Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΛΙΒΥΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΝΕΑ/ΤΡΙΤΗ ΜΕΣΗΜΕΡΙ/23-8-2011

.
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΡ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ.Ε.ΔΡΟΥΓΟΣ
*ΤΟ ΝΑΤΟ –ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΡΟΟΠΤΗΣ ΥΠΟΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ-ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΟ ΟΛΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΑΠΟ ΑΕΡΟΣ ΜΕ ΒΟΜΒΕΣ ΒΑΘΙΑΣ ΔΙΑΤΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΦΥΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΜΠΑΜΠ ΑΛ ΑΖΙΖΙΓΙΑ ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ…
*Ο ΝΤΑΒΟΥΤΟΓΛΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΕΓΓΑΖΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΤΖΑΛΙΛ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΞΕΠΑΓΩΜΑ ΤΩΝ ΛΙΒΥΚΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΣΕ ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΕΝΩ ΕΠΕΣΗΜΑΝΕ ΟΤΙ ΤΟ ΝΑΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΙΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
*Ο ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΒΡΕΤΑΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΝΙΚ ΓΚΛΕΓΚ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΝΤΑΦΙ.
*ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΛΙΒΥΚΩΝ ΠΕΤΡΕΛΑΪΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ-ΟΠΩΣ ΤΗΣ AGOCO- ΔΗΛΩΣΑΝ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΠΕΤΡΕΛΑΪΚΕΣ ΕΠΑΦΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΛΟΓΟ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΟΙ ΔΥΤΙΚΟΙ ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΡΩΣΟΙ, ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.
*Η ΛΙΒΥΗ ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΕ ΣΤΕΝΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΝΑΤΟ ΣΕ ΠΟΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ.
*ΤΟ 3% ΤΟΥ ΑΚΑΤΕΡΓΑΣΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΒΥΗ.
*ΣΤΗΝ ΛΙΒΥΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 75 ΚΙΝΕΖΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΕΝΩ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ 36.700 ΆΝΘΡΩΠΟΙ.
*ΣΤΗΝ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΣΤΟ ΠΕΚΙΝΟ ΗΔΗ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
*ΤΟ ΜΠΑΧΡΕΙΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΩΣ ΝΟΜΙΜΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ.
*Ο ΕΚ ΤΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΛΙΒΥΚΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΤΖΙΜΠΡΙΛ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ ΓΙΑ ΕΠΑΦΕΣ ΜΕ ΜΠΕΡΛΟΥΣΚΟΝΙ.
*Η ΜΑΧΗ ΠΕΡΙ ΤΗΝ ΑΛ ΑΖΙΖΙΓΙΑ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΒΗΡΥΤΟ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 80.
*ΑΠΕΙΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕ ΝΕΑΡΟΥΣ ΛΙΒΥΟΥΣ ΑΝΤΙΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟΥΣ. ΑΥΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΗΚΕ Ο ΣΑΙΦ ΑΛ ΙΣΛΑΜ ΚΑΙ ΔΡΑΠΕΤΕΥΣΕ.
* Ο ΕΠΙ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΡΟΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΝΤΑΦΙ ΣΤΙΠΕ ΜΕΣΙΤΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ ΟΤΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ Ο ΛΙΒΥΟΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΑΣ ΗΤΑΝ ΈΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ.
*ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΖΟΥΡΑΤΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ 24ΩΡΟ ΗΡΘΑΝ ΜΕΣΩ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΒΡΕΤΑΝΩΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 2000 ΑΝΤΙΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΙ.
*ΟΙ ΒΡΕΤΑΝΟΙ ΔΙΕΘΕΣΑΝ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ 1000 ΑΛΕΞΙΣΦΑΙΡΑ ΓΙΛΕΚΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΙΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΥΝ ΜΟΛΙΣ ΘΑ ΕΜΠΑΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ.
*ΕΠΙ 4 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΑΝΤΡΕΣ ΤΗΣ ΒΡΕΤΑΝΙΚΗΣ ΜΥΣΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΩΝ ΑΝΤΑΡΤΩΝ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΖΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΑΙΦΝΙΔΙΑΖΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΜΠΑΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ.
*ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΔΙΕΙΣΔΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ, Η ΒΡΕΤΑΝΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΤΑΦΙ , ΓΝΩΣΤΟ ΩΣ BARONI.
*100 ΚΟΥΡΔΟΙ ΑΝΤΑΡΤΕΣ ΕΧΑΣΑΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ.
*ΝΕΟ ΠΥΡΑΥΛΟ ΚΡΟΥΖ ΚΑΤΑ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΔΟΚΙΜΑΣΑΝ ΟΙ ΙΡΑΝΟΙ. ΕΧΕΙ ΑΚΤΙΝΑ 200ΧΛΜ.
*ΗΠΑ-ΜΟΓΓΟΛΙΑ ΚΑΙ ΝΟΤΙΑ ΚΟΡΕΑ ΘΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΕΚΤΕΝΩΣ ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ. ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΚΙΝΟ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΩΝ ΗΠΑ ΤΖΟ ΜΠΑΙΝΤΕΝ ΣΤΟ ΟΥΛΑΝ ΜΠΑΤΟΡ ΤΗΣ ΜΟΓΓΟΛΙΑΣ. Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΔΡΑΜΕΙ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΗΠΑ ΣΕ ΙΡΑΚ ΚΑΙ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ.
*ΟΙ ΗΠΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝΕ ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΔΑΚΤΥΛΟΣ ΤΗΣ ΑΛ ΚΑΕΝΤΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΤΟ ΣΙΝΑ .
*ΝΕΤΑΝΙΕΧΟΥ ΚΑΙ ΜΠΑΡΑΚ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΤΗ ΓΑΖΑ. ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΑΙΓΥΠΤΟ ΚΑΙ ΜΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ, ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα