Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι ενδιάμεσες εκλογές στις ΗΠΑ

ΗΠΑ

ΚΟΡΥΦΏΝΕΤΑΙ η μάχη, κυριολεκτικά μπροστά στις κάλπες στις ΗΠΑ.   Μεθαύριο Τρίτη 2 Νοεμβρίου διεξάγονται οι ενδιάμεσες εκλογές και τα δύο κόμματα το Δημοκρατικό και οι Ρεπουμπλικάνοι να δίνουν τη μεγάλη μάχη των αναποφάσιστων, αφού σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσκοπήσεις, ο ένας στους τρείς αμερικανούς πολίτες, δεν έχει ακόμη αποφασίσει τι θα ψηφίσει.
Ωστόσο, ζοφερές είναι οι προοπτικές , για το Κυβερνών κόμμα των Δημοκρατικών τόσο στις πολιτείες, όσο και σε εθνικό επίπεδο. Αμφίβολο είναι ποιος θα ελέγχει το Κογκρέσο την επομένη της αναμέτρησης.

Δημοσκοπήσεις, όπως αναφέρει το CNN, φέρνουν τους Ρεπουμπλικάνους να κερδίζουν 50-60 έδρες στη Βουλή, ίσως και περισσότερες, σε κάθε περίπτωση πάντως πάνω από το όριο των 39 που χρειάζονται για να έχουν τον έλεγχο του σώματος.
Σε ό,τι αφορά τη Γερουσία, πάλι σύμφωνα με δημοσκοπήσεις,  οι Δημοκρατικοί εξασφαλίζουν 49 έδρες και οι Ρεπουμπλικάνοι 45,  ενώ για άλλες έξι –αυτές που θα κρίνουν την τελική ισορροπία– οι αναμετρήσεις είναι ακόμα αμφίρροπες.
Αν χάσει τον έλεγχο και στην Γερουσία  το Δημοκρατικό κόμμα, τότε, ο Πρόεδρος Μπάρακ Ομπάμα, θα δυσκολευτεί πολύ να προωθήσει το μεταρρυθμιστικό πρόγραμμα.
Ενδεικτικό της σημασίας των ενδιάμεσων εκλογών  είναι  ότι, τα ποσά που συγκέντρωσαν οι υποψήφιοι , ξεπερνούν  κάθε άλλη αναμέτρηση και πλησιάζουν  τα δύο δισεκατομμύρια δολάρια. Είναι σαφώς μεγαλύτερα, από τα ποσά που δαπανήθηκαν στις Προεδρικές εκλογές.
 Ένα από τα πολύ ενδιαφέρονταν στοιχεία αυτών των ενδιάμεσων εκλογών στις ΗΠΑ, είναι ότι, αρκετές  Ευρωπαϊκές βιομηχανίες χρηματοδοτούν τον προεκλογικό αγώνα Αμερικανών γερουσιαστών, αρκεί οι τελευταίοι να αντίκεινται στις πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση της υπερθέρμανσης του πλανήτη και της κλιματικής αλλαγής. Αρκεί δηλαδή να είναι υπέρ της ρύπανσης που προκαλούν τα βιομηχανικά απόβλητα και λαμβάνουν τεράστια χρηματικά ποσά από τους ευρωπαίους, για τις ανάγκες του προεκλογικού  τους αγώνα!!!
                    

Σχόλια

  1. MINISTRO LOVERDO ΑΚΟΥΕΙΣ;ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟ (ΚΑΙ ΟΥΧΙ ΜΟΝΟΝ) ΚΗΦΗΝΑΡΙΟ;

    Έλα και εσύ στο ΕΣΥ....με 3 ευρώ...

    Τα πούλμαν για το ΕΣΥ ξεκινούν από τα Σκόπια και την Βουλγαρία
    κάθε εβδομάδα.
    Με 3 ευρώ ιατρικές εξετάσεις στα εφημερεύοντα Δημόσια Νοσοκομεία μας.
    Βούλγαροι και Σκοπιανοί έχουν λύσει την ιατρική τους ασφάλιση
    και εμείς τα κορόϊδα πληρώνουμε.

    http://pisostapalia.blogspot.com/
    2010/10/3.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα