Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η διεθνής των κερδοσκόπων και η «ευέλικτη» Ελληνική Κυβέρνηση

Η διεθνής των κερδοσκόπων και η «ευέλικτη» Ελληνική Κυβέρνηση που μεθοδεύουν την εκποίηση της περιουσίας του Ελληνικού Δημοσίου,  συνεχίζουν σχεδόν ανενόχλητοι το καταστροφικό έργο τους για τους έλληνες πολίτες. Πρέπει να διαβαστούν και να προβληματίσουν τα παρακάτω δημοσιεύματα.

ΝΕΟ ΚΥΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ!. «Με νέο κύμα διαμαρτυρίας κατά των μέτρων λιτότητας είναι αντιμέτωπη η Ελλάδα, εν όψει και της άφιξης των ελεγκτών ΕΕ & ΔΝΤ στην Αθήνα στις 27/1» επισημαίνει το Xinhua. Στο δημοσίευμα γίνεται αναφορά στις απεργίες, που έχουν εξαγγείλει ΓΣΕΕ & ΑΔΕΔΥ για τον Φεβρουάριο και στις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα μέσα μαζικής μεταφοράς, των φαρμακοποιών και των αγροτών. Παράλληλα, υπογραμμίζεται ότι η εκταμίευση της τέταρτης δόσης του δανείου θα βασισθεί στην έκθεση των ελεγκτών και προστίθεται ότι «το δάνειο των 110 δις είναι ζωτικής σημασίας, για να ανταποκριθεί η Ελλάδα στις ανάγκες της, μέχρι την επιστροφή της στις αγορές, μέσα στο 2011». Επιπλέον, σημειώνεται ότι Έλληνες αξιωματούχοι απορρίπτουν τα σενάρια αναδιάρθρωσης του χρέους, ενώ ελληνικά ΜΜΕ τονίζουν ότι αυτή τη φορά οι συνομιλίες με τα στελέχη της τρόικας θα είναι πιο δύσκολες. 
Το δημοσίευμα καταλήγει: «μετά από μία καλή εκκίνηση στη μείωση του ελλείμματος, η Ελλάδα εισέρχεται στη δεύτερη φάση του τριετούς προγράμματος ανάκαμψης, που αφορά τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις. Οι ελεγκτές της τρόικας αναμένεται να ασκήσουν μεγαλύτερη πίεση για άμεσα αποτελέσματα στην απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων, στην ιδιωτικοποίηση των προβληματικών ΔΕΚΟ και στη μεταρρύθμιση στον υπερχρεωμένο τομέα της Υγείας».

ΜΕΙΩΣΗ ΤΙΜΩΝ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ. Στους New York Times στο ειδικό ένθετο για τα ταξίδια σημειώνεται ότι η οικονομική κρίση που έχει πλήξει την ευρωπαϊκή περιφέρεια (Ιρλανδία, Ελλάδα, Πορτογαλία) έχει οδηγήσει σε μείωση των τιμών στα ξενοδοχεία σε αυτές τις χώρες, ενώ η
αύξηση της ισοτιμίας δολαρίου/ευρώ τις έχουν κάνει ελκυστικούς προορισμούς για τους Αμερικανούς τουρίστες. Για την Ελλάδα σημειώνεται ότι σύμφωνα με τον Υπ Πολιτισμού Γερουλάνο, «υπάρχει μεγάλη μείωση στις τιμές» και ότι ένα από τα μέτρα που έχουν ληφθεί φέτος είναι και η μείωση του ΦΠΑ στα ξενοδοχεία στο 6 %. Επιπλέον αναφέρονται
παραδείγματα πολυτελών ξενοδοχείων σε Αθήνα & Κρήτη που έχουν γίνει πολύ προσιτά στους τουρίστες, καθώς έχουν μειώσει τις τιμές τους κατά
25%, όπως και προσφορές ταξιδιωτικών γραφείων. Τέλος η ε/φ αναφέρεται στα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσουν οι επισκέπτες της Αθήνας λόγω των απεργιακών κινητοποιήσεων και τους συνιστά να είναι ευέλικτοι στο πρόγραμμά τους ή να αποφύγουν την πρωτεύουσα.

Σχόλια

  1. Κύριε Καπούτση,

    Θέλω να διαμαρτυρηθώ για την χθεσινή σας εκπομπή.

    Το επίπεδο της εκπομπής σας εχθές είχε πέσει κατακόρυφα. Μας είχατε συνηθίσει σε καλεσμένους τύπου Καλεντερίδη, Σαρρή και Λυγερού και μας φέρατε κάποιον ο οποίος το μόνο που ήξερε ήταν να απαντά στις ερωτήσεις σας λες και είχαμε προεκλογική περίοδο. Και η προπαγάνδα να πηγαίνει σύννεφο με τους δήθεν συνεχιστές του Ε.Βενιζέλου. Να υποθέσουμε κιόλας πως ο Βενιζέλος θα ήταν υπέρ της ανεξαρτητοποίησης της Κρήτης και της Θράκης και του πουλήματος της Μακεδονίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα