Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Ο Παναγιώτης Μπουγιούρης είναι ένας αισιόδοξος άνθρωπος. Εύκολα θα μπορούσε να μείνει στην Ελλάδα και να γκρινιάζει στα μέσα για τις δουλειές που δεν υπάρχουν στον χώρο του ή για τη γνωστή ιστορία με τις τούρκικες παραγωγές. Δεν το έκανε. Είναι ένας χρόνος και κάτι που η Κύπρος αποτελεί το δεύτερο σπίτι του. Αυτόν τον Οκτώβρη ο Παναγιώτης ενσαρκώνει τον Σερζ, πρωταγωνιστώντας στην παράσταση “Art”  της Γαλλίδας Γιασμίνα Ρεζά, σε μετάφραση Γιώργου Βούρου και σκηνοθεσία Ανδρέα Αραούζου. Είναι καλά και η συζήτηση μαζί του ήταν το ευχάριστο διάλειμμά μου.

-Δυο λόγια για την παράσταση.
Μια κωμωδία τόσο αληθινή που θα μπορούσε να είναι... δράμα!

- Ένα κοινό χαρακτηριστικό σου με τον Σερζ.
Το καλό γούστο και οι γνώσεις του γύρω από την τέχνη!

- Τι θα μπορούσες να δεις εσύ σε ένα κατάλευκο έργο τέχνης;
Μια λευκή καταιγίδα ή ένα λευκό όνειρο.

-Θα έρθει η παράσταση στην Ελλάδα;
Θα ξέρουμε σύντομα, το ελπίζω καθώς είναι απαίτηση πολλών φίλων.

- Πώς είναι η ζωή σου στην Κύπρο; Για πόσο θα είσαι εκεί;
Έχω τόσους πολλούς φίλους, που νιώθω σαν να βρίσκομαι στο εξοχικό μου, θα είμαι εδώ για λίγο ακόμα μέχρι να ολοκληρωθούν οι παραστάσεις!

-Τι λένε στην Κύπρο για την κατάσταση στην Ελλάδα;
Δεν έχετε ιδέα πόσο αγαπούν την Ελλάδα στην Κύπρο, πόσο άσχημα νιώθουν για την κατάσταση και πόσο προσπαθούν να βοηθήσουν και να στηρίξουν την Ελλάδα. Η αλληλεγγύη τους είναι συγκινητική.

-Τι σε ενοχλεί στη γενιά των 30;
Τίποτα απολύτως, πρέπει να είμαστε περήφανοι γι' αυτή την γενιά!

-Αν αποφάσιζες να φύγεις από την Ελλάδα σε ποια χώρα θα ήθελες να ζήσεις; Και σε ποια πιστεύεις πως θα μπορούσες να πραγματοποιήσεις τα όνειρά σου.
Δεν θα σου πω την Κύπρο, γιατί η Κύπρος είναι Ελλάδα! Στο Ισραήλ!

-Τι θες απ' τη ζωή σου;
Ό,τι μου αξίζει.

-Το πιο τρελό σου όνειρο;
Το ζω!

-Το αγαπημένο σου τραγούδι.
Οxygen- Jean Michel Jarre

-Το μότο του protagon.gr είναι "ιστορίες για να σκεφτόμαστε διαφορετικά". Πες μου μια τέτοια.
Θα την βρείτε στο www.godimitris.gr

-Μια αισιόδοξη σκέψη σου για τη χώρα και μια απαισιόδοξη.
Άμα πιάσεις πάτο, μόνο πάνω μπορείς να πας, δεν υπάρχει χώρος για απαισιοδοξίες.

*Παραστάσεις:
Λευκωσία:  Αίθουσα Μελίνα Μερκούρη, 1-5 Οκτωβρίου 2011, 9.00 μ.μ.
Λεμεσός: Θέατρο Ριάλτο, 13 Οκτωβρίου 2011, 8.30 μ.μ.

Πληροφορίες:
alphasquare.com.cy 
facebook.com/alphasquare
7000 1140

Διανομή:
Σερζ: Παναγιώτης Μπουγιούρης
Μαρκ: Ανδρέας Αραούζος
Ιβάν: Νικόλας Κουρουμτζής

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα