Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πολύμορφες ενωτικές κινητοποιήσεις τώρα στον Τύπο και στα ΜΜΕ!

γράφει Ενας Παλιός

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι εργοδότες του Τύπου, των ηλεκτρονικών και των ψηφιακών ΜΜΕ έχουν εκπονήσει εκτεταμένο σχέδιο ομαδικών και βίαιων απολύσεων παντού καθώς και αυταρχικών περικοπών του κόστους της εργασίας (υπονόμευση των Συλλογικών Συμβάσεων, επέκταση της δουλειάς με το "κομμάτι", εισφοροκλοπή, outsourcing, εντατικοποίηση, χειραγώγηση του ενημερωτικού προϊόντος κ.ά).

Γνωρίζοντας τον τρόπο που δρουν τις τελευταίες δεκαετίες και ειδικά τώρα που η κρίση των κερδών τους καθιστά “προβληματικές” τις επιχειρήσεις τους, προβλέπω ότι σπρώχνουν τα πράγματα στα άκρα επιδιώκοντας να φοβίσουν και να διασπάσουν τους ήδη απογοητευμένους εργαζόμενους και τα, έτσι κι αλλιώς αποσυντονισμένα και “λίγα”, σωματεία του κλάδου.

Ολα δείχνουν ότι οι εργοδότες, στο χειρότερο γι αυτούς -αλλά και ελεγχόμενο από αυτούς- σενάριο, προτιμούν και ωθούν τα σωματεία να προχωρήσουν “για την τιμή των όπλων”,  σε μια γενική 24ωρη απεργία σε όλο τον Τύπο ώστε να εκτονωθεί η κατάσταση χωρίς να εμποδιστούν οι επόμενοι γύροι ομαδικών απολύσεων και αφαιρέσεων των συλλογικών δικαιωμάτων των εργαζομένων. Αλλωστε μια απεργία σε όλο τον Τύπο στην ουσία δεν κοστίζει και πολλά στους εργοδότες εφόσον εξοικονομούν τα  μεροκάματα της απεργίας, το κόστους του χαρτιού κ.λπ, και
 εν πάση περιπτώσει δεν επωφελείται καμιά έκδοση σε βάρος των ανταγωνιστών της και τούμπαλιν. Απλά μαρξιστικά πράγματα.

Εκείνο που θα “πόναγε” τις επιχειρήσεις θα ήταν ένα πολύμορφο απεργιακό πρόγραμμα όλων των σωματείων μαζί, π.χ, πρώτα σε μια δυο εφημερίδες, μετά σε μια δυο άλλες, μετά σε ένα δυο κανάλια, μετά σε ένα ραδιόφωνο κ.ο.κ   Φυσικά στο τέλος και αφού σταθμιστούν τα αποτελέσματα της κάθε ξεχωριστής και ενωτικής  κινητοποίησης, πρέπει να πάμε σε μια γενική 48ωρη απεργία με συγκεντρώσεις και πορείες για να ακουστεί όσο γίνεται πιο δυνατά η φωνή μας. Μόνο έτσι θα υποχρεώσουμε τους εργοδότες (αν φυσικά δεν βγάλουν τις απεργίες μας
 “παράνομες”), τις εργοδοτικές οργανώσεις και την κυβέρνηση της τρόϊκας να μας πάρουν στα σοβαρά και να κάτσουν στο τραπέζι με όλα τα σωματεία για βρεθούν οι όποιες καλύτερες λύσεις. Εκτός αν οι ομαδικές σφαγές που ζούμε δίπλα μας καθημερινά είναι “αναπόφευκτες” (“καλά δεν το περίμενες;”) οι οποίες επιβεβαιώνουν την αγριότητα του καπιταλιστικού συστήματος το οποίο “είχαμε εγκαίρως αποκαλύψει”… γι αυτό “ψήφισε μας στις επόμενες εκλογές”…

Τα λέω όλα αυτά, γιατί φοβάμαι ότι στην παρούσα φάση των αποκεφαλισμών και της ανασφάλειας πιθανότατα να συμβούν δυο πράγματα στο συνδικαλισμό: Είτε θα επικρατήσουν τα μεγάλα λόγια, ανέξοδα και υποκριτικά στην ουσία, για τις “επαναστάσεις” που δεν θα έρθουν ποτέ. Είτε, από την άλλη, θα πρυτανεύσει ο “ρεαλισμός” και η αδιαφορία των κυνικών -και των ρουφιάνων- ότι δεν “γίνεται τίποτα” και ότι “αν δεν διώξουν μερικές εκατοντάδες εργαζόμενους οι επιχειρήσεις σε λίγο θα κλείσουν και όλοι θα βρεθούμε στο δρόμο”. Ε, λοιπόν, όσοι
 ισχυρίζονται αυτές τις “αλήθειες” Να φύγουν αυτοί πρώτοι από μπροστά μας!

Υ.Γ. Δημοκρατικές Συνελεύσεις, ψηφίσματα και εκλογή Εργασιακών Επιτροπών με αυξημένες ευθύνες παντού, σε κάθε επιχείρηση, με όλους τους εργαζόμενους όλων των ειδικοτήτων.

Συνδικάτο Τύπου στην πράξη. Η Αλληλεγγύη είναι το όπλο μας.

Περισσότερα στο http://syspeirosi.wordpress.com/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα