Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τη Θράκη πρόκειται να επισκεφτεί ο Ντεβλέτ Μπαχτσελί αρχηγός του τουρκικού ακροδεξιού κόμματος ΜΗΡ





Καταφθάνει  αυτή τη βδομάδα στη Θράκη ο αρχηγός του τουρκικού ακροδεξιού κόμματος ΜΗΡ (Εθνικιστικής Δράσης), Ντεβλέτ Μπαχτσελί. Ο πρόεδρος του κόμματος Εθνικιστικής Δράσης (στο οποίο ανήκουν και οι περιβόητοι "Γκρίζοι Λύκοι" που δολοφόνησαν τον Τάσο Ισαάκ το 1996) θα παραμείνει στη Θράκη για μερικές μέρες, ενώ στη συνέχεια θα επισκεφθεί και χώρες των Βαλκανίων.
Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στην Θράκη ο Ντεβλέτ Μπαχτσελί θα συναντηθεί με πολιτικούς και παράγοντες της Μουσουλμανικής Μειονότητας. Πρόκειται για το δεύτερο Τούρκο πολιτικό που επισκέπτεται τη Θράκη μετά τον αντιπρόεδρο της τουρκικής κυβέρνησης μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Να σημειωθεί το γεγονός ότι η επίσκεψη του ηγέτη του τουρκικού ακροδεξιού κόμματος, ο οποίος στη φωτογραφία φαίνεται να σχηματίζει με τα δάχτυλα του το σύμβολο των γκρίζων λύκων, θα πραγματοποιηθεί ένα μήνα πριν από τις τοπικές εκλογές, οι οποίες αποτελούν αντικείμενο μεγάλου ενδιαφέροντος για την πολιτική ηγεσία της γειτονικής χώρας.
Image
Αξίζει να επισημάνουμε εδώ ότι η πρόσφατη προσπάθεια του Κρίς Σπύρου και ομάδας ελληνοαμερικανών ομογενών να λειτουργήσουν στον ναό της Αγίας Σοφίας απαγορεύτηκε από την τουρκική κυβέρνηση, η οποία δικαιολόγησε την πράξη της αυτή ισχυριζόμενη ότι η κίνηση των ελλήνων ομογενών θα μπορούσε να διαταράξει την τάξη στην Κωνσταντινούπολη.
Με βάση αυτή την τοποθέτηση της τουρκικής κυβέρνησης το ερώτημα που τίθεται είναι κατά πόσο η επίσκεψη του Ντεβλέτ Μπαχτσελί στη Θράκη δεν αποτελεί πιθανό κίνδυνο για την διατάραξη της τάξης στην περιοχή αυτή, ειδικότερα δε όταν αυτή πραγματοποιείται εν μέσω εκλογικής περιόδου.
Οι εθνικιστικές τοποθετήσεις του προέδρου του κόμματος καθώς και η καταδικαστέες ακόμα και μέσα στην Τουρκία ακραίες θέσεις της νεολαίας του κόμματος του, των Γκρίζων Λύκων, θα έπρεπε να προβληματίσουν την ηγεσία του ελληνικού ΥΠΕΞ και των Αρχών Ασφαλείας όσον αφορά την επίσκεψη του Μπαχτσελί στη Θράκη.
Μόλις πριν από δύο μήνες άλλωστε πυρήνες τουρκικών εθνικιστικών κύκλων είχαν αφήσει τα σημάδια τους σε κεντρικούς τοίχους στο χωριό Αρίσβη στα ανατολικά του Νομού Ροδόπης γράφοντας συνθήματα όπως «Έλληνες έξω από την Θράκη».
Τον περασμένο Ιανουάριο στο ίδιο χωριό της Ροδόπης στην Αρίσβη, άγνωστοι ζωγράφισαν την «σημαία της τουρκικής δημοκρατίας της δυτικής Θράκης» στον τοίχο εγκαταλειμμένου κτιρίου που βρίσκεται στην παλαιά εθνική οδό Κομοτηνής Αλεξανδρούπολης.
Τα γεγονότα αυτά αποδεικνύουν δυστυχώς ότι στην περιοχή υπάρχουν άτομα που δεν επιθυμούν την ειρηνική συνύπαρξη χριστιανών και μουσουλμάνων θυμίζοντας τις προσπάθειες των τουρκικών εθνικιστικών οργανώσεων καθώς και της ΜΙΤ στην Κύπρο τη δεκαετία του 1960.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα