Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Ελλάδα ούτε παραχωρεί ούτε παραιτείται ούτε θέτει σε αχρησία οποιοδήποτε κυριαρχικό της δικαίωμα


Το τουρκικό ερευνητικό πλοίο το ΠIΡΙ ΡΕΙΣ βρίσκεται, αυτή τη στιγμή, εκτός της ελληνικής υφαλοκρηπίδας, είναι στον κόλπο της ΑΤΤΑΛΕΙΑΣ , όπου και συνεχίζει τις υποθαλάσσιες έρευνες για τον εντοπισμό φυσικού αερίου και πετρελαϊκών κοιτασμάτων.  Το τουρκικό πλοίο είναι υπό διαρκή παρακολούθηση από τα Ελληνικά μέσα επιτήρησης, γι’ αυτό άλλωστε, γνωρίζουμε, με ακρίβεια που κινείται.
Οι έρευνες θα συνεχιστούν μέχρι τις 20 Αυγούστου.
Η Τουρκία έχει δεσμεύσει  μια περιοχή μεταξύ της Ρόδου και του Καστελόριζου , που περιλαμβάνει την ελληνική υφαλοκρηπίδα , όπου και σχεδιάζει να κάνει και εκεί υποθαλάσσιες έρευνες.
Αν η Τουρκία επιχειρήσει να υλοποιήσει τα σχέδια της, οι σχέσεις Ελλάδας και Τουρκίας, ενδεχομένως να  περάσουν από σκληρή δοκιμασία.
Να διευκρινίσουμε ότι, η  υφαλοκρηπίδα είναι ο βυθός της θάλασσας, που ξεκινάει από κει που τελειώνουν τα χωρικά ύδατα και εκτείνεται σε βάθος μέχρι 200 μέτρων. Επί της υφαλοκρηπίδας το παράκτιο κράτος ασκεί πλήρη κυριαρχικά δικαιώματα.
Γι’ αυτό,  έρευνα επί της ελληνικής υφαλοκρηπίδας από το τουρκικό  πλοίο,  συνιστά προσβολή ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων.
Θα πρέπει ωστόσο να πούμε ότι, η Τουρκία επιχειρεί να δημιουργήσει, μια αεροναυτική και στρατιωτική πραγματικότητα στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο. Δεν είναι μόνο οι υποθαλάσσιες έρευνες από τα πλοία  Cesme  και  Piri Reis. Είναι και οι συχνές διελεύσεις τουρκικών πολεμικών πλοίων , που οριακά  μπορεί  να χαρακτηρισθούν ως αβλαβείς, επίσης, έχουμε καθημερινά παραβάσεις των κανόνων εναέριας κυκλοφορίας στο FIR Αθηνών, παραβιάσεις του ελληνικού εναερίου χώρου και συχνά έχουμε υπερπτήσεις πάνω από ελληνικά νησιά ή από τις θαλάσσιες ζώνες τους.
Μάλιστα, την προηγούμενη βδομάδα, που το ερευνητικό πλοίο «ΤΣΕΣΜΕ»  που ανήκει στο τουρκικό Πολεμικό Ναυτικού,  έκανε παρανόμως έρευνες στην περιοχή μεταξύ Θάσου- Σαμοθράκης και Αλεξανδρούπολης, το ελληνικό ΥΠΕΞ έκανε σχετικά διπλωματικά διαβήματα διαμαρτυρίας, η απάντηση της Άγκυρας ήταν υπερπτήσεις τουρκικών μαχητικών πάνω από το  Αγαθονήσι.
Ίδια εικόνα  και χθες. Το ΠΙΡΙ ΡΕΙΣ στην νοτιανατολική Μεσόγειο για έρευνες, ελληνική διαμαρτυρία σε διπλωματικό επίπεδο, και η Τουρκία απάντησε με έξι τουρκικά μαχητικά αεροσκάφη στο νοτιοανατολικό Αιγαίο, δύο μάλιστα από αυτά έκαναν Υπέρπτηση πάνω από το Αγαθονήσι.
Ο ΥΠΕΘΑ Ευ. Βενιζέλος, σχολιάζοντας την Τουρκική δραστηριότητα, σε συνέντευξη τύπου που έδωσε χθες είπε ότι : « Η Ελλάδα ούτε παραχωρεί ούτε παραιτείται ούτε θέτει σε αχρησία οποιοδήποτε κυριαρχικό της δικαίωμα. Όλα τα κυριαρχικά της δικαιώματα είναι ενεργά».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα