Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ραδιοφωνική ανάλυση του Χρήστου Καπούτση 9-10-10 με θέμα : O αντίλογος στις απόψεις του E.Βενιζέλου για την Οικονομική πολιτική της Κυβέρνησης

Μεταδόθηκε από τον Ρ/Σ "Αθήνα 98.4" το Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010 στις 8:05 το πρωί.

Σχόλια

  1. αυτην την ωρα,απογιομα σαββατου, δυο απο τα 3μεγαλυτερα σκοπιανα καναλια το sitel και το a1 παιζουν τουρκικα σηριαλ σαπουνοπερες,το ενα με μεταγλωττιση το αλλο με υποτιτλους.

    στα δε πανεθνικα σκοπιανα καναλια,υπαρχουν και δυο τρια καθαρα αλβανικα στην ομιλια...

    η δε τηλεοραση τους εχει πλακα,γιατι μαλλον υπαρχει καποια πολιτικη σκοπιμοτητα να επαναλαμβανουν καθε λεπτο σε καθε προγραμμα μεσα στο λογο τους το ρεπουμπλικα μακεντονια,ειτε ειδησεις ειναι,ειτε αλλο προγραμμα ντοπιο!μαλλον προσπαθουν να το πιστεψει το ποπολο εκει!

    τελευταια δε εχω παρατηρησει οτι στην προσπαθεια κατασκευης μακεδονικου λαου,εχουν αρχισει να προφερουν στα καναλια τους την μακεδονια με δ αντι με -ντ λατινικο και σλαβικο !αλλα ακομα ο τονισμος τους βγαινει στο -δο αντι στο -ια.που θα παει θα το πετυχουν να το λενε μεχρι να γινουν και στα χαρτια!!!

    η τουρκικη λοιπον επιθετικοτητα και υποδουλωση των βαλκανιων με τον νταβατζοπουτσογλανιο νεοοθωμανοραγιαδισμο δογμα περναει μεσα απο την πολιτιστικη επικυριαρχια στο ποπολο των ραγιαδων βαλκανιων απο τηλοψιας,κατασκευαζοντας τον ""καλο και πολιτισμενο τουρκο"
    το 2 τα εκατον δηλαδη των παμπλουτων αμερικανοστραφων τουρκων της πολης ,προσχημα δερβισικο επανακατακτησης των βαλκανιων.

    τα ιδα σηριαλ εξαγωνται σε ρουμανια μεσω πριμα τβ και καναλ ντε ρομανιας,στη βουλγαρια και φυσικα μεσω του συνεργαζομενου μακεδονια τβ και αντενα του ιουδαιου απο τα γιαννενα κυριακου μινωα (ο μινωικος πολιτισμος ειναι σημιτικος,ε μοσαντ?)στην ελλαδα του ελληνομηδενισμου....

    και η υποδουλωση των ψυχων στον φαντασιακο μυθο -καλο τουρκο του ντολμαμπαχτσε συνεχιζεται στα σχολεια με την αποενοχοποιηση του τουρκαλα,την κατασκευη του μυθου του πολιτισμενου και καλοπροαιρετου τουρκου στους αυριανους σερβιτορους και καμαριερες ελληνες ,των τουρκων εργοδοτων και ιδοκτητων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αυτην την ωρα,απογιομα σαββατου, δυο απο τα 3μεγαλυτερα σκοπιανα καναλια το sitel και το a1 παιζουν τουρκικα σηριαλ σαπουνοπερες,το ενα με μεταγλωττιση το αλλο με υποτιτλους.

    στα δε πανεθνικα σκοπιανα καναλια,υπαρχουν και δυο τρια καθαρα αλβανικα στην ομιλια...

    η δε τηλεοραση τους εχει πλακα,γιατι μαλλον υπαρχει καποια πολιτικη σκοπιμοτητα να επαναλαμβανουν καθε λεπτο σε καθε προγραμμα μεσα στο λογο τους το ρεπουμπλικα μακεντονια,ειτε ειδησεις ειναι,ειτε αλλο προγραμμα ντοπιο!μαλλον προσπαθουν να το πιστεψει το ποπολο εκει!

    τελευταια δε εχω παρατηρησει οτι στην προσπαθεια κατασκευης μακεδονικου λαου,εχουν αρχισει να προφερουν στα καναλια τους την μακεδονια με δ αντι με -ντ λατινικο και σλαβικο !αλλα ακομα ο τονισμος τους βγαινει στο -δο αντι στο -ια.που θα παει θα το πετυχουν να το λενε μεχρι να γινουν και στα χαρτια!!!

    η τουρκικη λοιπον επιθετικοτητα και υποδουλωση των βαλκανιων με τον νταβατζοπουτσογλανιο νεοοθωμανοραγιαδισμο δογμα περναει μεσα απο την πολιτιστικη επικυριαρχια στο ποπολο των ραγιαδων βαλκανιων απο τηλοψιας,κατασκευαζοντας τον ""καλο και πολιτισμενο τουρκο"
    το 2 τα εκατον δηλαδη των παμπλουτων αμερικανοστραφων τουρκων της πολης ,προσχημα δερβισικο επανακατακτησης των βαλκανιων.

    τα ιδα σηριαλ εξαγωνται σε ρουμανια μεσω πριμα τβ και καναλ ντε ρομανιας,στη βουλγαρια και φυσικα μεσω του συνεργαζομενου μακεδονια τβ και αντενα του ιουδαιου απο τα γιαννενα κυριακου μινωα (ο μινωικος πολιτισμος ειναι σημιτικος,ε μοσαντ?)στην ελλαδα του ελληνομηδενισμου....

    και η υποδουλωση των ψυχων στον φαντασιακο μυθο -καλο τουρκο του ντολμαμπαχτσε συνεχιζεται στα σχολεια με την αποενοχοποιηση του τουρκαλα,την κατασκευη του μυθου του πολιτισμενου και καλοπροαιρετου τουρκου στους αυριανους σερβιτορους και καμαριερες ελληνες ,των τουρκων εργοδοτων και ιδοκτητων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα