Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Θετικές παρεμβάσεις του ΥΠΕΘΑ Β. ΒΕΝΙΖΈΛΟΥ σε ευπαθείς κατηγορίες του στρατιωτικού προσωπικού.




1.       Την 27 Μαϊ 2011 υπεγράφη Απόφαση κ. ΥΕΘΑ, η οποία εκδόθηκε κατ’ εξουσιοδότηση της παραγράφου 24 του άρθρου 5 του Ν. 2292/05 (ΦΕΚ 35 Α’), η οποία προστέθηκε με την παράγραφο 47 του άρθρου 71 του Ν. 3883/10 (ΦΕΚ 167 Α’) και αφορά στη ρύθμιση θεμάτων μέριμνας υπέρ κατηγοριών στρατιωτικού προσωπικού που αντιμετωπίζουν ιδιαίτερα και οξέα κοινωνικά προβλήματα. Η υπαγωγή των στελεχών στις κατηγορίες αυτές γίνεται με απόφαση του οικείου Γενικού Επιτελείου. Σε περίπτωση απόρριψης αιτήματος υπαγωγής, τα στελέχη έχουν τη δυνατότητα να ασκήσουν προσφυγή, η οποία θα εξετάζεται από τη Διακλαδική Επιτροπή Κοινωνικών Προβλημάτων.

          2.       Οι διευκολύνσεις – μέτρα που εφαρμόζονται με την εν λόγω απόφαση αφορούν:

                   α.       Διευκολύνσεις σε μονογονεϊκές οικογένειες με ανήλικα τέκνα, σχετικά με την εκτέλεση υπηρεσιών και την απαλλαγή από τη συμμετοχή τους σε ασκήσεις.

                   β.       Διευκολύνσεις σε στελέχη που προστατεύουν ΑΜΕΑ (σύζυγο ή τέκνα) σχετικά με την εκτέλεση υπηρεσιών και την απαλλαγή από τη συμμετοχή τους σε ασκήσεις.

γ.       Διευκολύνσεις σε συζευγμένους πολύτεκνους ή με ένα τουλάχιστον ανήλικο τέκνο στρατιωτικούς σχετικά με την εκτέλεση υπηρεσιών και την απαλλαγή από τη συμμετοχή τους σε ασκήσεις.

δ.       Διευκολύνσεις σε στελέχη που υπόκεινται σε διαδικασία ιατρικά υποβοηθούμενης αναπαραγωγής, σε θέματα λήψης ειδικών αδειών απουσίας και απαλλαγής από την εκτέλεση υπηρεσιών.

ε.       Μέτρα διευκόλυνσης για τις οικογένειες των στελεχών που αποβιώνουν ή καθίστανται ανάπηροι, για την τακτοποίηση διαδικαστικών διοικητικών και οικονομικών θεμάτων.

στ.     Παραμετροποίηση του δικαιώματος στέγασης των στελεχών στα στρατιωτικά οικήματα των Κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων και δικαίωμα στέγασης κατ’ απόλυτη προτεραιότητα και ανεξαρτήτως μοριοδότησης των παρακάτω κατηγοριών στρατιωτικού προσωπικού:

          (1)     Σε όσους έχουν σύζυγο ή παιδί ΑΜΕΑ.

          (2)     Στις πολύτεκνες ή τρίτεκνες οικογένειες.

          (3)     Στις μονογονεϊκές οικογένειες με ένα τουλάχιστον ανήλικο τέκνο.

          (4)     Στο προσωπικό που στελεχώνει θέσεις υψηλής ευθύνης και αυξημένης επιχειρησιακής ετοιμότητας.

ζ.       Παραμετροποίηση του δικαιώματος παραθερισμού του στρατιωτικού και πολιτικού προσωπικού στα αντίστοιχα κέντρα των Ενόπλων Δυνάμεων και δικαίωμα παραθερισμού κατ’ απόλυτη προτεραιότητα και ανεξαρτήτως μοριοδότησης των παρακάτω κατηγοριών στρατιωτικού προσωπικού:
(1)     Σε όσους έχουν σύζυγο ή παιδί ΑΜΕΑ.

                             (2)     Στις οικογένειες στελεχών που απεβίωσαν εν υπηρεσία.

                             (3)     Στις μονογονεϊκές οικογένειες.

                             (4)     Στις πολύτεκνες οικογένειες.

                   η.       Απαλλαγή του στρατιωτικού προσωπικού μετά από την εκτέλεση 24ωρης υπηρεσίας διανυκτέρευσης.

                   θ.       Θέματα χορήγησης στο γυναικείο στρατιωτικό προσωπικό 5μηνης άδειας κύησης-τοκετού, με αποδοχές, η οποία πέραν του τρίτου τέκνου προσαυξάνεται κάθε φορά κατά 2 μήνες.

                   ι.        Θέματα χορήγησης στο στρατιωτικό προσωπικό (άρρεν και θήλυ) 9μηνης άδειας ανατροφής τέκνου, με αποδοχές, η οποία σε περίπτωση πολύδυμης κύησης αυξάνεται κατά 1 μήνα για κάθε τέκνο πέραν του ενός, ενώ σε περίπτωση απόκτησης τρίτου τέκνου και άνω η άδεια ανατροφής αυξάνεται κατά 3 μήνες για κάθε τέκνο.

                   ια.      Θέματα χορήγησης στο στρατιωτικό προσωπικό (άρρεν και θήλυ) 9μηνης άδειας ανατροφής τέκνου λόγω υιοθεσίας, με αποδοχές.

                   ιβ.      Διευκολύνσεις σε στελέχη με οικογενειακές υποχρεώσεις με τη χορήγηση ειδικής άδειας απουσίας για παρακολούθηση των σχολικών επιδόσεων των τέκνων τους.

                   ιγ.      Θέματα χορήγησης φοιτητικής άδειας απουσίας έως και 20 ημερών ανά ημερολογιακό έτος σε στελέχη που φοιτούν σε ανώτερα ή ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα.
         

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα