Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τι είπε ο ΥΠΕΘΑ Β. Βενιζέλος για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και το υποβρύχιο «ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ»


Του Χρήστου Καπούτση

  Στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, ο ΥΠΕΘΑ Β.Βενιζέλος,  για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και το υποβρύχιο «ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ», ανάμεσα στα άλλα,  είπε και τα εξής:

·        Η συμφωνία για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά είναι ρήτρα αντι-Ζίμενς.
·        Η σημερινή ηγεσία του Πολεμικού Ναυτικού, διατύπωσε τις απόψεις της για το υποβρύχιο «ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ», αυτοτελώς και ανεξάρτητα από την πολιτική ηγεσία.
·        Οι εργαζόμενοι στον Σκαραμαγκά είναι δύο μήνες απλήρωτοι και «εργάζονται», χωρίς φως, νερό και τηλέφωνο.
·        Θέλουμε να πουλήσουμε το υποβρύχιο «ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ, όχι διότι δεν είναι αξιόπλοο, αλλά διότι έχει αναπτυχθεί μια αρνητική «μυθολογία», λόγω αρνητικών δημοσιευμάτων και διότι, ο πρωην Υπουργός Άμυνας, τo χαρακτήρισε «πλωτό φέρετρο».
·        Θέλουνε να πουλήσουμε το υποβρύχιο «ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ», αλλά δεν έχουμε το νομικό πλαίσιο για την πώληση πολεμικού υλικού.
·        Η σύμβαση του 2001 για την κατασκευή 4 υποβρυχίων τύπου 214 και τον εκσυγχρονισμό 3 παλιάς τεχνολογίας τύπου 209, είναι μια κακή σύμβαση.
·        το υποβρύχιο «ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ» κόστισε 470 εκατομμύρια ευρώ στο Ελληνικό Δημόσιο το 2006, ή με κοστολογική αναγωγή στο 2010, κόστισε 530 εκατομ. Ευρώ. Και έχει εξοφληθεί . Οι Γερμανοί θέλουν να το κρατήσουν για να το πουλήσουν και το κοστολογούν 300 εκατ.ευρώ.  Ήδη χάνουμε 250 εκατομ.ευρώ. Απορρίψαμε την πρόταση των Γερμανών ως απαράδεκτη. Αποφασίσαμε να κρατήσουμε το υποβρύχιο «ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ» και να πουλήσουμε γύρω στο 350-400 εκατομ.ευρώ. Να χάσουμε δηλαδή μόνο 150-200 εκατομ.ευρώ. Αν δεν βρούμε αγοραστή, τότε θα το κρατήσει το Πολεμικό Ναυτικό, που το θεωρεί αξιόπλοο.   
·        Αν δεν γίνει η συμφωνία για τον Σκαραμαγκά, που έχει εγκρίνει το ΚΥΣΕΑ, νόμος του κράτους, τότε υπάρχει κίνδυνος: Να κλείσουν τα Ναυπηγεία, να απολυθούν οι εργαζόμενοι, να συρθούμε στα Δικαστήρια με αμφίβολα αποτελέσματα, να χάσουμε οριστικά τα 2.2 δισεκ. Ευρώ που ήδη έχουνε δώσει ως προκαταβολή σε εκτέλεση της  σύμβασης του 2001 και ακόμη, να αφήσουμε το Πολεμικό Ναυτικό χωρίς υποβρύχια, που είναι αναγκαία για την κάλυψη των επιχειρησιακών του αναγκών.

·        Τι δεν επανέλαβε  ο ΥΠΕΘΑ: Αν δεν υπάρξει αυξημένη πλειοψηφία στη Βουλή, δηλαδή με τη στήριξη των Βουλευτών της Ν.Δ., τότε, η συμφωνία για τον Σκαραμαγκά, δεν θα γίνει νόμος του κράτους.  Παραθέτουμε σχετικό απόσπασμα πρόσφατης συνέντευξης τύπου του ΥΠΕΘΑ Β. Βενιζέλου.
·        Β.Βενιζέλος: η συμφωνία θα κυρωθεί στη Βουλή με αυξημένη πλειοψηφία. θέλουμε χρόνο για να ολοκληρώσουμε τις διαδικασίες αυτές και κορυφαία διαδικασία είναι η Βουλή.
·        Χρ. Καπούτσης: Τι είδους αυξημένη πλειοψηφία προβλέπεται;
·        Ευ. Βενιζέλος: Είναι σε κλίμα μεγάλης πολιτικής συναίνεσης. Δεν αναφέρεται σε αριθμούς, αντιλαμβάνεστε τι εννοώ.
·        Χρ. Καπούτσης: Αφού είναι η πλειοψηφία με 180 βουλευτές.
·        Ευ. Βενιζέλος: Τώρα δεν μιλάμε εδώ τυπικά, γιατί τυπικά πρόκειται περί ενός απλού νόμου, μιλάμε ουσιαστικά πολιτικά.
·        Χρ. Τσιγουρής: Με δεδομένο ότι στην υποεπιτροπή η Νέα Δημοκρατία αρνήθηκε να δώσει αυτή τη στήριξη μας εξειδικεύεται λίγο το αυξημένο της πλειοψηφίας;
·        Ευ. Βενιζέλος: Απευθύνομαι πρωτίστως στη Νέα Δημοκρατία, τα έχω πει αυτά και στον κ. Σαμαρά όταν μας επισκέφτηκε εδώ. Σας είχα ενημερώσει και τότε. Και τα έχω ξαναπεί αυτά, τα έχω πει και δημοσίως, κατ’ επανάληψη τα λέω. Δεν νομίζω ότι σας είπα είδηση στο θέμα αυτό.
·        Χρ. Τσιγουρής: Όχι αλλά θα είναι είδηση, επιτρέψτε μου αν επιτευχθεί μια συμφωνία και δεν επικυρωθεί από τη Βουλή…
·        Ευ. Βενιζέλος: Δεν είναι όμως δικό μου πρόβλημα. Εμείς κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε να το κάνουμε με διαφάνεια, προσπαθούμε να λύσουμε προβλήματα του παρελθόντος, δεν θα αναλάβουμε βάρη που δεν μας ανήκουν.
·        Χρ. Καπούτσης: Για να καταλάβω, ποια είναι η διαφορά μεταξύ αυξημένης πλειοψηφίας και κομματικής πλειοψηφίας στη Βουλή;
·        Ευ. Βενιζέλος: Η διαφορά είναι ότι πρέπει να στηρίξουν και κόμματα της αντιπολίτευσης την προσπάθειά μας αυτή.
·        Χρ. Καπούτσης : Αν δεν τη στηρίξουν, δεν θα  περάσετε τη συμφωνία;
·        Ευ. Βενιζέλος: Καθαρά, όχι.
  

  

Σχόλια

  1. ΕΠΕΙΔΗ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΑΚΤΙΚΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. KΑΘΑΡΜΑΤΑΑΑ, ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ!ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ,ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΕΞΕΓΕΡΘΟΥΜΕ,ΑΡΚΕΤΑ ΠΛΕΟΝ!

    Επίδοξοι τρομοκράτες και πράκτορες της ΜΙΤ εισβάλλουν στην Ελλάδα
    Mε έντονο προβληματισμό, αλλά και έκδηλη ανησυχία, παρακολουθούν οι ελληνικές Αρχές την ανάπτυξη μιας διευρυμένης μουσουλμανικής κοινότητας στην Ελλάδα, τα μέλη της οποίας προέρχονται στην πλειονότητά τους από χώρες με έντονη τη δράση ακραίων ισλαμιστικών στοιχείων όπως το Αφγανιστάν, το Ιράκ, αλλά και το Πακιστάν. Πρόκειται για χιλιάδες άτομα που έχουν καταφθάσει τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας, χωρίς κανείς να μπορεί με ακρίβεια να προσδιορίσει εάν ανήκουν σε κάποια διεθνή τρομοκρατική οργάνωση, τις σχέσεις τους με ξένες υπηρεσίες και το ρόλο που πιθανόν να διαδραματίσουν στο ενδεχόμενο μιας προσπάθειας αποσταθεροποίησης της χώρας. Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, στο Μέγαρο Μαξίμου έχει σταλεί σχετική έκθεση με την οποία αναλύονται οι κίνδυνοι που ενέχουν για την Ελλάδα μια σειρά από ακραία μουσουλμανικά στοιχεία που διαβιούν στη χώρα μας και τα οποία, όπως επισημαίνεται, «τελούν εν υπνώσει». Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης έκθεσης γίνεται αναφορά, μεταξύ άλλων, ακόμη και για το ρόλο του αλβανικού παράγοντα, στο μέτρο που το 1/3 των Αλβανών που διαβιεί στη χώρα μας είναι μουσουλμάνοι, με έντονη μάλιστα την εχθρότητα προς τους χριστιανούς συμπατριώτες τους.

    Ακραία στοιχεία
    Τον επικίνδυνο ρόλο που θα μπορούσαν να παίξουν στο εσωτερικό της χώρας ακραία στοιχεία του Ισλάμ είχε εξάλλου επισημάνει πριν από μερικά χρόνια σε «ανάλυσή» του το αμερικανικό ινστιτούτο «TCS TECH CENTRAL STATION», υποστηρίζοντας ότι στην Ελλάδα δραστηριοποιούνται ακραία μουσουλμανικά στοιχεία που χρηματοδοτούνται από ξένες κυβερνήσεις. Η συγκεκριμένη ανάλυση έκανε αναφορά και στον ύποπτο ρόλο που πιθανόν να διαδραματίσει η δημιουργία ενός ισλαμικού τεμένους στο κέντρο της Αθήνας, το οποίο «θα εξυπηρετεί τους 120 χιλιάδες πιστούς μουσουλμάνους της πρωτεύουσας», για την υπόθαλψη και κατήχηση μελλοντικών πυρήνων της Αλ Κάιντα που θα μπορούσαν εν συνεχεία να αναλάβουν δράση στην Ευρώπη. Όπως υποστήριζε τότε το ινστιτούτο, οι μουσουλμάνοι της Αθήνας «συναντώνται και προσεύχονται σε δεκάδες αυτοσχέδια τεμένη, σε γκαράζ και ιδιωτικά σπίτια. Η κυβέρνηση το θεωρεί αυτό πρόβλημα, διότι αυτές οι μη τυπικές συγκεντρώσεις σε τέτοια μέρη τροφοδοτούν αναπόφευκτα το έδαφος του ισλαμικού φανατισμού. Μη μουσουλμανικά στοιχεία θεωρούν ότι αυτά τα αυτοσχέδια τεμένη, βαθμιαίως, θα τεθούν υπό τον έλεγχο δημαγωγικών στοιχείων και στρατευμένων της Αλ Κάιντα». Συμπληρωματικά προς αυτά, να επισημάνουμε ότι, όπως ανέφερε μιλώντας στα «Επίκαιρα» Έλληνας στρατιωτικός που είχε υπηρετήσει παλαιότερα στο Αφγανιστάν, «η πλειονότητα των Αφγανών υιοθετεί πλήρως τις θέσεις, τις αρχές και τις απόψεις των Ταλιμπάν». Συμπλήρωνε, δε, με νόημα πως το γεγονός αυτό «δεν αλλάζει ούτε και με τον ερχομό τους στην Ελλάδα, παραμένοντας έτσι ένας ανά πάσα στιγμή εν δυνάμει κίνδυνος για την πραγματοποίηση μιας τρομοκρατικής ενέργειας στο εσωτερικό της χώρας». Να σημειώσουμε ότι ο συνολικός αριθμός των μουσουλμάνων στην Ελλάδα υπολογίζεται σε πάνω από 500 χιλιάδες και καθημερινά αυξάνεται, εξαιτίας και των καραβιών από λαθρομετανάστες που φτάνουν σε μεγάλους αριθμούς από τα μικρασιατικά παράλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μουσουλμανικό κύμα
    Προς αυτή την κατεύθυνση, μάλιστα, δεν είναι λίγοι εκείνοι που κρούουν των κώδωνα του κινδύνου για το ρόλο που διαδραματίζει η Τουρκία η οποία ανέχεται, εάν δεν υποδαυλίζει κιόλας, όλο αυτό το μουσουλμανικό κύμα προς τη χώρα μας. Παίζοντας όλο και πιο δυνατά το «χαρτί του Ισλάμ», η Άγκυρα επιθυμεί να εμφανιστεί ως προστάτιδα των απανταχού μουσουλμάνων στην περιοχή των Βαλκανίων και όχι μόνο, πατρονάροντας κατά το δοκούν μεγάλο αριθμό από αυτούς. Κατά καιρούς, μάλιστα, έχουν διατυπωθεί διάφορες απόψεις για το ρόλο των Τούρκων διακινητών που, δρώντας υπό την ανοχή των επίσημων τουρκικών Αρχών, «φορτώνουν» τα ελληνικά νησιά με ολοένα και περισσότερο μουσουλμάνους μετανάστες, κινδυνεύοντας να αλλοιώσουν ακόμη και τη σύσταση του τοπικού πληθυσμού. Επίσης, κατ’ αυτό τον τρόπο και με τη διασπορά του μουσουλμανικού πληθυσμού σε όλη την ελληνική επικράτεια, οι Τούρκοι χτίζουν μακροπρόθεσμα μια εκτεταμένη μουσουλμανική μειονότητα η οποία θα ξεφεύγει από τα όρια της Θράκης, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Τις ελληνικές Αρχές προβληματίζουν επίσης δύο παράμετροι της εξ Ανατολών προερχόμενης λαθρομετανάστευσης: πρώτον, το γεγονός ότι αρκετοί από τους λαθρομετανάστες είναι «στρατολογημένοι» από τις τουρκικές μυστικές υπηρεσίες (ΜΙΤ) προκειμένου να διενεργούν κατασκοπία στα νησιά που αποβιβάζονται. Δεύτερον, ότι η Τουρκία χρησιμοποιεί τους λαθρομετανάστες προκειμένου ανά τακτά χρονικά διαστήματα να τεστάρει τις ελληνικές αντιστάσεις και την όλη εγρήγορση, κυρίως το πόσο «γρήγορα» αντιδρούν το ελληνικό Ναυτικό και Αεροπορία. Δίπλα σε αυτό να προσθέσουμε και την πτυχή που αφορά την προσπάθεια της Άγκυρας να αποκτήσει τον πρώτο λόγο στην έρευνα και διάσωση στο Αιγαίο, «σκηνοθετώντας» περιστατικά διάσωσης λαθρομεταναστών που εκπέμπουν σήμα κινδύνου.

    ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ ΔΟΛΛΑΡΗ: http://m-epikaira.gr/2010/09/%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B4%CE%BF%CE%BE%CE%BF%CE%B9-%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%AC%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CF%81%CE%AC%CE%BA%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B5%CF%82-%CF%84/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα