Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι εξελίξεις στη Μέση Ανατολή και την Ανατολική Μεσόγειο, όπως τις προσεγγίζει ο ΔΡ.ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ.Ε.ΔΡΟΥΓΟΣ




*ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΥΔΕΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ.
*ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΕ ΣΥΝΕΧΗ ΒΑΣΗ ΣΤΟ ΣΟΥΕΖ.
*ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ.
*ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑΣ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΗΣ ΑΣΤΑΘΕΙΑΣ ΕΦΟΣΟΝ Ο ΜΟΥΜΠΑΡΑΚ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ.
*Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΠΑ, ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΑ ΟΣΑ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ.
*ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙ ΜΑΚΡΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ.
*ΟΙ ΑΓΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΝΕΥΡΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
*ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ.
*Η ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΝΕΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΜΕΝΕΙ…
*ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΘΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ.
*ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ.
*ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΙΜΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΥ.
*ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΣΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΡΤ ΣΑΙΝΤ-ΝΤΑΜΙΕΤΑ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ.
*ΑΠΟ ΤΗΝ 25 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΕΣΥΡΑΝ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
*ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΣΤΟΝ 220 ΜΙΛΙΩΝ ΑΓΩΓΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ SUMED.
 
                          *
·        Η ΑΛΓΕΡΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΙΡΑΝ ΣΤΗΝ ΠΥΡΗΝΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
*ΤΟ ΙΡΑΝ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ 4 ΔΟΡΥΦΟΡΟΥΣ.
*ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓH ΠΥΡΑΥΛΩΝ ΕΠΑΚΤΙΑΣ ΑΜΥΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΙΡΑΝ(Ο ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΛΑΒΕ ΑΠΟ ΤΟ ΝΤΟΥΜΠΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ).
*ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΒΑΛΛΙΣΤΙΚΩΝ ΠΥΡΑΥΛΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΡΑΝ.
*ΤΟ ΙΡΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙ ΤΑ ΑΔΥΝΑΜΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
*121 ΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΙΡΑΝ ΜΕΣ ΣΕ 6 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ.
*ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΓΕΡΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΖΗΤΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕ ΤΟ ΙΡΑΝ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΕΙΗ ΣΤΟ ΑΜΒΟΥΡΓΟ.
*ΠΑΝΩ ΑΠΟ 30 ΙΡΑΝΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΚΕΙΜΕΝΟ ΝΑ ΔΙΑΚΟΠΟΥΝ ΟΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΑΦΕΣ ΛΟΝΔΙΝΟΥ-ΤΕΧΕΡΑΝΗΣ.
*ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΛ ΑΖΑΡ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ ΕΠΙΚΡΙΝΕΙ ΣΦΟΔΡΟΤΑΤΑ ΤΟΥΣ ΧΑΜΕΝΕΙ ΚΑΙ ΑΧΜΑΝΤΙΝΕΝΤΖΑΝΤ ΓΙΑ ΟΣΑ ΔΗΛΩΣΑΝ ΠΕΡΙ ΑΙΓΥΠΤΟΥ.
*ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΟΥΜΠΑΡΑΚ ΜΕ ΤΣΑΟΥΣΕΣΚΟΥ-ΣΑΧΗ ΚΑΙ ΝΤΕΝΓΚ ΣΙΑ ΠΙΝΓΚ.
*ΟΙ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΙΟΡΔΑΝΙΑ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
*ΡΩΣΟΙ ΕΠΙΣΗΜΟΙ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΓΥΡΟ ΚΥΡΩΣΕΩΝ ΣΤΟ ΙΡΑΝ.
*Η ΙΝΔΙΑ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΕΖΕ ΤΙΣ ΗΠΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΙΡΑΝ, ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΚΗΣΟΥΝ ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΕ ΠΑΚΙΣΤΑΝ-ΜΠΑΓΚΛΑΝΤΕΣ-ΚΡΑΤΗ ΚΟΛΠΟΥ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΙΣΛΑΜΙΚΩΝ ΚΥΚΛΩΝ ΜΕ ΑΝΤΙ-ΙΝΔΙΚΗ ΑΤΖΕΝΤΑ.


     

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα