Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Ερντογάν στις χώρες της Αραβικής Άνοιξης την ίδια ώρα που πλοία του Τουρκικού στόλου κατευθύνονταν στην Ανατολική μεσόγειο ανεβάζοντας το θερμόμετρο της έντασης στην πιο ευαίσθητη περιοχή του Πλανήτη.


Του Χρήστου Καπούτση

Τα ερείσματά της στον Αραβο- μουσουλμανικό κόσμο προσπαθεί να ενισχύσει τη Τουρκία, με την επίσκεψη του  πρωθυπουργού της Τ.Ερντογάν σε Αίγυπτο, Τυνησία και Λιβύη, στις χώρες δηλαδή όπου είχαμε βίαιες λαϊκές κινητοποιήσεις και καθεστωτικές ανατροπές.
Η Τουρκική Διπλωματία έχει πραγματοποιήσει  το τελευταίο διάστημα μια σημαντική στροφή στις επιλογές της και έχει προσαρμοστεί στη νέα πολιτική πραγματικότητα, καθώς  έχει προσεγγίσει τις δυνάμεις που σήμερα ασκούν Κυβερνητική εξουσία σε Αίγυπτο, Τυνησία και Λιβύη. Όμως είναι  πασίγνωστες οι πολύ καλές σχέσεις που διατηρούσε μέχρι πρότινος  η Ισλαμική Κυβέρνηση της Τουρκίας   με  τον Χόσνι Μουμπάρακ, τον Μπεν Αλι και τον Μουαμάρ   Καντάφι, όπως άλλωστε,  και με τον Πρόεδρο της Συρίας Μπασάρ ΑΛ  ΆΣΣΑΝΤ, φυσικά , πριν την εξέγερση των πολιτών της Συρίας. 
Σήμερα επίσης, σύμφωνα με αξιόπιστα τουρκικά ΜΜΕ όπως η εφημερίδα ΣΑΜΠΑΧ, αναμένεται να κατευθυνθούν προς την Ανατολική Μεσόγειο, τρεις (3) Φρεγάτες του Τουρκικού Στόλου. Τα τουρκικά πολεμικά πλοία σχεδιάζεται το προσεχές διάστημα να βρίσκονται στα διεθνή ύδατα ανάμεσα στο  Ισραήλ, τη Λωρίδας Γάζας και της  Κύπρου. Σύμφωνα με τις  ίδιες πηγές,   σε σύσκεψη στο τουρκικό ΥΠΕΞ υπό τον  πρωθυπουργό Ταγιπ  Ερντογάν , αποφασίστηκε η Τουρκία να στείλει  το μήνυμα ότι  είναι αποφασισμένη να έχει συμμετοχή  στην αξιοποίηση  του υποθαλάσσιου ορυκτού πλούτου της Α. Μεσογείου. Επίσης είχαμε και μια σκληρή δήλωση του ΥΠΕΞ της Τουρκίας Α.Νταβούτογλου, με την οποία καταδίκασε δημοσιεύματα στον Ισραηλινό τύπο,  που αναφέρουν ότι το Ισραήλ σχεδιάζει να ενισχύσει τους Κούρδους.
Σχετικά τώρα με τις κινήσεις των Τουρκικών πολεμικών πλοίων, από το  ΥΠΕΘΑ, μας πληροφορούν ότι πρόκειται για μια συνηθισμένη τριμηνιαία δραστηριότητα του Τουρκικού Στόλου, αλλά πρέπει να δούμε, αν αυτή τη φορά,  θα είναι μεγαλύτερης χρονικής διάρκειας.
Πάντως, διπλωματικοί και στρατιωτικοί κύκλοι, δεν μπορούν να κάνουν ασφαλή πρόβλεψη για την αντίδραση της Τουρκίας, όταν  το γεωτρύπανο της εταιρίας «Noble energy» (αμερικανο-ισραηλινών συμφερόντων) αρχίσει  να βυθίζεται στο οικόπεδο 12 ή «Αφροδίτη» εντός της ΑΟΖ της Κύπρου, για έρευνες φυσικού αερίου, κατόπιν εντολής και συμφωνίας με την Κυπριακή Δημοκρατία. Και γι’ αυτό ακριβώς, οι Κυβερνήσεις σε Αθήνα και Λευκωσία προετοιμάζονται για όλα τα ενδεχόμενα.

Σχόλια

  1. Χασίς από το Λαζαράτι Αλβανίας κατακλύζει τις ελληνικές πιάτσες
    Η αποποινικοποίηση των ναρκωτικών αυξάνει τη διακίνηση…

    ΦΥΛΑΚΙΟ… ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ
    Στην εθνική οδό Κακκαβιάς- Αργυροκάστρου, όπου βρίσκεται η είσοδος του χωριού, όλο το 24ωρο υπάρχει «φυλάκιο παρακολούθησης», που ελέγχει ό,τι κινείται προς τον οικισμό. Ακόμη κι ένα περιπολικό της αστυνομίας να εμφανιστεί στην είσοδο του χωριού σημαίνει συναγερμός και κινητοποιούνται άμεσα ομάδες ένοπλων!
    Μάλιστα, οι Λαζαρατινοί δεν δίστασαν να πυρπολήσουν πριν από 3 χρόνια το μέγαρο της Αστυνομίας στο Αργυρόκαστρο, όταν στην περιοχή τους εισέβαλαν οι ειδικές δυνάμεις και σκότωσαν έναν καταζητούμενο κακοποιό! Οι Λαζαρατινοί είναι φανατικοί μουσουλμάνοι, προσεύχονται δύο φορές τη μέρα στον τεκέ, ενώ έχουν χρηματοδοτήσει την αναστήλωση τζαμιών της περιοχής.

    ΟΙ 4 «ΘΕΙΟΙ»
    Την κατάσταση στο Λαζαράτι ελέγχουν 4 βαρόνοι, οι επονομαζόμενοι «ντάιο», δηλαδή οι θείοι. Εκείνοι αποφασίζουν και σχεδιάζουν το πλάνο της δραστηριότητας, ενώ όσοι αυτονομούνται, πέφτουν στα χέρια της Αστυνομίας!
    Αξίζει να σημειωθεί, ότι η παραβατική συμπεριφορά των κατοίκων ξεκίνησε από τη στιγμή που άνοιξαν τα σύνορα με την Ελλάδα. Αρχικά πωλούσαν λαθραία τσιγάρα, ενώ την περίοδο του εμπάργκο στη Σερβία ασχολήθηκαν και με τη λαθραία μεταφορά τροφίμων, όπως καφέ και ζάχαρης. Μέσα στην παρανομία γνώρισαν και τα κυκλώματα των εμπόρων ναρκωτικών, που έμελλε να τους ανοίξουν νέους… επιχειρηματικούς δρόμους!

    http://www.proinoslogos.gr/component/content/article/34/7187

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ας γελασω.....
    το ζητημα δεν ειναι οι λαζαρατινοι και οι καθε λογης διακινητες ναρκωτικων.
    το ζητημα ειναι τα κοροιδα που θελουν να την πινουνε και πληρωνουν αδρα για αυτο.
    οσο υπαρχουν κοροιδα-και ειδικα στην αθηναικη χαβουζα υπαρχουν υπεραριθμα-οι λαζαρατινοι θα τα κονομανε και καλα θα κανουνε.
    τοσο πολλα ειναι τα κοροιδα χασισοποτες ατην χαβουζα των αθηνων,οπου προσφατα στα λυμματα της μπουρδελοπολης αυτης βρεθηκαν απο τις αναλυσεις του βιολογικου καθαρισμου ψυτταλειας αυξημενα ποσοστα ναρκωτικων ουσιων.
    μετα απο αυτο,τεκμαιρεται ανεπιφυλακτα οτι ο διαολος την εχει παρει αυτη την χωρα πρεζοκομειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα