Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μια Αμερικάνα στην Αθήνα

Σε πολύ θερμό κλίμα πραγματοποιούνται οι επαφές της Χίλαρι Κλίντον στην Αθήνα, αφού η θερμοκρασία πλησιάζει τους 40 βαθμούς. Η Αμερικανίδα υπουργός Εξωτερικών εξέφρασε την υποστήριξη και τη συμπαράσταση της αμερικανικής κυβέρνησης στην προσπάθεια της Ελλάδας για έξοδο από την κρίση και -για να αποδείξει έμπρακτα την υποστήριξή της στο λαό μας- άναψε ένα κερί στην Παναγιά τη Μεσοπρόθεσμη.
Η επίσκεψη της Χίλαρι Κλίντον στην Ελλάδα δεν θεωρείται σημαντική από την ελληνική κυβέρνηση, οπότε η κυρία Κλίντον δεν συναντήθηκε πρώτα με τον πρωθυπουργό Ευάγγελο Βενιζέλο αλλά με τον επίτιμο πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, Γιώργο Παπανδρέου.
Η συνάντηση Παπανδρέου-Κλίντον είχε πολύ σημαντικά αποτελέσματα για την πορεία της Ελλάδας, αφού η Χίλαρι ενθουσιάστηκε από τον πίνακα που κοσμεί το γραφείο του πρωθυπουργού αλλά -σε ένδειξη σεβασμού προς τη χώρα μας- δεν τον πήρε μαζί της, φεύγοντας.
Ο Γιώργος Παπανδρέου είπε στη Χίλαρι Κλίντον πως αντικατέστησε τις παλιατζούρες που ήταν στους τοίχους του πρωθυπουργικού γραφείου επειδή οι παλιοί πίνακες είχαν κακό φενγκ σούι, και αυτό αποδεικνύεται περίτρανα από το γεγονός πως -μόλις άλλαξαν οι πίνακες- η χώρα άρχισε να πετάει.
Η Χίλαρι Κλίντον συζήτησε ακόμα με τον Γιώργο Παπανδρέου για φλέγοντα θέματα, όπως το γυναικείο ποδόσφαιρο και η πορεία της ομάδας των ΗΠΑ στο Παγκόσμιο Κύπελλο αλλά ο Γιώργος Παπανδρέου δεν σκαμπάζει από μπάλλα, αφού -από μικρός- του αρέσει να παίζει μόνο με τις κούκλες του.
Η κυρία Κλίντον συναντήθηκε και με τον Πρόεδρο της Χούντας, Κάρολο Παπούλια, ο οποίος ευχαρίστησε τόσο την ίδια όσο και τον Αμερικανό Πρόεδρο Μπαράκ Ομπάμα για τη στήριξη που προσφέρουν στη διάλυση της χώρας μας.
Ο κ. Παπούλιας εξελίσσεται στον πιο γελοίο πολιτικό που έχει περάσει ποτέ από τη χώρα, αφού ευχαριστεί όποιον βλέπει μπροστά του· ξεκινάει το πρωί από το σερβιτόρο που του φέρνει τον καφέ και -μέχρι το βράδυ- λέει «ευχαριστώ» σε όλους: από προέδρους και πρωθυπουργούς ξένων κρατών μέχρι τη νοσοκόμα που του αλλάζει τις πάνες για την ακράτεια.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο κ. Παπούλιας παραλίγο να προκαλέσει διπλωματικό επεισόδιο, όταν θύμισε στην κυρία Κλίντον πως στις Ηνωμένες Πολιτείες ζουν 2,5 εκατομμύρια πολίτες ελληνικής καταγωγής – αυτό μάλλον εξηγεί και το γιατί οι Ηνωμένες Πολιτείες πάνε από το κακό στο χειρότερο.
Στη συνέχεια, η Χίλαρι Κλίντον επισκέφθηκε το Μουσείο της Ακρόπολης, για να δει και άλλες ελληνικές αρχαιότητες, εκτός από τον κ. Παπούλια.
Έχοντας πίσω της τον Παρθενώνα -και μπροστά της τον Γερουλάνο-, η Χίλαρι Κλίντον δήλωσε πως «το έθνος που έχτισε τον Παρθενώνα και εφηύρε τη δημοκρατία μπορεί να αντιμετωπίσει κάθε δυσκολία»· αρκεί βέβαια, αυτό το έθνος να ξεχάσει μια για πάντα τη δημοκρατία και να συνεχίσει με την τυραννία, που κι αυτή είχε μεγάλο σουξέ στην αρχαία Ελλάδα -μεγαλύτερο και από τη δημοκαρατία- αλλά αυτό κανείς δεν το αναφέρει ποτέ.
Το βράδυ, η Χίλαρι Κλίντον επισκέφθηκε την πλατεία Συντάγματος, όπου έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από τους διαδηλωτές, οι οποίοι βγήκαν με τα βρακιά από τις σκηνές για να την υποδεχτούν.
Η κυρία Κλίντον μίλησε στη λαϊκή συνέλευση για ενάμισι λεπτό -όπως και οι υπόλοιποι- και αποκάλυψε πως έχει ελληνική καταγωγή. Η Χίλαρι Κλίντον είπε πως η ελληνικότητά της αποδεικνύεται από τη φαρδιά της λεκάνη και το γεγονός ότι είναι χαμηλοκώλα.
Σε ερώτηση ψηφοφόρου του ΣΥΡΙΖΑ -ο οποίος έχει παραδώσει την κομματική του ταυτότητα για να μπορεί να συμμετέχει στη λαϊκή συνέλευση- γιατί φοράει πάντα σακάκια και παντελόνια, η Χίλαρι Κλίντον απάντησε πως δεν φοράει φορέματα, για να μην την μπερδεύει ο άντρας της με τις γκόμενές του και την χύνει στη μάπα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα