Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Σώζουν» την Ελλάδα εξοντώνοντας τους Έλληνες… ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΚΑΠΟΥΤΣΗ Η άποψη που διατύπωσε ο «πολύς» Ευάγγελος Βενιζέλος ότι, «όποιος πολιτικός, αναλυτής, πανεπιστημιακός, δημοσιογράφος , λέει τα αντίθετα από όσα υποστηρίζει η Κυβέρνηση , μας κάνουν κακό διεθνώς, διότι εκλαμβάνονται ως επιχειρήματα κατά της χώρας», είναι ο ορισμός της λογοκρισίας. Και όπως είναι γνωστό, η λογοκρισία «άνθισε» σε φασιστικά καθεστώτα και απαξιώθηκε εκεί όπου η Δημοκρατία και ο Κοινοβουλευτισμός αποτέλεσαν τη βάση πολιτειακών συστημάτων. Κυρίως όμως, η πολιτική επιλογή της Κυβέρνησης να ρίξει στον Καιάδα 250 χιλιάδες δημοσίους υπαλλήλους, για να συναντήσουν τους 900 χιλιάδες απελπισμένους ανέργους, προκειμένου να σωθεί η χώρα, όπως υποστηρίζει και πάλι ο Β.Βενιζέλος, είναι ακραία μορφή φασισμού. Γιατί δεν μπορώ να καταλάβω τι σημαίνει να σωθεί η χώρα, όταν εκατομμύρια έλληνες ωθούνται στα κρεματόρια της φτώχειας, της εξαθλίωσης, της ανεργίας, της κατάθλιψης και της απελπισίας. Να σωθεί η Ελλάδα, αλλά να εξοντωθούν οι Έλληνες; Υπάρχει Ελλάδα χωρίς Έλληνες κ. Καθηγητά του Συνταγματικού Δικαίου και υπουργέ των Οικονομικών; Για ποιους θα σώσετε την Ελλάδα κ Αντιπρόεδρε; Θα σώσετε την Ελλάδα, για να προστατεύσετε τα συμφέροντα των χρηματιστών, του τραπεζικού συστήματος και της διεθνούς των τοκογλύφων; Θα καταδεχτείτε να μας δώσετε απαντήσεις ύψιστε διανοητή της πολιτικής Θεωρίας Ευάγγελε Βενιζέλο, πριν μας καρατομήσετε ή μας στείλετε αδιάβαστους; Αλλά η Κυβέρνηση του Γ.Α.Παπανδρέου έχει διαπράξει συνειδητά και το εξής ανοσιούργημα. Έχει μεταθέσει τις ευθύνες τις παταγώδους αποτυχίας της στους Έλληνες πολίτες. Και ακόμη, έχει στρέψει τη μια επαγγελματική τάξη εναντίον της άλλης. Τα «κομματόσκυλα» της ενημέρωσης έχουν κατασυκοφαντήσει , εννοείται με κυβερνητική εντολή, τους γιατρούς, τους πανεπιστημιακούς, τους φαρμακοποιούς, τους δικηγόρους, τους ταξιτζήδες, τους στρατιωτικούς, τους δημοσίους υπαλλήλους, τους υπαλλήλους στις ΔΕΚΟ και ΟΤΑ, τους συνταξιούχους, τους ανάπηρους… Ποιοι δεν έχουν θιγεί από την Κυβερνητική επιλογή. Οι φοροκλέπτες επιχειρηματίες, που επακολουθούν να έχουν «φουσκωμένους» λογαριασμούς στις Ελβετικές τράπεζες. «Είμαστε σε Πόλεμο» υποστηρίζει ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης Ευαγ. Βενιζέλος. Και έχει δίκιο. Πράγματι, έχουμε πόλεμο και μάλιστα πολύ σκληρό, ανελέητο και αδυσώπητο. Ή θα μας εξοντώσετε, ή θα φύγετε νύχτα από την Ελλάδα.


«Σώζουν» την Ελλάδα εξοντώνοντας τους Έλληνες…

ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΚΑΠΟΥΤΣΗ

Η άποψη που διατύπωσε ο «πολύς» Ευάγγελος Βενιζέλος ότι, «όποιος πολιτικός, αναλυτής, πανεπιστημιακός, δημοσιογράφος , λέει  τα  αντίθετα από όσα υποστηρίζει η Κυβέρνηση , μας κάνουν κακό διεθνώς,  διότι εκλαμβάνονται ως επιχειρήματα κατά της χώρας», είναι ο ορισμός της λογοκρισίας. Και όπως είναι γνωστό, η λογοκρισία «άνθισε» σε φασιστικά καθεστώτα και απαξιώθηκε εκεί όπου η Δημοκρατία και ο Κοινοβουλευτισμός αποτέλεσαν τη βάση πολιτειακών συστημάτων.
Κυρίως όμως, η πολιτική επιλογή της Κυβέρνησης να  ρίξει  στον  Καιάδα 250 χιλιάδες δημοσίους υπαλλήλους, για να συναντήσουν τους 900 χιλιάδες απελπισμένους ανέργους, προκειμένου να σωθεί η χώρα,  όπως υποστηρίζει και πάλι ο Β.Βενιζέλος, είναι ακραία μορφή φασισμού.
Γιατί δεν μπορώ να καταλάβω τι σημαίνει να σωθεί η χώρα, όταν εκατομμύρια έλληνες ωθούνται στα κρεματόρια της φτώχειας, της εξαθλίωσης, της ανεργίας, της κατάθλιψης και της απελπισίας. Να σωθεί η Ελλάδα, αλλά να εξοντωθούν οι Έλληνες; Υπάρχει Ελλάδα χωρίς Έλληνες κ. Καθηγητά του Συνταγματικού Δικαίου και υπουργέ των Οικονομικών;  Για ποιους θα σώσετε την Ελλάδα κ Αντιπρόεδρε; Θα σώσετε την Ελλάδα, για να προστατεύσετε τα συμφέροντα των χρηματιστών, του τραπεζικού συστήματος και της  διεθνούς  των τοκογλύφων; Θα καταδεχτείτε να μας δώσετε απαντήσεις ύψιστε  διανοητή της πολιτικής Θεωρίας Ευάγγελε Βενιζέλο, πριν μας καρατομήσετε ή  μας στείλετε αδιάβαστους;
Αλλά η Κυβέρνηση του Γ.Α.Παπανδρέου έχει  διαπράξει συνειδητά και το εξής ανοσιούργημα. Έχει μεταθέσει τις ευθύνες τις παταγώδους αποτυχίας της στους Έλληνες πολίτες. Και ακόμη, έχει στρέψει τη μια επαγγελματική τάξη εναντίον της άλλης. Τα «κομματόσκυλα» της ενημέρωσης έχουν κατασυκοφαντήσει , εννοείται με κυβερνητική εντολή, τους γιατρούς, τους πανεπιστημιακούς,  τους  φαρμακοποιούς, τους δικηγόρους, τους ταξιτζήδες, τους στρατιωτικούς, τους δημοσίους υπαλλήλους, τους υπαλλήλους στις ΔΕΚΟ και ΟΤΑ, τους συνταξιούχους, τους ανάπηρους…
Ποιοι δεν έχουν θιγεί από την Κυβερνητική  επιλογή. Οι φοροκλέπτες επιχειρηματίες, που επακολουθούν να έχουν «φουσκωμένους»  λογαριασμούς στις Ελβετικές τράπεζες.
«Είμαστε σε Πόλεμο» υποστηρίζει ο Αντιπρόεδρος της   Κυβέρνησης Ευαγ.  Βενιζέλος. Και έχει δίκιο. Πράγματι,  έχουμε πόλεμο και μάλιστα πολύ σκληρό, ανελέητο και αδυσώπητο.
Ή θα μας εξοντώσετε, ή θα φύγετε νύχτα από την Ελλάδα.

 *δημοσιεύτηκε στο περιοδικό "πολιτικά ΘΕΜΑΤΑ"

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα