Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΟΧΙ στην ΑΠΟΧH!! Ποιο είναι το διακύβευμα των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών

   Του Χρήστου Καπούτση


Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές αύριο.
Οι Εκλογές , ειδικά για την περιφέρεια , είναι βαθύτατα πολιτικές.
Διότι, σε επίπεδο εκλογής Δημάρχου, οι επιλογές των δημοτών, δεν είναι αμιγώς πολιτικές. Για την εκλογή Δημάρχου, ισχυρό κριτήριο είναι, η προσωπικότητα , η εμπειρία , η αξιοπιστία του υποψηφίου και οι προσωπικές σχέσεις με τους ανθρώπους που αποτελούν δυναμικές μονάδες της τοπικής κοινωνίας. Και  ακόμη, καθοριστικό κριτήριο επιλογής είναι  και οι προσωπικές σχέσεις του υποψηφίου Δημάρχου με τους Δημότες.
Στις περιφέρειες όμως, ειδικά στην περιφέρεια της Αττικής, οι επιλογές των ψηφοφόρων γίνονται κυρίως με πολιτικά κριτήρια. Εκεί στις περιφέρειες κρίνονται πολιτικές , κρίνεται η εφαρμοζόμενη πολιτική, κρίνεται η Κυβέρνηση. Κρίνεται όμως και η πολιτική ωριμότητα  των κόμματων της αντιπολίτευσης. 
Γι αυτό ακριβώς, το αποτέλεσμα των εκλογών της Κυριακής, ειδικά στις περιφέρειες, είναι πολύ πιθανόν, να αποτελέσει την αφετηρία ραγδαίων πολιτικών εξελίξεων.         
                                  * 
Την Κυριακή δεν θα πάω εκδρομή, δεν θα κάτσω ολημέρα στην αναπαυτική πολυθρόνα μου μπροστά στην τηλεόραση, αλλά θα σπεύσω να ασκήσω με υπευθυνότητα το ύψιστο Συνταγματικό μου δικαίωμα. Την Κυριακή θα βρεθώ οπωσδήποτε απέναντι στην κάλπη, δηλαδή θα αναλάβω τις ευθύνες που μου αναλογούν, απέναντι στον Κοινοβουλευτισμό και απέναντι στο Έθνος. 
Οι εκλογές της προσεχούς Κυριακής, ειδικά στις Περιφέρειες (εκλογή Περιφερειάρχη)  είναι βαθύτατα πολιτικές. Το αποτέλεσμα αυτών των εκλογών, αναμφίβολα θα αποτελέσει την αφετηρία ραγδαίων πολιτικών εξελίξεων.
Θα πω ΠΑΡΩΝ την Κυριακή στην κάλπη της Δημοκρατίας και της ελεύθερης βούλησης των πολιτών, διότι θέλω να επιδοκιμάσω ή να αποδοκιμάσω (ελεύθερη προσωπική επιλογή) τα εξής απλά, αλλά ταυτόχρονα και θεμελιώδη:
·        Το κόμμα και την Κυβέρνηση που χωρίς δισταγμό αντικατέστησε το Σύνταγμα με το Μνημόνιο της Τρόικας. Τα κόμματα και τις «ανεξάρτητες» προσωπικότητες που ψήφισαν στη Βουλή ή στήριξαν εμμέσως το απεχθές μνημόνιο.
·        Τον Πρωθυπουργό που  εξαπάτησε τον Ελληνικό Λαό για να υφαρπάξει την εξουσία. Ας θυμηθούμε τις προεκλογικές δεσμεύσεις του, με τις μετεκλογικές πολιτικές επιλογές της Κυβέρνησης.
·        Τον Πρωθυπουργό,  που  εκβιάζει τους πολίτες ότι θα προκαλέσει Βουλευτικές εκλογές, αν δεν υπερψηφιστούν οι εκλεκτοί του κόμματος, απαξιώνοντας έτσι το Σύνταγμα της χώρας!
·        Την Κυβέρνηση και το κόμμα που με περίσσεια αναλγησίας περιέκοψε μισθούς και συντάξεις. Την Κυβέρνηση που κατεδάφισε το κράτος πρόνοιας και αντικατέστησε τις συλλογικές συμβάσεις με την ατομική σύμβαση της μιας μέρας!
·        Τα κόμματα εξουσίας (ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ.) που με τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές τους προκάλεσαν θεαματική αύξηση της ανεργίας και «σκοτώνουν» τα όνειρα των νέων για μια αξιοπρεπή ζωή.
·        Το κόμμα της αντιπολίτευσης (Ν.Δ.) που παρέδωσε μια κατεστραμμένη οικονομία,  ένα διαλυμένο κρατικό μηχανισμό και με στελέχη του «βουτηγμένα» στη διαφθορά και τη ρεμούλα.
·         Το ΚΚΕ που επιμένει με φανατισμό στον δογματισμό του και αρνείται να προσαρμοστεί.
·        Την «άλλη» αριστερά, την εγωπαθή και πολυδιασπασμένη, που προτάσσει την ιδιοτέλεια των στελεχών της και αδυνατεί να σταθεί δίπλα στον χειμαζόμενο, από την Κυβερνητική βαρβαρότητα, εργαζόμενο ή άνεργο ή υπαμειβόμενο έλληνα πολίτη.

Εκτιμώ ότι ως υπεύθυνοι πολίτες, θα πρέπει να προσέλθουμε μαζικά στις κάλπες. Η αποχή είναι αντισυστημική πολιτική άποψη,   σε κάθε περίπτωση όμως,   δεν συνιστά άσκηση του συνταγματικού μας δικαιώματος. Η ΑΠΟΧΉ ενισχύει το πρώτο κόμμα και αποδυναμώνει το μήνυμα της κάλπης!  Γι’ αυτό,  θα πρέπει η αποχή από τις κάλπες να περιοριστεί στο ελάχιστον, ως ισχυρό αποδεικτικό στοιχείο της ωριμότητας του Ελληνικού Λαού. Λοιπόν,  ΟΧΙ στην αποχή.
Την  Κυριακή , είναι δύο οι κορυφαίες στιγμές.
Η μία,  όταν θα βρεθούμε απέναντι στην Κάλπη. Και η άλλη, αργά το βράδυ  της Κυριακής  όταν ο Πρωθυπουργός Γ.Α. Παπανδρέου, θα πάει στα Ζάππειο για να κάνει την σχετική και πολύ-αναμενόμενη δήλωση.
Όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά και πιθανά, ακόμη και οι Βουλευτικές εκλογές. Ωστόσο, υπάρχει και μια ακλόνητη βεβαιότητα.
Τη  ΔΕΥΤΕΡΑ, θα υπάρχει μια νέα πολιτική πραγματικότητα στη χώρα μας.

Γι’ αυτό καλό «βόλι» συνέλληνες…

Σχόλια

  1. « “ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΓΗ για την Αθήνα” – Αγώνας για Πατρίδα και Ελευθερία!
    Χρυσή Αυγή: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Δυτική Ελλάδα, Πελοπόνησος »

    ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ – Μεθοδεύουν αλλοίωση του εκλογικού αποτελέσματος

    Posted by xryshaygh στο Νοεμβρίου 7, 2010
    Χιλιάδες λαθρομετανάστες ψηφίζουν με ένα «μπακαλόχαρτο» χωρίς να είναι καν εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους
    Άπειρες καταγγελίες από εκλογικούς μας αντιπροσώπους, αλλά και απλούς πολίτες των Αθηνών, δεχόμαστε από το πρωί για οργανωμένη νόθευση του εκλογικού αποτελέσματος στον Δήμο Αθηναίων. Πιο συγκεκριμένα, χιλιάδες λαθρομετανάστες από Μπαγκλαντές , Πακιστάν κλπ προσέρχονται μαζικά στα εκλογικά τμήματα και ψηφίζουν χωρίς να είναι καν εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους. Στις ενστάσεις που υποβάλλουν οι επόπτες του συνδυασμού μας, οι δικαστικοί αντιπρόσωποι απαντούν πως οι εν λόγω αλλοδαποί διαθέτουν τα απαιτούμενα έγγραφα, εννοώντας ένα «μπακαλόχαρτο» με την σφραγίδα του υπουργείου εσωτερικών, που στις περισσότερες περιπτώσεις αναγράφει ψευδή προσωπικά στοιχεία. Ουδείς εκπρόσωπος άλλου συνδυασμού αντιδρά στην οφθαλμοφανή νοθεία. Τα έχουν βρει μια χαρά μεταξύ τους και κοινό τους μέλημα είναι η εκλογή δημάρχου και δημοτικών συμβούλων από τους λαθρομετανάστες και όχι από τους Έλληνες.


    Μοιράζουν εκατοντάδες ψηφοδέλτια σε πακιστανούς

    Posted by xryshaygh στο Νοεμβρίου 7, 2010
    Στην οδό Λιοσίων 42 και συγκεκριμένα στο 55ο Δημοτικό σχολείο, μέλη του ΣΥΡΙΖΑ μοιράζουν ψηφοδέλτια σε πακιστανούς αλλά και άλλους λαθρομετανάστες που βεβαίως ψηφίζουν με ελλειπή έγγραφα και πολλοί ίσως και με ψευδή στοιχεία αφού δεν είναι καν εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους. Η νοθεία είναι εξώφθαλμη και προκλητική καθώς γίνεται μπροστά στα μάτια αστυνομικών. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΗΝΑ ΠΟΥ ΟΡΑΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ. Δεν θα τα καταφέρουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα