Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αμερικανός A/ΓΕΕΘΑ: "Έρχεται πόλεμος στην Ευρώπη λόγω ευρώ"!


Εκτύπωση E-mail
10-12-2011 02:45:47

Σε πρωτοφανείς δηλώσεις για μετατροπή της ευρωζώνης ή και της Ε.Ε. σε ένα τεράστιο πεδίο μάχης ανάλογο με αυτό του Β'Π.Π. ή -στην καλύτερη περίπτωση- για δημιουργία ενός σκηνικού που θα χαρακτηρίζεται από εσωτερική βία και συνοριακές συγκρούσεις, προχώρησε ο ανώτατος στρατιωτικός ηγέτης των ΗΠΑ, ο Αρχηγός του Μικτού Επιτελείου των Ενόπλων Δυνάμεων των ΗΠΑ, στρατηγός Martin Dempsey.
Η ζοφερή πρόβλεψη για αυτά που πρόκειται να συμβούν στην Ευρώπη, έχουν δημιουργήσει μεγάλη αναταραχή, αφού δεν βγαίνουν από το στόμα κάποιου τυχαίου, αλλά από τον ηγέτη της ισχυρότερης πολεμικής μηχανής παγκοσμίως, ο οποίος έχει στην διάθεσή του, εκτός των άλλων και τεράστια επιτελεία ειδικών αναλυτών...
«Η ευρωζώνη βρίσκεται προ μεγάλου κινδύνου. Μας απασχολεί εξαιρετικά το γεγονός ενός υγιούς και βιώσιμου ευρώ γιατί κατά κάποιο τρόπο είμαστε και εμείς εκτεθειμένοι σε αυτό, αλλά γιατί επίσης ένα μη βιώσιμο ευρώ έχει τη δυναμική να προκαλέσει κοινωνική αναταραχή, διεθνικές συγκρούσεις και διάλυση της ΕΕ, η ενότητα της οποίας σφυρηλατείται εδώ και τόσα χρόνια», δήλωσε ο στρατηγός Dempsey μετά το πέρας της συνάντησης κορυφής των ηγετών της ΕΕ εχθές Παρασκευή.
Το να φτάσει ο Αμερικανός Αρχηγός των Ενόπλων Δυνάμεων να προβεί σε προβλέψεις πρόκλησης πολεμικών συγκρούσεων για ένα θέμα οικονομικής φύσης και δη ευρωπαϊκό προβλέποντας σε περίπτωση που το ευρώ δε θα καταφέρει να σταθεροποιηθεί, τη διάλυση της ΕΕ και εκτεταμένες κοινωνικές αναταραχές στο ευρωπαϊκό έδαφος, σημαίνει πολλά: Σημαίνει καταρχήν, ότι υπάρχουν πράγματα και καταστάσεις στο παρασκήνιο τα οποία αγνοούνται.
Συμβαίνουν πράγματα τα οποία σπρώχνουν την ευρωζώνη προς την άβυσσο, όχι της δημοσιονομικής αποτυχίας, αλλά προς τον όλεθρο του πολέμου. 
Ποτέ στο παρελθόν Αμερικανός στρατιωτικός και μάλιστα της εμβέλειας του Αρχηγού των Ενόπλων Δυνάμεων των ΗΠΑ  δεν είχε κάνει δηλώσεις για κάτι που στο τέλος είναι εσωτερική υπόθεση της Ευρώπης.
Η αναφορά ενός τόσο σημαίνοντος προσώπου για ένα γενικευμένο ρεύμα κοινωνικών αναταραχών και επανάληψης των διεθνικών συγκρούσεων στην Ευρώπη σημαίνει πως αυτό που επιχειρεί να προβλέψει ο ίδιος μπορεί και να πάρει εφιαλτικές διαστάσεις, διαστάσεις οι οποίες θα απειλήσουν τη σταθερότητα σε όλη στην ευρωπαϊκή ήπειρο.
Παράλληλα, τόσο οι διαδηλώσεις στη Ρωσία και οι δηλώσεις Πούτιν ότι πίσω από αυτές κρύβεται αμερικανικός «δάκτυλος» συνθέτουν  ένα ιδιαίτερο σύνθετο και δύσκολο στην εξέλιξή του σκηνικό. Οι διαφορές της Ρωσίας με το ΝΑΤΟ για την αντιπυραυλική ζώνη, οι χθεσινές δηλώσεις Ρώσων αξιωματούχων ότι τυχόν εισδοχή της Γεωργίας στο ΝΑΤΟ μπορεί να σημάνει και πόλεμο, θέτουν τα όσα ελέχθησαν από τον Αμερικανό στρατηγό κάτω από ένα νέο πλαίσιο. Αυτό της πυριτιδαποθήκης που μπορεί να θυμίζει η Ευρώπη σε λίγο καιρό.
Υπάρχει βέβαια πάντα το ενδεχόμενο ο Αμερικανός στρατηγός να προσπαθεί να δημιουργήσει κλίμα πάνω στο οποίο θα στηριχθούν οι νέοι σχεδιασμοί των ΗΠΑ, καθώς η οικονομία της υπερδύναμης μαστίζεται σφόδρα και ο Barack Obama έχει αποτύχει να τη θέσει σε τροχιά ανάπτυξης και όλοι φανταζόμαστε αλλά φοβουμαστέ να ομολογήσουμε για το τι μπορεί να σημαίνει αυτό.
Το θέμα είναι τι κάνουμε στην Ελλάδα για τις Ένοπλες Δυνάμεις, τον μοναδικό οργανισμό, την μοναδική κρατική οντότητα που λειτουργεί ακόμα σε ανεκτά επίπεδα: Η πολιτική ηγεσία, από οποιοδήποτε κόμμα και αν προέρχεται, τις ρίχνει στην απόλυτη ένδεια, τις καταδικάζει να στερούνται αξιοπρέπειας, τις συκοφαντεί με συνθηματολογία περασμένων δεκαετιών. Και αφήνει την χώρα, εν τέλει, απροστάτευτη...
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα