Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανεύθυνη πράξη η Αποχή από την εκλογική διαδικασία


Η αποχή από την εκλογική διαδικασία δεν σημαίνει αποδοκιμασία του πολιτικού συστήματος ή καταδίκη της Κυβερνητικής πολιτικής. Ή τουλάχιστον,  δεν έχει μόνο αυτή την ερμηνεία η αποχή.
Η αποχή είναι κυρίως αδιαφορία, είναι εκχώρηση των δικαιωμάτων μας σε άλλους. Δια της αποχής συναινούμε , να αποφασίζουν άλλοι για μας , για τη ζωή μας , για τη δουλεία μας, για την καθημερινότητά μας, για το σύστημα περίθαλψης, για την ΠΑΙΔΕΙΑ, γενικά για την ποιότητα ζωής μας.
Ειδικά σε συνθήκες ιδιαίτερα κρίσιμες, όπως οι σημερινές, που η κοινωνία είναι σε μετωπική σύγκρουση  με πολιτικές που θέλουν το ΛΑΟ τρομοκρατημένο, εξαθλιωμένο, νικημένο, ανήμπορο να αντιδράσει, περιθωριοποιημένο, χωρίς δικαιώματα, χωρίς δουλειά, χωρίς ασφάλεια, χωρίς περίθαλψη, δηλαδή χωρίς Αξιοπρέπεια, δεν είναι δυνατόν,  να αδιαφορούμε και να απέχουμε από την εκλογική διαδικασία. Είναι Ανεύθυνη  πράξη η Αποχή από την εκλογική  διαδικασία
Η εύκολη δικαιολογία «δεν αλλάζει τίποτα, όλοι ίδιοι είναι» είναι παραπλανητική και κυρίως, ενθαρρύνει την Κυβέρνηση, την εκάστοτε Κυβέρνηση,  να υιοθετήσει αντιλαϊκές πολιτικές, αφού διαπιστώνει ότι δεν υπάρχουν σοβαρές αντιδράσεις,  από τους θιγόμενους πολίτες.  
Για αυτό λοιπόν, θα πρέπει να έχουμε ως στόχο,  να περιορίσουμε στο ελάχιστον δυνατόν, το φαινόμενο της ΑΠΟΧΗΣ.
Δεν υπάρχουν δικαιολογίες, η παρουσία μας  στις κάλπες είναι αναγκαία, είναι πράξη πολιτικής ευθύνης. Ειδικά, εμείς οι δημότες του Δήμου Αθήνας, θα πρέπει να δώσουμε ραντεβού στις κάλπες.

                                          ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΠΟΥΤΣΗΣ

Σχόλια

  1. ΠΕΡΙ ΜΟΜΦΩΝ
    Φωτογραγφια στο διαδικτυο http://3.bp.blogspot.com/_kbsrUwizMMc/TOAnB1gOndI/AAAAAAAAevY/1msYddr_WcA/s1600/gap-smile-2-elext.jpg

    Επειδή κανένα σύνταγμα δεν προβλέπει ότι ο πρόεδρος της δημοκρατίας είναι στο απυρόβλητο της κριτικής από τους έλληνες πολίτες αλλά αυτή η διάταξη υπάρχει μόνο στα μυαλά των ελλήνων υπηκόων του και όχι στους έλληνες δημοκράτες πολίτες , γιαυτο και εγώ του επιστρέφω τον χαρακτηρισμό της μομφής καταπρόσωπο και του απαντώ μάλιστα ότι εγώ τον μέμφομαι ακόμα περισσότερο .
    Και τον μέμφομαι διότι ο ίδιος υπήρξε κομματανθρωπος του πασοκ το οποίο και τον ανέβασε και στα υψηλοτέρα κλιμάκια του , και όντας εκεί δεν έπραξε το ελάχιστο κατά της διαφθοράς και επίσης κάτι τι που θα μπορούσε να σώσει την χώρα από την επερχομένη αβαρία του .
    Γιατί το συγκεκριμένο παράπτωμα είναι βαρύ σύμφωνα με οιονδήποτε κανονισμό.
    Ενώ εάν έβαζε παραπέρα το προσωπικό του συμφέρον και ακλουθούσε ως μοναδικό γνώμονα το συμφέρον της Ελλάδος , τότε είναι πλέον σίγουρο ότι αρκετά αν όχι πολλά θα ήταν αυτά που μπορούσε να είχε επιτύχει , αλλά και να είχε διασώσει .
    Επίσης τον μέμφομαι γιατί υπέγραψε νομοσχέδια και συνθήκες που ήταν ενάντια στον ελληνικό λαό , εναντία στην αξιοπρέπεια του αλλά την υπόσταση του. σαν η φυλή των ελλήνων .
    Και τα οποία νομοσχέδια του αφαιρούσαν δικαιώματα τα οποία τα παρείχαν πλέον σε αλλοδαπούς και αλλόθρησκους και πάντα υπέρ σκοτεινών και ξένων συμφερόντων .
    Τον μέμφομαι γιατί σήμερα καθώς και την περασμένη Κυριακή έφραξαν τα εκλογικά τμήματα από αλλοεθνείς λαθροεποικους που λαθρονομημοποιηθηκαν υστερα από ένα λαθρονομοσχεδιο που πανω στο οποιο υπαρχει και η δικη του λαθρουπογραφη .
    Και τον μεμφομαι διοτι αφ υψηλου παντα , κρίνει , συγκρινει και εντελει κατακρίνει τον ψηφοφόρο ο οποίος με την στάση του είπε ένα όχι στα ψέματα και την προδοσία της πατρίδος από τους πολιτικούς συνδυασμούς και τους ύποπτους χρηματοδότες των , αλλά επίσης αρνήθηκε συνειδητά να δώσει μια δημοκρατική μάχη με τους περιφερόμενους λαθροελληνας λαθροψηφοφορους η και σε κάποια περιοχή την εκλογική μάχη έναντι των εισαγόμενων κατευθείαν από την Τουρκιά λαθροψηφοφορων
    Και όλα αυτά τα περιφερόμενα τσιρκα λαθροψηφοφορους που όλοι μας είδαμε την περασμένη Κυριακή να νοθεύουν και να ασελγούν προς την ιερότερη στιγμή της δημοκρατίας μας , αυτήν την ιδία την εκλογική διαδικασία . αλλά για αυτήν την εκλογική νοθεία δεν σας ακούσαμε να πείτε κάτι .
    Επίσης ο κύριος πρόεδρος της δημοκρατίας ο οποίος καρπούται ένα μισθό ο όποιος φυσικά θα ξεπερνά κατά πολύ τα 100.000 ευρώ τον χρόνο , δεν έχει κανένα δικαίωμα να μέμφεται τους τόσους φρεσκο-απολυμένους- θύματα του συστήματος που έφερε το κόμμα , το οποίο τόσο λαμπρά είχε για χρόνια υπηρετήσει , μα και τους άλλους τόσους συνταξιούχους , που τους έκοψε τα δώρα των συντάξεων και πρωτίστως μιας νεολαίας που επίσης το κόμμα του την λυπήθηκε για τα 720 ευρώ που ελάμβανε ως μισθό τον μήνα και αποφάσισε , κατόπιν παραπλανήσεως του ελληνικού λαού να αναλάβει την εξουσία , ώστε να μπορέσει επιτέλους να μειώσει την υπέρογκο αυτήν αμοιβή εις τα 592 ευρώ , χωρίς να σκέπτεται ότι αρκετά από αυτά τα μεμφόμενα τέρατα έλληνες πολίτες μπορεί να μην διέθεταν ούτε καν το απαιτούμενο χρηματικό ποσόν , δια να εκδώσουν τα εισιτήρια των προς την κάλπη .
    Και σας μέμφομαι πολύ , μα πάρα πολύ κύριε πρόεδρε της ελληνικής δημοκρατίας .
    HEIL GAP (or mind the GAP )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το μεσημερι ακουσα τον Κυριο Χαρδαβελλα στο Αλτερ να λεει ατυχως για το σοου των μωαμεθανων εποικων που οργανωθηκε σε συνεργασια και σχεδιασμο με την κυβερνηση ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΒΕΛΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ΔΙΑΔΟΧΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ ΤΟ ΤΖΑΜΙ ΑΥΤΩΝ !

    Λυπηθηκα για την θεση αυτη του κυριου Χαρδαβελλα,καθοτι ουτε εθνομηδενιστης ουτε νεοταξιτης ειναι,το αντιθετο ,εχει δειξει κατανοηση και φιλοπατρια κατα καιρους.

    Δυστυχως ομως μετα λυπης μου ειδα να συστρατευεται η μαλλον να υποκυπτει στη κυβερνητικη δολια μεθοδευση.
    Αφου λοιπον το ξενοκινητο πειραμα προεβλεπε πρωτα την εισαγωγη χαμηλοτατου επιπεδου πληθυσμων στη χωρα με λαθραια βια,στη συνεχεια εδομηθη ενα παρακρατος με αφθονα μεσα και χρημα για να επιτυχει το πειραμα της εγκαταστασης αυτης με καθε μεσο,τρομοκρατιας ,υποταγης των γηγενων σε ψυχικη και αλλη βια,εξαγορας συνειδησεων,εκμεταλλευσης επιφανειακης ικανοτητας σκεψης, αφελειας και δογματικης στενοτητας,ωστε τα πειραματοζωα να υποκυπτουν στη λογικη του μη χειρον βελτιστον,βημα βημα προσαρμογης.

    Αναπαρηγαγε δηλαδη την κυβερνητικη στρατηγικη εκβιασμου και τρομοκρατησης των ελληνων πολιτων ,μια στρατηγικη ξενοπνευστη που βλεπουμε να εφαρμοζει σε ολο και περισσοτερα θεματα,για την τρομοκρατηση των πολιτων,στην εκβιαστικη λογικη η βγαζετε το σκασμο και φτιαχνουμε συμβολα εποικισμου η εξαπολυουμε τα στιφη σε επιδειξη δυναμεως προς γνωσιν και συμμορφωσιν....

    Σκοπος φυσικα της δημιουργιας τζαμιου,της επιδειξης δυναμεως στρατων ατακτων καταληψιων,της ενδεχομενης εμφανισης ισλαμικης τρομοκρατιας στη χωρα που διαδιδουν ηδη υπηρεσιες και δεξαμενες σκεψης αγγλοσαξονικες,δεν ειναι αλλος (για τους ιδιους που σκοπιμα τους εισηγαγον,γιατι τα στιφη αυτα ειναι απλως ηλιθιοι που εκ φυσεως εχουν αυτο το τροπο ζωης και αυτο εξαγωγιμα "πωλουν"),απο την "συνταγματοποιηση" τους σε κιβδηλο κοινωνικο συμβολαιο,με και απο τους ελληνες πολιτες ιδιως τους υποφεροντες,στη λογικη το μη χειρον βελτιστον, ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΗΛ. ΤΩΝ ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΩΝ,ΤΗΣ ΕΙΣΒΟΛΗΣ,ΚΑΤΟΧΗΣ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΚΑΙ ΕΠΟΙΚΙΣΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ.

    Στο πλαισιο αυτης της στοχοθεσιας,η πολιτικη εξουσια παραγραφει και αποσιωπα τα ΛΟΓΙΚΑ προυπαρχοντα αυτα,και ενισχυει τις αυθαιρετες αξιωσεις μαζων που ουδεις προσκαλεσε,ουδεις επομενως τους οφειλει τιποτα περισσοτερο απο το δικαιωμα επαναπατρισμου ως τουριστες.Τους αναβαθμιζει επομενως σε ΕΠΟΙΚΟΥΣ,ΣΥΝΙΣΤΩΣΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΤΕΡΟΚΛΗΤΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΩΝ ,που λειτουργουν ανταγωνιστικα προς τους ελληνες πολιτες και διεκδικουν λεμπενς ραουμ εχοντας λαβει κυβερνητικη νομιμοποιηση της αυθαιρεσιας τους και ενα κοινωνικο συμβολαιο δια εκβιαστικης υφαρπαγης!!!

    Ο κυριος Χαρδαβελλας λοιπον ΔΕΝ ειδε το προβλημα στην αυτοκτονικη πολιτικη ΣΥΝΕΡΓΙΑΣ της πολιτειας στον εποικισμο εκ πασης επιθετικης(παρα)θρησκειας και υποκουλτουρας επι 20 χρονια,ΔΕΝ ειδε συνεργια και συναυτουργια στο εγκλημα ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΗ,αλλα ειδε συνεργια στην αβελτηρια πασοκ-νδ να χτισουν συμβολα κατοικησης και ζωτικου χωρου ουρανοκατεβατων πληθυσμων,που καταστρεφουν για παντα την ζωη πληθους συνελληνων και πολιτισμενων συγχρονων πολιτων!

    Ετσι εξηγειται εν μερει γιατι λ.χ η Ελλας διολισθησε μεσα σε 15-20 απο το 74 απο προβλημα εισβολης κατοχης στην Κυπρο σε διαπραγματευση ξεχωριστων ισοτιμων κρατιδιων!!ΑΦΕΡΙΜ ΕΦΕΝΤΙΜ!

    Ως να προκειται περι γηγενων ελληνων,που αξαφνα κατεληφθησαν απο την αυρα του ισλαμ και μαζικα αλλαξοπιστησαν ,και τωρα ζητουν τα ευλογα θρησκευτικα τους δικαιωματα σαν φυσικοι πολιτες της χωρας!!Θυμιζω τον Ισοκρατη εδω,
    "Γιατι δεν είναι πατροπαράδοτη αρχή μας, να εξουσιάζουν οι αλλοδαποί τους εντόπιους, ούτε οι ευεγετηθέντες τους ευεργετήσαντας, ούτε αυτοί που έφθασαν εδώ ως ικέτες τους ανθρώπους που τους εδέχθησαν"
    “Πανηγυρικός” του Ισοκράτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ουτε απασχολει τον συμπαθη δημοσιογραφο οι συνεπειες της αποδοχης τετελεσμενων με τα συμβολα κατοχης στη πολη,στην ποιοτητα ζωης των ελληνων χριστιανων πολιτων,γηγενων αλλα και λοιπων,ουτε τις δραματικες συνεπειες στην εθνικη κοινωνικη και οικονομικη συνοχη της χωρας η σιτιση δια βιου ανυπολογιστου πληθους που εχουν πολλαπλασιες αναγκες απο δυνατοτητες προσφορας και θα τους συντηρει ο ελλην με αβασταχτους φορους μεχρι εξοντωσεως ,πλαι στους διεθνεις μαφιοζους τοκογλυφους!

    Μεγιστη πραγματι η προνοητικοτητα της κυβερνησεως και λοιπων,εκτος αν επιδιωκουν την καταρρευση...

    Σε σημειο που δημιουργουνται με τη σταση αυτη του κυριου Χαρδαβελλα,καλοπιστες αμφιβολιες (ασφαλως χωρις να ειμαστε κατηγορηματικοι) για το αν και η ανακινηση θεματος πετρελαιων στη χωρα δεν ειναι σε συνεννοηση με τη κυβερνηση για να προετοιμασει την κοινη γνωμη, ως λαγος ο ιδιος, για συνεκμεταλλευση και εκχωρηση.

    Πραγματι λυπουμεθα για την επιπολαια αυτη προσεγγιση του συμπαθους δημοσιογραφου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα