Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Tο τουρκικό ερευνητικό πλοίο «ΠΙΡΙ ΡΕΙΣ» επανήλθε στην περιοχή μεταξύ Ρόδου και Καστελόριζου

Από χθες το πρωί, το τουρκικό ερευνητικό πλοίο «ΠΙΡΙ ΡΕΙΣ» επανήλθε  στην περιοχή μεταξύ Ρόδου και Καστελόριζου.
Βρίσκεται σε απόσταση 35 ν.μ. από το Καστελόριζο, στα διεθνή χωρικά ύδατα, αλλά εντός της ελληνικής υφαλοκρηπίδας.
Ο τουρκικό πλοίο πραγματοποιεί  υποθαλάσσιες  έρευνες, για τον εντοπισμό  υδρογονανθράκων, στον ελληνικό βυθό. Επειδή όμως οι έρευνες γίνονται στην ελληνική υφαλοκρηπίδα, θα έπρεπε το τουρκικό πλοίο να είχε εξασφαλίσει την άδεια των ελληνικών αρχών.
Και επειδή, το παράκτιο κράτος,  ασκεί   επί της υφαλοκρηπίδας  πλήρη κυριαρχία,   οι έρευνες που διεξάγει το Τουρκικό πλοίο είναι παράνομες και προσβάλουν ελληνικά κυριαρχικά δικαιώματα.
Δίπλα στο «ΠΙΡΙ ΡΕΙΣ» παραπλέει περιπολικό σκάφος του Λιμενικού Σώματος, που  ανά μία ώρα εκπέμπει  μήνυμα  που το ενημερώνει  ότι βρίσκεται  εντός της ελληνικής υφαλοκρηπίδας, ότι για να προχωρήσουν σε έρευνες πρέπει να πάρει  την άδεια της Ελλάδας και εφόσον δεν διαθέτει άδεια των ελληνικών αρχών θα πρέπει να αποχωρήσει άμεσα από την περιοχή.  
Το ελληνικά προειδοποιητικά μηνύματα παραμένουν αναπάντητα!

Σύμφωνα με πληροφορίες,  Τούρκοι διπλωμάτες ενημερώνουν τις διπλωματικές αντιπροσωπείες των ξένων χωρών που βρίσκονται στην Άγκυρα, ότι,  δεν αναγνωρίζεται καμία ελληνική ή κυπριακή υφαλοκρηπίδα από την Τουρκία , αν πρώτα δεν οριοθετηθεί, με βάση το ειδικό  καθεστώς που ισχύει σε μια ημίκλειστη θάλασσα, όπως η Μεσόγειος και το Αιγαίο, με απόλυτο σεβασμό στα συμφέροντα  των παράκτιων κρατών. Και παράλληλα οι Τούρκοι διπλωμάτες,  διατυπώνουν   αυθαίρετες θέσεις για συνεκμετάλλευση  του ορυκτού πλούτου αυτών των θαλάσσιων περιοχών του Βόρειου και Ανατολικού Αιγαίου, καθώς επίσης και της Ανατολικής Μεσογείου. Επίσης,  το τουρκικό Υπουργείο Εξωτερικών αναφέρει πως δεν θα αποδεχθεί τις συμφωνίες της Κυπριακής Δημοκρατίας ,  για τον καθορισμό της ΑΟΖ και τη διεξαγωγή ερευνών για τον εντοπισμό κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου.  
Και ενώ το «Πίρι Ρέις» επαναλαμβάνει τις υποθαλάσσιες  έρευνες στην ελληνική υφαλοκρηπίδα, το δεύτερο τουρκικό σκάφος το «ΤΣΕΣΜΕ», που έκανε ανάλογες έρευνες στο Θρακικό πέλαγος,  επέστρεψε , από χθες το μεσημέρι στα  τουρκικά ύδατα, στον Ελλήσποντο. Άγνωστο, αν και πότε θα επανέλθει…
Αναμένονται αντιδράσεις από την Ελληνική διπλωματία.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα