Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ για την τραγωδία με το ΑΠΑΤΣΙ

Υπάρχουν πολλά βασανιστικά ερωτήματα που παραμένουν αναπάντητα σχετικά με την πτώση του ελικοπτέρου ΑΠΑΤΣΙ της Αεροπορίας Στρατού, που προκάλεσε το θάνατο και των δύο χειριστών του ελικοπτέρου. Δύο νέων άξιων και ηρωικών στελεχών του Στρατεύματος, τον χαμό των οποίων θρηνεί η οικογένεια της Αεροπορίας Στρατού. Θερμά συλλυπητήρια και από μας στις οικογένειες των θυμάτων στρατιωτικών.
Τα ελικόπτερα ΑΠΑΤΣΙ είναι από τα πλέον σύγχρονα ελικόπτερα στον Κόσμο και έχουν πολύ χαμηλό έως μηδενικό  δείκτη ατυχημάτων.
Όμως,  είναι το δεύτερο ατύχημα για την Ελληνική ΑΕΡΟΠ. ΣΤΡΑΤΟΥ, καθώς  το Νοέμβριο του 2008, ένα άλλο ΑΠΑΤΣΙ κατέπεσε,  ενώ πραγματοποιούσε επικίνδυνη άσκηση μέσα σε στενή χαράδρα, με αποτέλεσμα και εκεί να σκοτωθούν και οι δύο πιλότοι του ελικοπτέρου.
Τι συμβαίνει λοιπόν και πέφτουν τα ΑΠΑΤΣΙ του Ελληνικού ΣΤΡΑΤΟΥ;
Τα Ε/Π ΑΠΑΤΣΙ είναι αμερικανικής κατασκευής, της εταιρείας Μπόινγκ.  Ήλθαν πακεταρισμένα από την Αμερική το 2007. Παρέμειναν πακεταρισμένα για δύο χρόνια και  συναρμολογήθηκαν εδώ στην αεροπορική βάση στη ΠΑΧΗ.
Τι φταίει λοιπόν και πέφτουν τα ελληνικά ΕΛΙΚΌΠΤΕΡΑ ΑΠΑΤΣΙ; 
Απαιτούνται πειστικές απαντήσεις, διότι εγείρονται πολλά ερωτήματα σχετικά με την εκπαίδευση των πιλότων, την αξιοπιστία του υλικού, την ενδεχόμενη  φθορά λόγω παρατεταμένες παραμονής στις αποθήκες, ΤΗ ΣΥΝΑΡΜΟΛΌΓΗΣΗ, τη συντήρηση , την επάρκεια των τεχνικών ελέγχων.
Απαντήσεις, διότι το θέμα είναι πολύ σοβαρό.
Και αν  υπάρχουν αμφιβολίες σε τέτοιο επίπεδο, για ένα υπερσύγχρονο οπλικό σύστημα όπως τα ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΑΠΑΤΣΙ, που είναι παρόμοιες με  τις επιφυλάξεις σχετικά με τις δυνατότητες των αρμάτων μάχης ΛΕΟΠΑΡΝΤ, αλλά και με το σύστημα αυτοπροστασίας των μαχητικών αεροσκαφών F-16, (ΛΕΟΠΑΡΝΤ ΚΑΙ F-16, επίσης υπερσύγχρονα και πανάκριβα οπλικά συστήματα), τότε,  ευλόγως αναπτύσσεται ένας προβληματισμός,  για την επάρκεια της αμυντικής θωράκισης της χώρας.
Παρεμπιπτόντως να πούμε ότι, ούτε χθες αρίστευσαν οι αρμόδιοι , για την  ενημέρωση των ΜΜΕ, ΣΧΕΤΙΚΆ με αυτό το μείζον ατύχημα ΤΟΥ ελικοπτέρου ΑΠΑΤΣΙ.  Για μία ακόμη φορά, το σύστημα ενημέρωσης του ΥΠΕΘΑ αποδείχτηκε μεροληπτικά διάτρητο.

Σχόλια

  1. I aeroporia stratou einai ENA APO TA MEGALUTERA FIASKA TIS XWRAS MAS.Pragmatika osoi metatithentai ekei i exoun skopo na metakinithoun as to apotrepsoun oso pio nwris ginetai.Ta teleutaia xronia sunexws ginontai dustuximata eks aitias kuriws twn aparxaiwmenwn aeriothoumenwn(elikoptera-aeroplana) kai deutereuontos stis elleipsis twn texnikwn elegxwn pou ginetai.PAIDIA APLA MAKRIA APO TIN AEROPORIA STRATOU MEXRI NA MPEI MAI TAKSI SE AUTO TO SWMA

    Y.G.Ean exei Ellinares auto to blog kai vgaloun to ellinometro tous giaa na to metrisoun me emena logw greeklish as ksanapsaxtoun ligo kalutera pali na doune poios einai perissotero Ellinas
    serious

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλε Χρηστο μας φωτησες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. στον ελληνικο στρατο υπαρχει ενα παραδοξο!!!
    στελνει στο εξωτερικο ανθρωπους τους εκπαιδευει και οταν αυτοι γυρισουν πισω τους στελνει σε ασχετες θεσεις...!!! απο προσωπικη εμπειρια μιλαω!!! ετσι εγινε και εδω...αλλη μαθανε να συναρμολογουν και αλλοι το κανανε ...και φυσικα συναιβει αυτο γιατι καποια βυσματα ηθελαν τις θεσεις αυτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα γεγονοτα δειχνουν πως ειναι κατι αλλο εδω, προβληματα με αρματα και αεροσκαφοι δεν υπηρξαν τοσο καιρο, μηχανηματα που δουλευουν πολλες φορες στα ορια τους, αρα δεν υπαρχει νομιζω τετοιο θεμα. Μηπως κατι αλλο γινεται σε ολα αυτα? Εχετε δει το μοτιβο της "ελληνικης πατεντας?" που κυκλοφορει στο στρατο? πραγματα π δεν εχουμε, που κοστιζουν, που δεν ειναι εργοστασιακα, που καποιοι τα εφεβρισκουν και τα προσαρμοζουν πανω στα εργοστασιακα συστηματα? ξερουν? εχουν κανει ερευνες? μελετες? τα προσαρμουν σωστα? τα ελεγχουν επειτα? μηπως απο τεοιους ελεγχους προκυπτουν ατυχηματα?... ευχαριστω...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν πεφτουν μονο τα ελικοπτερα αλλα και μαχητικα αεροσκαφη και πυροσβεστικα. γινεται αυτο σε αλλα κρατη ; βεβαια εχει να κανει και με το γεγονος οτι πεφτουν αμα πετανε. ισως σε αλλα κρατη τα πιο πολλα α ειναι στο εδαφος. αλλα και παλι δικαιολογειτε τοσος μεγαλος ρυθμος πτωσης ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα