Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΟΙ 'ΜΕΡΚΟΖΙ' ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΘΕΤΟΥΝ ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ ΝΑΙ 'H ΟΧΙ ΣΤΟ ΕΥΡΩ - Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΖΕΤΑΙ!


E-mail Εκτύπωση PDF
ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΑ ΣΑΡΩΣΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ "ΟΧΙ" ΤΡΟΪΚΑ, ΜΝΗΜΟΝΙΑ, ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΕΥΡΩ-ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΥΣ! ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕ Ο ΓΑΠ - ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΙΑΣΩΣΕΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΥΡΩ ΠΑΣΕΙ ΘΥΣΙΑ!
Οι Μερκοζί με ύφος ελεεινών αποκιοκρατών, ως άλλοι κατακτητές της χώρας προχώρησαν χθες (3.11) σε ωμό εκβιασμό του ελληνικού λαού με την 6η δόση, προκειμένου να αποδεχθεί την επαίσχυντη συμφωνία της 26ης Οκτώβρη, που ισοδυναμεί με νέα λεηλασία του ελληνικού λαού και νέου είδου "κατοχή" στον τόπο.
Ταυτόχρονα, οι Μερκοζί, έχοντας ως συνομιλητή ένα "δουλικότατο" και "παραδομένο" Γ. Παπανδρέου, ομοίωμα πρωθυπουργού ανεξάρτητης χώρας, έθεσαν ευθέως και το ερώτημα που πρέπει να υποβληθεί σε ένα ενδεχόμενο δημοψήφισμα: μέσα ή έξω από το ευρώ.
Οι Μερκοζί γνωρίζουν το βέβαιον "ΟΧΙ" του ελληνικού λαού σε ενδεχόμενο δημοψήφισμα με ερώτημα τη συμφωνία της 26ης Οκτωβρίου, όπως γνωρίζουν ότι αυτό το "ΟΧΙ" σημαίνει ότι ο ελληνικός λαός επέλεξε να προχωρήσει σε διακοπή αποπληρωμής του χρέους και σε έξοδο από την ευρωζώνη, πράγματα που όχι μόνο δεν είναι καταστροφή, αλλά αντίθετα ο μόνος δρόμος απαλλαγής από τρόικα και μνημόνια και θετικής προοδευτικής διεξόδου από την κρίση.
Οι Μερκοζί έχοντας πλήρη επίγνωση αυτών των δεδομένων σπεύσουν να θέσουν, χωρίς να έχουν καμία αρμοδιότητα, το ουσιαστικό τελικό ερώτημα σε ένα ενδεχόμενο δημοψήφισμα για παραμονή ή όχι στο ευρώ, ελπίζοντας έτσι ότι από τη μια θα φοβίσουν το εγχώριο κατεστημένο για να ματαιωθεί το δημοψήφισμα, ενώ από την άλλη αν, τελικά, το δημοψήφισμα διεξαχθεί με ερώτημα του ευρώ, τότε θα έχει (ψευδαισθήσεις) ισχυρές πιθανότητες να εκβιασθεί ο ελληνικός λαός και να ψηφίσει, έστω και οριακά "ΝΑΙ", εγκρίνοντας με την ψήφο του την μνημονιακή καταστροφή του και την "κατοχή" του τόπου!
Οι εκβιασμοί Μερκοζί και το ερώτημα "ναι ή όχι στο ευρώ", παρουσία του ΓΑΠ, έχουν προκαλέσει πανικό, φόβο και τρόμο στο εγχώριο κατεστημένο και ειδικότερα σε όλους σχεδόν τους βαρόνους του ΠΑΣΟΚ, συμπεριλαμβανομένου του Ε. Βενιζέλου, οι οποίοι τρέμουν στο ενδεχόμενο να σαρωθεί από τη λαϊκή ψήφο η άθλια και αντικοινωνική "συναίνεση του ευρώ" και γενικότερα ο "ευρωμονόδρομος" των μνημονίων και της λεηλασίας.
Ο ελληνικός λαός, οι πολίτες αυτής της χώρας, οι εργαζόμενοι/ες, οι επαγγελματίες, βιοτέχνες και αγρότες, θα σηκώσουν όλοι ενωμένοι το γάντι και θα σαρώσουν σε οποιοδήποτε δημοψήφισμα και με οποιοδήποτε ερώτημα την τρόικα, τα μνημόνια, τις απαράδεκτες "νεοαποικιακές" συμφωνίες, τις θλιβερές δανειακές συμβάσεις, το ευρώ και την ευρω-κηδεμονία.
Η Αριστερά, αν θέλει αυτή την ώρα να παίει το ρόλο της, πρέπει να φύγει εδώ και τώρα από την άμεση και έμμεση βρώμικη "ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩ" και πρώτη αυτή να θέσει τα θέματα της άμεσης διακοπής αποπληρωμής του χρέους (στάση πληρωμών), της εξόδου από το ευρώ, της ρύθμισης των ιδιωτικών χρεών, της εθνικοποίησης - κοινωνικοποίησης των τραπεζών, της ριζοσπαστικής δίκαιης αναδιανομής του πλούτου ως αφετηριακά σημεία μιας νέας προοδευτικής πορείας πορείας παραγωγικής και κοινωνικής ανασυγκρότησης και διεξόδου με σοσιαλιστική προοπτική!
Σε ρόλο σωσιβίου του κατεστημένου ο Ε. Βενιζλελος
«Η θέση της Ελλάδας μέσα στο ευρώ είναι μια ιστορική κατάκτηση της χώρας που δεν μπορεί να τεθεί υπό αμφισβήτηση. Το κεκτημένο αυτό του ελληνικού λαού δεν μπορεί να εξαρτηθεί από τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος», υπογράμμισε ο κ. Βενιζέλος, μετά την άφιξη του στην Αθήνα λίγο πριν τις 05:00.
Τόνισε παράλληλα την ανάγκη άμεσης εφαρμογής της απόφασης της 26ης Οκτωβρίου «υπό συνθήκες εθνικής ενότητας και πολιτικής σοβαρότητας και συναίνεσης», αν θέλουμε, όπως είπε, «να προστατεύσουμε τη χώρα».
Απευθυνόμενος μάλιστα προς τη ΝΔ επισήμανε ότι «όλα όσα γίνονται και λέγονται σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο, αφορούν εξίσου και την αντιπολίτευση, ιδίως την αξιωματική, που είναι αποδέκτης των ίδιων ισχυρών μηνυμάτων από τις Κάννες και η στάση της οποίας, εάν ήταν θετική, θα λειτουργούσε ως εγγύηση για τη διεθνή αξιοπιστία της χώρας, ενώ όταν είναι αρνητική θίγει καίρια την αξιοπιστία αυτή με σοβαρό κόστος για τον Έλληνα πολίτη».
«Το ζήτημα δεν είναι οι πολιτικοί συσχετισμοί στο εσωτερικό της χώρας και το μέλλον προσώπων και κομμάτων, αλλά η σωτηρία και η ανόρθωση της χώρας μέσα από τη μόνη εφικτή διαδικασία που περιλαμβάνεται στην απόφαση της 26ης Οκτωβρίου», κατέληξε ο κ. Βενιζέλος.
Την αντίθεσή του σε δημοψήφισμα με θέμα την παραμονή στην ευρωζώνη δήλωσε και ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Παντελής Οικονόμου, μιλώντας στη ΝΕΤ.
Επέμεινε ότι η κυβέρνηση έχει αποφασίσει να γίνει δημοψήφισμα με αντικείμενο τη δανειακή σύμβαση και απέρριψε το τελεσίγραφο Μέρκελ - Σαρκοζί.
Την απόσυρση του δημοψηφίσματος ζήτησε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Μίμης Ανδρουλάκης, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1.
Γ. Παπανδρέου: O λαός θα λάβει τη σωστή απόφαση
Σε δηλώσεις του μετά το τελεσίγραφο Μέρκελ - Σαρκοζί, ο Πρωθυπουργός εξήγησε τους λόγους τις απόφασής του για τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος, σημειώνοντας ήταν αρκετοί αυτοί που αμφισβήτησαν τις αποφάσεις της πρόσφατης Συνόδου Κορυφής και γι' αυτό έκρινε πως ο ελληνικός λαός πρέπει να αποφασίσει.
«Είμαστε μέλος της Ευρωζώνης ... έχουμε δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις ... Είναι σημαντικό θα δείξουμε στον κόσμο πως μπορούμε να ανταποκριθούμε στις υποχρεώσεις μας και αυτό είναι σημαντικό για τη μελλοντική συμμετοχή μας στην ευρωζώνη» συνέχισε.
Επί του διαδικαστικού, έκανε γνωστό πως ενημέρωσε τους εταίρους της Ελλάδας πως το δημοψήφισμα θα μπορούσε να γίνει το ταχυτερο δυνατό, πιθανόν τις 4 Δεκεμβρίου.
Ο Πρωθυπουργός εξέφρασε την πεποίθηση πως «ο ελληνικός λαός είναι ικανός να λάβει τη σωστή απόφαση», ενώ απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις σημείωσε πως «πρέπει να έχουμε τη μέγιστη δυνατή συναίνεση γιατί το πρόγραμμα που καλούμαστε να εφαρμοσουμε είναι δύσκολο». Πρόσθεσε μάλιστα πως «δεν πρόκειται για ένα πρόγραμμα απλώς που πρέπει να εφαρμόσουμε αλλά για το αν θέλουμε ή όχι να παραμείνουμε στην Ευρωζώνη».
Σε ερώτηση για την αναβολή της εκταμίευσης της έκτης δόσης του δανειακής βοήθειας, ο Πρωθυπουργός τόνισε ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα, καθώς «αν όλα πάνε καλά, και πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά με το δημοψήφισμα, θα καταβληθεί λίγο προτού χρειαστεί να πληρωθούν μισθοί και συντάξεις».
Ερωτηθείς αν η κυβέρνησή του θα λάβει ψήφο εμπιστοσύνης την Παρασκευή από την ελληνική Βουλή απάντησε: «Το ελπίζω, αλλά αυτό είναι κάτι που εξαρτάται από τη δημοκρατιή διαδικασία».
Σε ό,τι αφορά το συγκεκριμένο ερώτημα που θα τεθεί στο δημοψήφισμα, νωρίτερα το βράδυ ο υφυπουργός παρά των Πρωθυπουργώ Αγγελος Τόλκας δήλωσε πως το δημοψήφισμα που πρότεινε ο Πρωθυπουργός θα αφορά το νέο σχέδιο για τη διάσωση της Ελλάδας και όχι το εάν η χώρα θα παραμείνει ή όχι στην ευρωζώνη. Όμως, άλλη κυβερνητική πηγή την οποία επικαλούνταν το Reuters σημείωσε πως το αντικείμενο του δημοψηφίσματος και ο χρόνος διεξαγωγής του θα αποφασιστούν μετά την επιστροφή του Πρωθυπουργού από τις Κάννες.
Πολιτικές εξελίξεις πυροδοτούν οι δηλώσεις του αντιπροέδρου της κυβέρνησης και υπουργού Οικονομικών, Ευάγγελου Βενιζέλου, ο οποίος, μετά την επιστροφή του τα ξημερώματα από τις Κάννες, εξέφρασε την αντίθεσή του σε δημοψήφισμα για τη συμμετοχή της Ελλάδας στο ευρώ.
Τελεσίγραφο Μέρκελ - Σαρκοζί
Νωρίτερα, Μέρκελ και Σαρκοζί διεμήνυσαν πως οι Ελληνες θα πρέπει να αποφασίσουν οι ίδιοι αν θέλουν να παραμείνουν στο ευρώ, το οποίο μάλιστα, όπως σημείωσε η Γερμανίδα καγκελάριος, «δεν θα εγκαλείψουμε» όποια και αν είναι το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος. Μάλιστα, τόσο ο κ. Σαρκοζί όσο και η κ. Μέρκελ διεμήνυσαν πως η καταβολή της έκτης δόσης στην Ελλάδα θα γίνει μόνο αν η χώρα μας κυρώσει το σύνολο των αποφάσεων της 27ης Οκτωβρίου.
Η κ. Μέρκελ συγκεκριμένα σημείωσε πως οι αποφάσεις που ελήφθησαν στη Σύνοδο Κορυφής του Οκτωβρίου για το δεύτερο πακέτο στήριξης της Ελλάδας είναι ορθές και πρέπει να υλοποιηθούν γρήγορα και επισήμανε πως πως η απόφαση του κ. Παπανδρέου για διεξαγωγή δημοψηφίσματος αλλάζει το περίγραμμα μέσα στο οποίο κινούμαστε. Στη συνάντηση με τον Ελληνα πρωθυπουργό μείναμε με την εντύπωση πως θα γίνει δημοψήφισμα, συνέχισε, τονίζοντας πως «θέλουμε η Ελλάδα να μείνει στο ευρώ ... αλλά αν η ο ελληνικός λαός πει δεν το θέλουμε θα το σεβαστούμε, όμως δεν θα εγκαταλείψουμε το ευρώ».
Σε ανάλογο ύφος ήταν και οι δηλώσεις του Γάλλου προέδρου, ο οποίος τόνισε πως ο ελληνικός λαός είναι ανεξάρτητος, επισημαίνοντας όμως πως υπάρχουν κανόνες για τις 17 χώρες της Ευρωζώνης και «δεν μπορούμε να δεχθούμε παραβίαση των κανόνων αυτών από καμία χώρα».
«Κάνουμε το παν για να καταστήσουμε δυνατό το ευρώ» συμπλήρωσε, υπογραμμίζοντας πως «οι Ελληνες πρέπει να αποφασίσουν αν θέλουν να συνεχίσουν την περιπέτειά τους μαζί μας ή όχι».
Απαντώντας σε δημοσιογραφική ερώτηση, ο κ. Σαρκοζί έδειξε ξεκάθαρα τη δυσφορία του για την έλλειψη συναίνεσης των πολιτικών δυνάμεων στην Ελλάδα, αντιπαραβάλλοντας μάλιστα τη στάση της αντιπολίτευσης στην Ισπανία.
Με το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος συνέδεσε και η γενική διευθύντρια του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου Κριστίν Λαγκάρντ τη συνέχιση του δανεισμού της Ελλάδας.
«Οταν ολοκληρωθεί το δημοψήφισμα και αρθούν όλες οι αβεβαιότητες θα κάνω την εισήγησή μου στο διοικητικό συμβούλιο για την έκτη δόση του δανείου στήριξης του οικονομικού προγράμματος της Ελλάδας», αναφέρει η κ. Λαγκάρντ σε ανακοίνωσή του που δόθηκε στη δημοσιότητα από την Ουάσινγκτον, μετά την ολοκλήρωση των συνομιλιών στις Κάννες.
Πάντως, η επικεφαλής του ΔΝΤ εκφράζει την ικανοποίησή της για τις διευκρινίσεις του Ελληνα πρωθυπουργού σχετικά με το δημοψήφισμα. «Χαιρετίζω την δήλωση του πρωθυπουργού ότι το δημοψήφισμα που ανακοίνωσε θα διεξαχθεί το συντομότερο δυνατόν ώστε να μπορέσουν να εφαρμοστούν οι συμφωνίες της 27ης Οκτωβρίου», σημειώνει η κ. Λαγκάρντ.
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα