Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πεντάγωνο και Β. Σοφίας… γωνία




·        Το μεγάλοι φαγοπότι:   Για λόγους πολιτικής αξιοπρέπειας , εντιμότητας και σεβασμού στον έλληνα φορολογούμενο πολίτη, θα πρέπει άμεσα η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΘΑ, να αναζητήσει απάντηση στο εξής ερώτημα: Τι έγινε με τα Αντισταθμιστικά Ωφελήματα των προμηθειών στρατιωτικού υλικού. Πρόκειται για δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, που έγιναν βίλες, κότερα , πολυτελή διαμερίσματα στο εξωτερικό, θηριώδη τζιπάκια και «επενδύσεις» στα μπουζούκια και σε  διακοπές σε εξωτικά νησιά με μοντέλες.    Έγινε το «μεγάλο φαγοπότι», αλλά το λογαριασμό πλήρωσε  ο συνταξιούχος που ζει με 500 ευρώ το μήνα και απειλείται με νέα μείωση της σύνταξής του!
·        Κορίτσια ο Σάκης:  ποιος ο Ρουβάς; Όχι καλέ , ο «Πτέραρχος» ο Σάκης Παπανικολάου, το πουλαίν του Β.Βενιζέλου, που ανασύρθηκε από το κλάμπ των αποστράτων και επανήλθε ως κομματικός γκαουλαίτερ ώστε να γίνουν πιο αξιοκρατικές  και κυρίως πιο ακομμάτιστες οι προαγωγές στην Πολεμική Αεροπορία. Μαθαίνουμε μάλιστα , ότι κάνει και αγωγές σε δημοσιογράφους. Μα καλά υπάρχει σοβαρός δημοσιογράφος που ασχολείται με το Σάκη… από την Ουάσιγκτον;
·        Η κόλαση του ΝΑΤΟ: 16 παιδάκια, 7 κορίτσια και 9 αγόρια είναι τα νέα θύματα του ΝΑΤΟ στο Αφγανιστάν. Οι πιλότοι –δολοφόνοι της Ατλαντικής Συμμαχίας, διαπράττουν ειδεχθή εγκλήματα  στο Αφγανιστάν και τη Λιβύη, όπως παλαιότερα και στη Γιουγκοσλαβία. Και παραμένουν ατιμώρητοι και συνεχίζουν το «Θεάρεστο» έργο τους. Αργά ή γρήγορα όμως θα έλθει και για αυτούς, τους υβριστές της ανθρώπινης ζωής, η Νέμεσις…
·        Στα συμβαίνοντα στους προθαλάμους της Διεύθυνσης Ενημέρωσης του ΥΠΕΘΑ, με τη μορφή εκβιασμών, απειλών,  συκοφαντιών  και σε « βαθύ-ρόζ»  απόχρωση ,  στηρίζουμε Ηλία Β.
                                                   
                                                                             Χ.Α.Κ. 

δημοσιεύτηκε στο περιοδικό "πολιτικά ΘΕΜΑΤΑ"

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα