Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αρνούνται να πάρουν απολυτήριο Στρατού λόγω ανεργίας!!!



Του Χρήστου Καπούτση

Χιλιάδες στρατιώτες,  που βρίσκονται στο τέλος της στρατιωτικής τους θητείας, δεν επιθυμούν να πάρουν το απολυτήριο στρατού και  να επιστρέψουν στα σπίτια τους, αλλά εκφράζουν την επιθυμία να παρατείνουν την παραμονή τους στο Στράτευμα. Η επιθυμία αυτή των στρατευσίμων καταγράφηκε σε δειγματοληπτική έρευνα των Στρατιωτικών Επιτελείων.
Ο λόγος είναι η ανεργία, που ειδικά στους νέους ,  κυμαίνεται σε πολύ υψηλά ποσοστά.  Έτσι οι στρατεύσιμοι προκειμένου να βρεθούν αντιμέτωποι με  την ανεργία και τις συνέπειές της, προτιμούν να παραμείνουν, προσωρινά έστω, στις τάξεις του Στρατού, μέχρι να υπάρξουν καλύτεροι όροι και προϋποθέσεις στην αναζήτηση εργασίας.
 Μάλιστα το ΥΠΕΘΑ προχώρησε  και σε νομοθετική ρύθμιση, αφού  πρόσφατα ψηφίστηκε στη Βουλή νόμος, που παρέχει το δικαίωμα στους νέους  που υπηρετούν τη  στρατιωτική τους θητεία,  να παρατείνουν την παραμονή τους στο Στράτευμα, από 6 μήνες  έως και τρία (3) χρόνια.
Πρόκειται για έναν νέο  θεσμό των Ειδικών Εφέδρων Οπλιτών.  Και ο θεσμός αυτός, δεν έχει καμιά σχέση με τον υφιστάμενο θεσμό των ΕΠ.ΟΠ.
Η παράταση της στρατιωτικής θητείας των στρατιωτών που θα ενταχθούν  στο νέο  θεσμό των Ειδικών Εφέδρων Οπλιτών θα είναι σε επαγγελματική βάση και οι αποδοχές τους   υπολογίζονται  στα 650 με 700 ευρώ το μήνα.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το ΥΠΕΘΑ, σύντομα θα υπάρξει κοινή υπουργική απόφαση των υπουργών Οικονομικών και Εθνικής Άμυνας, που θα καθορίζει τις οικονομικές παροχές στους στρατιώτες που θα ενταχθούν στο  θεσμό των  Ειδικών Εφέδρων Οπλιτών, καθώς επίσης και το Συνταξιοδοτικό τους καθεστώς.
Επίσης στο νέο θεσμό , εκτός των υπηρετούντων τώρα τη στρατιωτική τους θητεία, θα μπορούν να ενταχθούν και όσοι   δεν έχουν συμπληρώσει τρία χρόνια από την απόλυσή τους , υπό την προϋπόθεση,  ότι είναι ηλικίας μικρότερης των 30 ετών.
Οι θέσεις θα προκηρύσσονται  κάθε χρόνο και επειδή αναμένεται ο αριθμός των ενδιαφερομένων θα υπερκαλύπτει τις ανάγκες, η επιλογή θα γίνεται με κριτήρια,  που θα ανακοινώσει σύντομα το ΥΠΕΘΑ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα