Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σήμερα είναι το ραντεβού με την Ιστορία Του Χρήστου Καπούτση

Η πρωτοφανής μείωση των εισοδημάτων των ελλήνων εργαζομένων, είτε στον Ιδιωτικό, είτε στον Δημόσιο τομέα, οι  δραστικές περικοπές των συντάξεων,  η θεαματική αύξηση της ανεργίας, η διάλυση του κοινωνικού κράτους, η περιθωριοποίηση εκατοντάδων χιλιάδων συμπολιτών μας  που συμπεριλαμβάνονται  στους καταλόγους των αστέγων και νεόπτωχων, είναι μερικά μόνο από τα ορατά αποτελέσματα της άθλιας πολιτικής της υποτέλειας και του ραγιαδισμού των Κυβερνήσεων των  Γ.Α. Παπανδρέου και Λ. Παπαδήμου , δηλαδή των νεοφιλελεύθερων κόμματων ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ.
Συνεπώς, η συντριπτική πλειοψηφία του Ελληνικού Λαού, που έχει  πληγεί από την πολιτική του Μνημονίου, δεν είναι δυνατόν να επιβραβεύσει  με την ψήφο της,   εκείνους τους πολιτικούς και τα κόμματα,  που ευθύνονται για το σημερινό δραματικό αδιέξοδο.
Η μαζική εγκατάλειψη των παραδοσιακών ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ., που καταγράφουν οι δημοσκοπήσεις, δείχνουν την απαρέσκεια και την αποστροφή τους,  προς τις ηγεσίες και τις πολιτικές που εφαρμόζουν. Αν το εκλογικό αποτέλεσμα επιβεβαιώσει τις δημοσκοπήσεις, τότε η οριστική διάλυση των ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ. θα γίνει αναπότρεπτη εξέλιξη και   φυσικά,  θα έχει  ολοκληρωθεί  η κατάρρευση του μεταπολιτευτικού πολιτικού συστήματος.
Τα κόμματα  του «Μνημονίου» (ΠΑΣΟΚ-ΝΔ) με τους «λακέδες» τους (μεγαλοκαναλάρχες, εργολάβοι της ενημέρωσης, εφοπλιστές-εκδότες, δημοσιογραφικά παπαγαλάκια, μεγαλοφοροφυγάδες, ξιπασμένοι επιχειρηματίες, ο ΣΕΒ, η ΓΣΕΕ), προσπαθούν να πείσουν τους αποχαυνωμένους τηλεθεατές τους, ότι, αν δεν ψηφιστούν τα κόμματα του Μνημονίου, η Ελλάδα θα καταστραφεί, θα ανασταλεί η καταβολή συντάξεων και μισθών και θα είναι αυτοί οι υπεύθυνοι , που θα υποχρεωθούν, άνεργοι και πεινασμένοι , να ψάχνουν στα σκουπίδια για λίγα αποφάγια,  ώστε να παραμείνουν ζωντανοί!!  Πρόκειται για πρωτοφανή τηλεοπτική τρομοκρατία, που θα πρέπει να αφήσει αδιάφορο κάθε  σκεπτόμενο έλληνα ψηφοφόρο.
Στη σημερινή συγκυρία επιβάλλεται να αποδοκιμαστεί εκλογικά ο δικομματισμός και η εξουσιομανία των Α. Σαμαρά και Β. Βενιζέλου.
Το εκλογικό αποτέλεσμα θα πρέπει να υποχρεώσει  τα «αντιμνημονιακά» κόμματα να συγκροτήσουν Κυβέρνηση Εθνικής ευθύνης με συγκεκριμένους στόχους. Μια Κυβέρνηση συνασπισμού των κομμάτων  που καταδικάζουν την πολιτική του «Μνημονίου»,  που θα προνοήσει για τον Άνθρωπο, που θα ξαναχτίσει το κοινωνικό κράτος, που θα περιφρουρήσει την  Εθνική μας Αξιοπρέπεια, που θα κυνηγήσει τους φοροκλέπτες επιχειρηματίες και το «μαύρο χρήμα» στο εξωτερικό . Μια Κυβέρνηση που θα έχει Ελληνική φωνή στην Ευρώπη. Γι’ αυτό τη Κυριακή ψηφίζουμε «αντιμνημονιακά» κόμματα,  για την Ελλάδα και του Έλληνες. Στις 6 Μαΐου οι Έλληνες ψηφοφόροι έχουν ραντεβού με τις κάλπες, αλλά και με την Ιστορία.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα