Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αν υπήρχε σοβαρό και ακηδεμόνευτο ελληνικό κράτος…




Του Χρήστου Καπούτση

Τι εννοεί ακριβώς ως λύση του Κυπριακού  ο Πρωθυπουργός της Τουρκίας Ταγίπ Ερντογάν,  το κατέστησε σαφές με τις δηλώσεις που έκανε στα κατεχόμενα ελληνοκυπριακά εδάφη, όπου παρέστη στις εορταστικές εκδηλώσεις που οργάνωσε το τουρκοκυπριακό κατοχικό καθεστώς , για την επέτειο της στρατιωτικής εισβολής της Τουρκίας στην Κύπρο το καλοκαίρι του   1974.
Ο πρωθυπουργός της Τουρκίας κατηγόρησε και πάλι όσους ελληνοκύπριους καταψήφισαν το διαβόητο σχέδιο Ανάν (τους διαχώρισε από τους «καλούς» έλληνες που είπαν ΝΑΙ στο σχέδιο Ανάν) και  είπε,  ότι δεν υπάρχει κράτος που λέγεται Κυπριακή Δημοκρατία, αλλά ελληνοκυπριακή διοίκηση του νότου, αφού στην Κύπρο υπάρχουν δύο ξεχωριστά κράτη! Για μία ακόμη φορά, ο Τ.Ερντογάν περιφρόνησε τη διεθνή νομιμότητα, αφού αρνείται να δεχτεί ότι η Κυπριακή Δημοκρατία είναι κράτος μέλος του ΟΗΕ και  ισότιμο κράτος – μέλος της Ε.Ε., στην οποία φιλοδοξεί να ενταχθεί η Τουρκία!  Συνεχίζοντας το παραλήρημά  του ο Τούρκος Πρωθυπουργός είπε: «Κατά την προεδρία της Νότιας Κύπρου στην Ε.Ε. το 2012,  δεν πρόκειται να συνομιλήσουμε. Κατά την περίοδο αυτή οι σχέσεις με την ΕΕ θα παγώσουν. Επί έξι μήνες δεν θα υπάρχουν σχέσεις Τουρκίας-ΕΕ. Δεν συνομιλούμε με χώρα που δεν αναγνωρίζουμε. Θεωρούμε ντροπή για μας, ακόμη και το ότι βρισκόμαστε στο ίδιο τραπέζι μαζί τους στον ΟΗΕ». Και το χειρότερο είναι ότι ο Έλληνας Πρωθυπουργός Γ.Α.Παπανδρέου δεν είπε ούτε μία λέξη για τις εμπρηστικές και απαράδεκτες δηλώσεις του Ερντογάν. Η Ελληνική Κυβέρνηση, προς γενική κατάπληξη,  επιμένει «αταλάντευτα» να υποστηρίζει την ένταξη της Τουρκίας στην Ε.Ε.!! Επίσης, οι  θεσμικοί ηγέτες της Ε.Ε. Ρομπάι και Μπαρόζο, «εποίησαν την νήσσαν», για τις αντιευρωπαϊκές δηλώσεις του Τ.Ερντογάν. !  Μετά από αυτά, θα πρέπει να θεωρείται απόλυτα φυσιολογική η δήλωση   Ερντογάν ότι, «δεν υπάρχει θέμα αποχώρησης των τουρκικών στρατευμάτων από το νησί, ούτε  ανοίγματος των Βαρωσίων, ούτε καν επιστροφής  της Μόρφου»!!!
Αν υπήρχε σοβαρό και ακηδεμόνευτο ελληνικό κράτος, αν υπήρχε πολιτικά ισχυρή Ε.Ε., τότε ο Πρωθυπουργός της Τουρκίας, θα  είχε ήδη κληθεί από τα αρμόδια όργανα της Ε.Ε. να δώσει εξηγήσεις για τις προκλητικές και απαξιωτικές δηλώσεις του για κράτος – μέλος της Ε.Ε., αλλά και για τη ίδια της Ε.Ε.  Και αν δεν ανακαλούσε, θα έβλεπε να κλείνει οριστικά η πόρτα της Ε.Ε. για την Τουρκία . Αλλά είπαμε ΑΝ…

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα