Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρμόδιο το οικονομικό επιτελείο για την διάσωση των Ναυπηγείων Ελευσίνας!


Αναρμόδιο το οικονομικό επιτελείο για την διάσωση των Ναυπηγείων Ελευσίνας!

Σε απάντηση της ερώτησης (Αρ. Πρωτ. 13054/15-03-11) που κατατέθηκε από τους Ανεξάρτητους Βουλευτές, Βασίλη Οικονόμου και Γιάννη Δημαρά, αναφορικά με τις ενέργειες της κυβέρνησης για την διάσωση των ναυπηγείων της Ελευσίνας, ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας, κ Ευάγγελος Βενιζέλος, μας απάντησε ότι «το ΥΠΕΘΑ αποδίδει ιδιαίτερη σημασία στην διατήρηση της ελληνικής ναυπηγικής υποδομής, η οποία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τα προγράμματα του Πολεμικού Ναυτικού. Στο πλαίσιο αυτό κατέβαλε και καταβάλλει προσπάθειες για την υποστήριξη των Ναυπηγείων Ελευσίνας, όπως γνωρίζει πάρα πολύ καλά η διοίκηση των ναυπηγείων Ελευσίνας, η οποία βρίσκεται σε συνεχή επαφή με το ΥΠΕΘΑ. Η βιομηχανική όμως πολιτική στην οποία εντάσσεται και η πολιτική για την ναυπηγική βιομηχανία δεν ανήκει στην αρμοδιότητα του ΥΠΕΘΑ αλλά του Υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και στο πλαίσιο της γενικότερης οικονομικής πολιτικής στην αρμοδιότητα του Υπουργείου Οικονομικών. Η ιδιότητα του ΥΠΕΘΑ και του Πολεμικού Ναυτικού είναι αυτή του πιστωτή των Ναυπηγείων Ελευσίνας, καθώς βρίσκεται σε εξέλιξη το πρόγραμμα ναυπήγησης πυραυλακάτων για το οποίο έχουν καταβληθεί ήδη σημαντικά ποσά, χωρίς να έχουν παραληφθεί οι τρεις τελευταίες πυραυλάκατοι. Άρα το ΥΠΕΘΑ έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ομαλή πορεία των Ναυπηγείων Ελευσίνας, η οποία συνδυάζεται και με τις υπό εξέλιξη διαπραγματεύσεις για νέα προγράμματα διακρατικού χαρακτήρα με κύριο αυτό που αφορά τις φρεγάτες του Πολεμικού Ναυτικού, στο πλαίσιο των πραγματικών επιχειρησιακών αναγκών του Πολεμικού Ναυτικού και των δημοσιονομικών δυνατοτήτων της χώρας. Κατά τα λοιπά αρμόδια να απαντήσουν είναι τα συνερωτώμενα Υπουργεία». Ο Υπουργός Οικονομικών, κ Γιώργος Παπακωνσταντίνου, μας απάντησε ότι αρμόδια είναι να απαντήσουν τα συνερωτώμενα Υπουργεία. Το Υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας δεν μας έχει απαντήσει ακόμα σχεδόν δύο μήνες μετά την κατάθεση της ερώτησης.
Είναι προφανές από τα παραπάνω ότι το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης δεν ενδιαφέρεται για την διάσωση των Ναυπηγείων της Ελευσίνας, αφού άλλωστε τα συμφέροντά του όπως και τα συμφέροντα της χώρας μας και του ελληνικού λαού βρίσκονται σε αντιδιαστολή με τα ξένα οικονομικά συμφέροντα για τα οποία έχει αποδείξει το αμέριστο ενδιαφέρον του. Δυστυχώς οι καλές προθέσεις και το ενδιαφέρον που πιστεύουμε πραγματικά ότι δείχνει το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας δεν αρκεί, αφού άλλωστε όπως δηλώνει και ο Υπουργός η υποστήριξη των Ναυπηγείων συνδυάζεται με τις διαπραγματεύσεις για νέα προγράμματα διακρατικού χαρακτήρα με κύριο αυτό που αφορά τις φρεγάτες του Πολεμικού Ναυτικού στο πλαίσιο των επιχειρησιακών αναγκών και των δημοσιονομικών δυνατοτήτων της χώρας. Πρόσφατη άλλωστε είναι η δέσμευση του Υπουργείου για δραστική μείωση των αμυντικών δαπανών στα πλαίσια της συνεισφοράς και του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας στις περικοπές δαπανών που απαιτούν η τρόικα και το Μεσοπρόθεσμο Δημοσιονομικό Πλαίσιο.
Ως Πανελλήνιο Άρμα Πολιτών, θεωρούμε πολύ σημαντική την διάσωση των Ναυπηγείων της Ελευσίνας τόσο διότι είναι κομβικής σημασίας για την ασφάλεια της χώρας μας όσο και διότι στις σημερινές οικονομικές συνθήκες πρέπει να προστατευτεί με κάθε μέσο η εγχώρια βιομηχανική παραγωγή και να διαφυλαχθούν όσο το δυνατόν περισσότερες θέσεις εργασίας. Με αυτά τα δεδομένα θα συνεχίσουμε να πιέζουμε προκειμένου τα Ναυπηγεία Ελευσίνας να διασωθούν και να μην θυσιαστούν και αυτά στις διακρατικές συμφωνίες και την πειθήνια υποταγή της κυβέρνησης στην εξυπηρέτηση των ξένων οικονομικών συμφερόντων.     

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα