPG) (Σ.Σ. Πρόκειται για την ένοπλη πτέρυγα της οργάνωσης του «ΡΚΚ»), κατά τη διάρκεια της επίθεσης (19/06/10) στην Επαρχία Semdinli, του Νομού Hakkari (ΣΧΕΤ.: Δελτίο Περιβάλλον Ασφάλειας - Απειλές, 21/06/2010, ΚΕΠΗΜΕ/ΕΥΠ/Δ’ΔΝΣΗ), μέλη των «HPG» άρπαξαν 3 αυτόματα όπλα, τύπου «MG3», 3 όπλα, τύπου «HK-33, 2 θερμικές κάμερες και διόπτρες νυχτερινή οράσεως και κατέστρεψαν 2 όπλα, τύπου «Α6», 1 τηλεπικοινωνιακό μηχάνημα, πολλά προσωπικά όπλα και στρατιωτικό εξοπλισμό πρώτης ανάγκης. Στο μεταξύ, πραγματοποιήθηκαν ρίψεις βολών από την Επαρχία Cukurca, του Νομού Hakkari, κατά των στρατοπέδων της οργάνωσης του «ΡΚΚ» στο Β. Ιράκ.
(TARAF - STAR - ZAMAN, 21/06/10)

- Ταυτόχρονες ένοπλες επιθέσεις πραγματοποιήθηκαν το βράδυ (21/06/10) από μέλη της οργάνωσης του «ΡΚΚ» στα φυλάκια της Στρατοχωροφυλακής των χωριών Çatakköprü και Bağdere, της Επαρχίας Silvan, του Νομού Diyarbakır (Σ.Σ. Σε ανακοίνωση στην επίσημη ιστοσελίδα του τουρκικού ΓΕΕΘΑ αναφέρεται ότι η επίθεση πραγματοποιήθηκε μόνο στο χωριό Bağdere), με αποτέλεσμα να ακολουθήσει συμπλοκή, όπου σκοτώθηκαν 1 στρατιώτης και 5 μέλη του «ΡΚΚ» και τραυματίστηκαν 1 υπαξιωματικός, 1 στρατιώτης και 3 πολίτες.
(CUMHURIYET - CNN TURK - MILLIYET - HURRIYET - NTV - TRT - YENI SAFAK – Ιστοσελίδα του τουρκικού ΓΕΕΘΑ, 22/06/10) -

- Σε συμπλοκή (22/06/10) στην Επαρχία Kelkit, του Νομού Gumushane, σκοτώθηκαν 3 μέλη διαμελιστικής «τρομοκρατικής» οργάνωσης και συνελήφθη άλλο 1, ενώ κατασχέθηκαν 2 όπλα τύπου «Μ-16» και 1 περίστροφο. Οι συμπλοκές στην περιοχή βρίσκονται σε εξέλιξη.
(Ιστοσελίδα του τουρκικού ΓΕΕΘΑ, 22/06/10) -

- Επιχειρήσεις διεξάγουν οι Δυνάμεις Ασφαλείας στους πρόποδες των Όρων Kupeli και Cirav, προκειμένου να εξαρθρώσουν ομάδα τρομοκρατών. Στις περιοχές μεταφέρθηκαν, με Ε/Π, Μονάδες των Ειδικών Δυνάμεων, ενώ οι επιχειρήσεις υποστηρίζονται και από αέρος. Το κουρδικό ειδησεογραφικό Πρακτορείο αναφέρει, επιπροσθέτως, ότι πολλές περιοχές βομβαρδίστηκαν από Ε/Π, ενώ στην περιοχή μεταφέρθηκαν Ειδικές Ομάδες της Στρατοχωροφυλακής και πολιτοφύλακες.
(TRT - OBJEKTIF HABER - FIRAT, 22/06/10) -

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα