Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τι αποφάσισαν στις Βρυξέλλες για την Ελλάδα στη Σύνοδο Κορυφής




Στα συμπεράσματα της Συνόδου Κορυφής των Βρυξελλών για την Ελλάδα αναφέρετε:

   



  • Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο αναγνωρίζει τη σημαντική πρόοδο που σημείωσε η Ελλάδα κατά τον τελευταίο χρόνο, κυρίως στον τομέα της δημοσιονομικής σταθεροποίησης και καλωσορίζει την συνεχή ισχυρή δέσμευση της ελληνικής κυβέρνησης για εφαρμογή του προγράμματος προσαρμογής.

 

 • Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο καλεί τις ελληνικές αρχές να συνεχίσουν να εφαρμόζουν με αποφασιστικότητα τις αναγκαίες προσπάθειες προσαρμογής, ώστε να επανέλθει η χώρα σε βιώσιμη τροχιά.


Το συνολικό πακέτο μεταρρυθμίσεων που συμφωνήθηκε με την Επιτροπή, σε συνεργασία με την ΕΚΤ και το ΔΝΤ, και η υιοθέτηση από το ελληνικό Κοινοβούλιο των καθοριστικών νόμων για τη δημοσιονομική στρατηγική και τις ιδιωτικοποιήσεις θα πρέπει να ολοκληρωθούν επειγόντως τις επόμενες ημέρες. Το αίτημα που υπέβαλε η ελληνική κυβέρνηση και το οποίο ανακοινώθηκε από τον Έλληνα πρωθυπουργό, θα αποτελέσει τη βάση για την οριστικοποίηση των βασικών παραμέτρων του νέου προγράμματος που θα υποστηριχθεί από τους εταίρους της ευρωζώνης και το ΔΝΤ, σύμφωνα με τις ισχύουσες πρακτικές, και θα επιτρέψει παράλληλα την εκταμίευση εγκαίρως της δόσης των δανείων για την κάλυψη των δανειακών αναγκών της Ελλάδας τον Ιούλιο.

  

•Οι αρχηγοί κρατών και κυβερνήσεων της ευρωζώνης συμφώνησαν ότι η απαιτούμενη πρόσθετη χρηματοδότηση θα υλοποιηθεί μέσα από δημόσιες και ιδιωτικές πηγές . Υιοθέτησαν ακόμη την προσέγγιση, που αποφάσισε το Eurogroup στις 20 Ιουλίου, για συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα με τη διακράτηση ομολόγων και την αντικατάσταση τους με νέα ομόλογα όταν λήγουν προκειμένου να υπάρξει σημαντική μείωση του βάρους των δανειακών αναγκών της χώρας σε ετήσια βάση και να αποτραπεί παράλληλα η επιλεκτική χρεοκοπία. Οι αρχηγοί κρατών και κυβερνήσεων της ευρωζώνης καλούν τους υπουργούς οικονομικών να ολοκληρώσουν τις εργασίες για τα εκκρεμή ζητήματα ώστε οι αποφάσεις να ληφθούν στις αρχές Ιουλίου.

  

Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο καλεί όλα τα πολιτικά κόμματα στην Ελλάδα να στηρίξουν τους βασικούς στόχους του προγράμματος και τα βασικά μέτρα πολιτικής, ώστε να διασφαλιστεί η αυστηρή και ταχεία εφαρμογή του. Λαμβάνοντας υπόψη τη διάρκεια , το μέγεθος και τη φύση των απαιτούμενων μεταρρυθμίσεων, η εθνική ενότητα αποτελεί προϋπόθεση για την επιτυχία.

  

•Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο καλωσόρισε την πρόθεση της Επιτροπής να αναπτύξει συνέργειες μεταξύ του νέου προγράμματος και των διαρθρωτικών ταμείων. Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο υποστηρίζει κάθε προσπάθεια για να αυξηθεί η δυνατότητα της Ελλάδας για μεγαλύτερη απορροφητικότητα των κοινοτικών κονδυλίων ώστε να υπάρξει ενίσχυση της ανάπτυξης και της απασχόλησης . Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο καλωσορίζει και υποστηρίζει την προετοιμασία εκ μέρους της Επιτροπής , μαζί με τα κράτη μέλη, ενός συνολικού προγράμματος τεχνικής βοήθειας για την Ελλάδα.

  

Οι αρχηγοί κρατών και κυβερνήσεων δηλώνουν ότι έχουν επίγνωση του γεγονότος ότι οι προσπάθειες για δημοσιονομική προσαρμογή βαρύνουν τους Έλληνες πολίτες και δηλώνουν πεπεισμένοι ότι αυτές οι θυσίες είναι απαραίτητες για την οικονομική ανάκαμψη και θα συμβάλουν στη μελλοντική σταθερότητα και την ευημερία της χώρας”.  

                                     ***************

Σύμφωνα με πληροφορίες, το νέο δάνειο μπορεί να φτάσει τα 138 δις ευρώ , ενώ θα υπάρχει όρος για διακοπή της χρηματοδότησης όταν διαπιστώνεται απόκλιση από τους  στόχους

Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, μετά από εντατικές διαπραγματεύσεις ο πρωθυπουργός ζήτησε τη νέα χρηματοδότηση της χώρας για τα επόμενα τρία χρόνια- κι αυτό έγινε αποδεκτό, δεδομένης της διαβεβαίωσης του ότι το Μεσοπρόθεσμο και ο εφαρμοστικός νόμος θα εγκριθούν.

Σχόλια

  1. 4..Ως εκ θαυματος ομως,ενω για ελληνοπουλα ομογενεις και εργαζομενους δεν υπαρχουν λεφτα, οταν προκειται για λαθρο τζαμπατζηδες και αλλους ..ξαφνικα γεννιουνται απο το μηδεν!Θαυμα!

    Λεφτά υπάρχουν στον Δήμο της Αθήνας
    63.000 ευρώ τον χρόνο ο μισθός του συζύγου της κ. Ρεπούση, διευθύνοντος συμβούλου στην «Τεχνόπολις ΑΕ»

    http://www.paron.gr/v3/categorie.php?catid=30&dt=2011-06-26 0:0:0

    Παρά το γεγονός ότι ο Φώτης Προβατάς παραιτήθηκε από τη θέση του αντιδημάρχου Πολεοδομίας με αφορμή το θέμα της «Υπατίας», διατηρεί το γραφείο του στον πέμπτο όροφο του δημαρχείου της οδού Λιοσίων.
    Με ποια ιδιότητα ο κ. Προβατάς διατηρεί το γραφείο και τη γραμματέα του; Όπως είναι γνωστό, οι απλοί δημοτικοί σύμβουλοι δεν δικαιούνται τέτοιων προνομίων.

    5.Και φυσικα λεφτα για λαθρο αναπτυξη (ΑΘΕΜΙΤΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΕ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΝΟΜΟΤΑΓΕΙΣ,ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΥΓΕΙΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ)υπαρχουν(α κατηγοριας),νομοι ομως και υποχρεωσεις οπως δια καθε ελληνα πολιτη (β κατηγοριας) παντα ΟΧΙ!Ισονομια και δημοκρατια!

    *** Με άδειες εμπορικών καταστημάτων λειτουργούν εκατοντάδες μαγαζιά στην 6η δημοτική κοινότητα που πωλούν μέχρι και... κρέας
    ...Ο κ. Ιγνατίου έθεσε επίσης το οξύτατο πρόβλημα των οίκων ανοχής στην ευρύτερη περιοχή της Αχαρνών και της Λιοσίων. Πράγματι τα «κόκκινα φανάρια», αντί να κλείνουν λόγω κρίσης, αυξάνονται, αφού ανοίγουν συνεχώς νέα, χωρίς την απαιτούμενη άδεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα