Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
NA BAΛΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ. ΟΙ ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΑΤΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΛΙΒΥΗ.(ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΕΘΕΣΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ…).
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΡ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ.Ε.ΔΡΟΥΓΟΣ
Η ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΣΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΑΝΑΙΜΙΚΗ ΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ, ΕΝΩ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΛΕΟΝ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟ ΑΦΗΝΕΙ ΑΝΟΙΚΤΟ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΠΑΚΕΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΘΕΤΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΨΥΧΡΗ ΚΑΙ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΒΑΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΟΥ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ, ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΟΡΕΥΟΜΑΙ ΠΟΤΕ ΜΕ ΑΘΛΙΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ ΠΑΡΑΝΟΪΚΩΝ ΚΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ. ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΝΑΤΟ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΛΙΒΥΗ/ΠΟΙΟΙ ΟΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΣΚΟΠΟΙ/ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙ ΣΑΝ ΝΑΤΟ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΠΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕ ΚΑΘΑΡΕΣ ΚΑΙ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΘΕΤΩ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΕΣ.(ΣΕ ΑΓΓΛΙΚΑ-ΓΑΛΛΙΚΑ ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ).
*.ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΝΑΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΡΑΝΕΣ Ή ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΟΜΕΝΤΟΥΜ;
*ΜΗΠΩΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΠΟΥ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ; ΑΝ ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΘΕΙ.
*ΜΗΠΩΣ Η ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΑΔΥΝΑΤΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΥΠΕΡΟΠΛΑ;
*ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΜΙΑ ΙΔΙΟΤΥΠΗ ΣΙΓΗ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΠΟΛΛΩΝ ΔΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΙΒΥΗ;
*ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΝΑΤΟ ΥΠΕΡΛΑΜΒΑΝΕΙ ΥΠΟΨΗ ΤΑ ΦΟΒΙΚΑ ΣΥΝΔΡΟΜΑ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΟ ΚΟΣΟΒΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΥΧΟΝ ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΩΝ ΑΠΩΛΕΙΩΝ;
*ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ Η ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΝΑ ΑΝΑΛΙΣΚΕΤΑΙ ΕΠΙ ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΩΝ ΑΠΩΛΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΛΙΒΥΚΗ ΕΡΗΜΟ; ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΤΟ ΝΑΤΟ, ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΗ-ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΚΑΙ ΑΣΥΜΜΕΤΡΟ;
*ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΑΡΚΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ;
*ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΛΕΙ AIR CONTROLLERS ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΟΝΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟΥΣ;
*ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΝΑΤΟ-ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΜΕ ΚΟΣΟΒΟ ΚΑΙ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ-ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΣΤΗΝ ΛΙΒΥΗ;
*ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΤΑΦΙ ΚΑΙ ΠΧ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΜΗ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ;
*ΠΟΙΕΣ ΟΙ ΕΠΑΦΕΣ ΤΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΒΕΓΓΑΖΗΣ; YΠΑΡΧΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΣΤΗΝ ΒΕΓΓΑΖΗ;
*ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΑΜΕΡΟΝ ΚΑΙ ΣΑΡΚΟΖΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΙ; ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙ;
*MHΠΩΣ ΤΟ ΝΑΤΟ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΗΝΑΪΚΗ ΥΠΟ ΔΥΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ;
*ΠΩΣ ΑΠΑΝΤΑ ΤΟ ΝΑΤΟ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΗ MISSION CREEP;
*EINAI ΔΥΝΑΤΟ Η ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΝΑ ΑΝΑΜΕΝΕΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΜΟΛΗΣΕΙΣ Ή ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΑΝΤΙΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟΥΣ;
*TI ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΒΡΕΤΑΝΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΕΠΙ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΛΙΒΥΚΟ ΕΔΑΦΟΣ;
*ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΝΑΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΕ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ;
*ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΞΑΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΓΙΟΥΝΙΣ-ΤΖΑΛΙΛ ΚΛΠ ΠΡΟΣ ΕΥΡΥΤΕΡΑ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΑ;
*ΓΙΑΤΙ Η ΙΤΑΛΙΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΣΤΙΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΔΟΝΤΑΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΡ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΑΕ;
*ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ/ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΑΝ ΤΗΝ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΛΙΒΥΗ/ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΑΡΙΘΜΟ ΑΡΘΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ;
*ΓΙΑΤΙ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΟΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΔΙΑΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΙΒΥΗ /ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΣΕ ΚΑΙΡΟ-ΚΑΤΑΡ/ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ;
*ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΝΑΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΕΥΡΥΤΕΡΑ ΜΕΤΩΠΑ ΝΑ ΑΙΜΟΡΡΑΓΟΥΝ ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΕ ΒΟΡ.ΑΦΡΙΚΗ –Μ.ΑΝΑΤΟΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΧΑΜΗΛΟ ΠΡΟΦΙΛ ΣΤΗΝ ΛΙΒΥΗ; ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ…

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα