Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μέχρι τις παραλίες της Μυκόνου έφτασε τουρκικό πολεμικό πλοίο!


Μέχρι τις παραλίες της  Μυκόνου  έφτασε τουρκικό πολεμικό πλοίο!
Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση του ΥΠΕΘΑ, η τουρκική Κορβέτα «ΜΠΟΝΤΡΟΥΜ» εξερχόμενη από τη ναυτική βάση της Σμύρνης χθες στις 14.00, κινήθηκε βορείως Χίου και στη συνέχεια δυτικά των Ψαρών σε διεθνή ύδατα.
Κατόπιν, τήρησε νοτιοδυτική πορεία και εισήλθε περί της 19: 30 εντός των Eθνικών Xωρικών Yδάτων μεταξύ Τήνου - Μυκόνου. Πρόκειται για μία ακόμη προκλητική παραβίαση των ελληνικών χωρικών υδάτων, από πολεμικό πλοίο της Τουρκίας.
Η Κορβέτα συνεχίζει με νότια πορεία και κινείται εντός Κυκλάδων (παρούσα θέση βορειοδυτικά Πάρου με νότια πορεία).
Πλοίο του Πολεμικού Ναυτικού που παρακολουθεί το τουρκικό σκάφος, εκπέμπει τα διεθνώς καθορισμένα προειδοποιητικά σήματα, κατά τη διάρκεια του πλου της Κορβέτας εντός των Εθνικών Χωρικών Υδάτων.
Η TCG Bodrum, πριν μερικές μέρες έκανε «βόλτες» μεταξύ των νησιών μας Σκύρου και Ευβοίας, εννοείται ενός των ελληνικών χωρικών υδάτων.
Η τουρκική Κορβέτα ανάμεσα στα άλλα είναι εξοπλισμένη με  2 αντιπλοϊκούς πύραυλους MM38 Exocet , 1 ναυτικό πυροβόλο των 100 χλστ. σε πύργο CADAM με σύστημα ελέγχου πυρός Najir,  με  4 τορπίλες τύπου L3 ή L5 και έναν εκτοξευτή ανθυποβρυχιακών ρουκετών των 375 χλστ.

Σχόλια

  1. ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ (2)!

    ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ!Η ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ ΕΧΕΙ ΑΛΩΘΕΙ ΚΑΙ H ΕΔΩ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΚΤΕΛΕΙ ΕΝΤΟΛΕΣ.ΕΤΣΙ ΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ-ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ,ΟΙ ΕΠΟΙΚΙΣΤΙΚΕΣ ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ,Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ ΜΕ ΠΑΚΤΩΛΟ ΧΟΡΗΓΙΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΚΡΟΒΑΣΙΕΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ...ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ,ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙ ΖΩΝ ΣΤΙΣ ΗΠΑ, ΗΤΑΝ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΗΣ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΣ ΟΜΟΓΕΝΩΝ ΜΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ "ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΣΟΛΟΜΩΝ",ΝΑ ΜΙΣΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ...ΟΡΓΑΝΩΝΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΟ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ,ΝΑ ΚΑΘΥΒΡΙΖΕ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΥ ΣΤΙΣ ΗΠΑ!!!ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ ΘΑ ΤΟ ΔΙΕΝΟΕΙΤΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕ ΝΑ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΒΡΑΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ...

    Ο υβριστής του Ελληνισμού, των Οργανώσεων και των ΜΜΕ, ουδέποτε στον ''ελληνικό'' σύλλογο ''Αργοναύτες'' ή στην Ομοσπονδία Ελληνικών Σωματείων Μείζονος Νέας Υόρκης, όπου είναι και αντιπρόσωπός του(!) ασχολήθησε έστω μία φορά με ελληνικά ζητήματα ή τα προώθησε. Τον ενδιαφέρει ΜΟΝΟ ότι έχει σχέση με το Ισραήλ και τον εβραϊσμό.

    Στην δε 5η χρονιάτικη εκδήλωση γιά το Ολοκαύτωμα του συλλόγου ''Αργοναύτες'' (23 Ιαν. 2011, Αστόρια Νέα Υόρκη) ζήτησε από την ελληνομαερικάνικη Κοινότητα ν'...αναγνωρίσει (και να...τιμά;) τις μεγάλες εβραϊκές εορτές.

    To ερώτημα: Ο σύλλογος ''Αργοναύτες'' αφού δεν καταδικάζει επίσημα τέτοιες πρακτικές και μεθόδους, σημαίνει ότι τις υιοθετεί;
    Σημ.: Τις ενέργειες ή παραλείψεις του ολίγιστου ''αρχιεπίσκοπου Αμερικής'' Δημήτριου (και) στα παραπάνω ζητήματα, δεν χρειάζεται να τις σχολιάσουμε. Η Ομογένεια γνωρίζει, γι' αυτό ούτε τον σέβεται, ούτε τον εκτιμά...

    Το ''Κ'' απλά λέει στον καθηγητή Ματαθία: "If you do not have the ethical courage to condemn bigotry and racism of your own people towards others you do not deserve the right to condemn others for bigotry and racism towards your own"...

    Δημόσιες απειλές, λασπολογία ''παράγοντα'' της Ομογένειας, αξιωματούχου του συλλόγου νομού Μαγνησίας (έδρα Νέα Υόρκη), ''Αργοναύτες''

    ''Αντισημίτες'', ''ξενόφοβοι'', ''παρανοϊκοί'', ''αντιαμερικανοί'' κ.ά. είναι οι συνηθισμένοι χαραχτηρισμοί εις βάρος ελληνικών ΜΜΕ και Ομογενών, από στέλεχος (βοηθός γραμματέας) του συλλόγου Μαγνητών (Νομού Μαγνησίας) ''Αργοναύτες'' στη Νέα Υόρκη. Προέρχονται από τον καθηγητή 'Ασιερ Ματαθία και διοχετεύονται σε πολλαπλούς αποδέκτες emails.

    O ''της καταγγελίας'' καθηγητής, είναι βασικός συντελεστής της χρονιάτικης εκδήλωσης των ''Αργοναυτών'' γιά το Ολοκαύτωμα και της (καθιερωμένης) εκδήλωσης στο γενικό προξενείο της Ελλάδας, επίσης γιά το Ολοκαύτωμα. Αλλά ουδέποτε ενδιαφέρθηκε γιά ελληνικά ζητήματα.

    Οι παρακάτω επιστολές αναδεικνύουν ξεκάθαρα το ζήτημα του χαραχτηρισμού της διαφορετικής άποψης. Το ''Κ'' ήταν ένας από τους πολλαπλούς αποδέκτες των επιστολών, που δεν είχαν την ένδειξη ''προσωπική'', γι' αυτό τις δημοσιοποιεί. Οι πιό πρόσφατες στην αρχή. Αφορμή του ''καυγά'' εκδήλωση στο Μπρούκλυν με ομιλητή ομογενή γιατρό, με θέμα «η ελληνική γλώσσα ως διαχρονική αξία.

    Η ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
    http://www.kalami.net/2010/omogeneia/kosher1.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φανατικοι σιωνιστες μασκαρεμενοι με ελληνικη "ιθαγενεια" ζητουν διαχρονικα την υποταγη του ελληνικου πολιτισμου και την απορροφηση-υφαρπαγη του απο τον δικο τους...

    AΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ! (3)

    Δεν είδαμε -ως αντάλλαγμα- έστω ΜΙΑ εκδήλωση σε εβραιοαμερικάνικη Οργάνωση, γιά τα ελληνικά ''Ολοκαυτώματα'' ή άλλα ελληνικά ζητήματα
    Οι...''λυσσαλέοι αντισημίτες'' και οι ''λυσσαλέα καταγγέλλοντες'' αξιωματούχοι του ελληνικού -''kosher''- ομογενειακού σύλλογου Νέας Υόρκης, ''Αργοναύτες''
    Αξιωματούχοι του, ''γιά ψύλου πήδημα'', χαραχτηρίζουν-συκοφαντούν γραπτά, Ελληνοαμερικανούς και ελληνικά ΜΜΕ στις ΗΠΑ και στην Ελλάδα, ως ''λυσσαλέους αντισημίτες'', ''παρανοϊκούς'', ''αντιαμερικανούς'' κ.ά...

    Η ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

    http://www.kalami.net/2010/omogeneia/kosher1.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα