Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΕΘΑ Β.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΓΙΑ τα όσα είπε στο Ευρωκοινοβούλιο απευθυνόμενος στον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ο επικεφαλής του Κόμματος των Πρασίνων κ. Ντανιέλ Κον Μπεντίντ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ


Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Ευάγγελος Βενιζέλος απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων σχετικά με τα όσα είπε στο Ευρωκοινοβούλιο απευθυνόμενος στον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ο επικεφαλής του Κόμματος των Πρασίνων κ. Ντανιέλ Κον Μπεντίντ δήλωσε τα εξής:

«Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχουν ισχυρές φωνές υποστήριξης της Ελλάδας στο ΕΚ και είναι εξίσου σημαντικό τα θεσμικά όργανα της ΕΕ να προσεγγίζουν τα θέματα από περισσότερες της μίας οπτικές γωνίες. Η συγκεκριμένη όμως αναφορά σε διαπραγματεύσεις της ελληνικής κυβέρνησης με τη γαλλική και τη γερμανική κυβέρνηση για νέα εξοπλιστικά προγράμματα και μάλιστα κατά τη διάρκεια του Αυγούστου δεν είναι ακριβής.

Η εφαρμογή του μνημονίου δεν συνδέεται ούτε άμεσα ούτε έμμεσα, ούτε ρητά ούτε σιωπηρά με την πραγματοποίηση και πολύ περισσότερο με την επέκταση εξοπλιστικών προγραμμάτων. Άλλωστε, τα ζητήματα της αμυντικής πολιτικής δεν εμπίπτουν στο πεδίο του μνημονίου. Η ελληνική κυβέρνηση όμως, όπως έχει ενημερώσει τη Βουλή, έτσι έχει ενημερώσει και τη λεγόμενη τρόικα για την πολιτική που εφαρμόζει στον τομέα αυτόν, που είναι πολιτική αυστηρής εκλογίκευσης και απόλυτης διαφάνειας. Επί έναν σχεδόν χρόνο δεν έχει ανοίξει κανένα νέο εξοπλιστικό πρόγραμμα, αλλά με συστηματικό τρόπο επιλύονται χρονίζοντα και διογκωμένα προβλήματα των τελευταίων πολλών ετών.

Θεμελιώδης στόχος μας είναι να διατηρείται το αξιόμαχο των Ενόπλων Δυνάμεων στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο, με το μικρότερο δυνατό κόστος, έτσι ώστε τα χρήματα του ελληνικού λαού να πιάνουν τόπο μέσα σε ένα πλαίσιο διαφάνειας υπό διαρκή κοινοβουλευτικό έλεγχο και με τη μέγιστη δυνατή συναίνεση και αποδοχή.

Αυτά όλα αποτυπώθηκαν στην εκτέλεση του προϋπολογισμού του 2010, τον σχεδιασμό του προϋπολογισμού του 2011 και στη συνολική επαναξιολόγηση της δομής δυνάμεων και του μακροπρόθεσμου και μεσοπρόθεσμου προγράμματος προμηθειών, ζητήματα που είναι και αντικείμενο του υπό συζήτηση και ψήφιση νομοσχεδίου. Αριθμητικά αυτά αποτυπώνονται και στη μείωση των σχετικών κονδυλίων του προϋπολογισμού κατά τρόπο ιδιαίτερα υποστηρικτικό για τη μεγάλη δημοσιονομική προσπάθεια που κάνει η χώρα».


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα