Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συμφώνησαν στο «σερβίρισμα» των σκληρών μέτρων.


Συμφώνησαν στο «σερβίρισμα»  των σκληρών μέτρων.

   Του Χρήστου Καπούτση

   Έτοιμο το νέο πακέτο μέτρων σε βάρος των ελλήνων εργαζομένων. Οι τρεις πολιτικοί αρχηγοί της Συγκυβέρνησης Α.Σαμαράς, Β.Βενιζέλος και Φ.Κουβέλης συμφώνησαν με την ΤΡΟΙΚΑ, σε ΌΛΑ. Το νέο πακέτο μέτρων θα είναι το χειρότερο από  όλα τα προηγούμενα. Θα ξαναβάλουν «χέρι»  στις συντάξεις, στο εφάπαξ, στα ειδικά μισθολόγια, στα επιδόματα, στους πολύτεκνους, στα νοσήλια, στα χρεωκοπημένα ασφαλιστικά ταμεία και  στους εργαζόμενους στις ΔΕΚΟ! Δεν θα αφήσουν τίποτα όρθιο. Σύντομα θα ολοκληρωθεί το σχέδιο γενοκτονίας του Ελληνικού Λαού. Το θέμα σαφώς,  δεν είναι οικονομικό,  είναι βαθύτατα πολιτικό και κοινωνικό. Το σχέδιο της ελίτ των Βρυξελλών και της Γερμανίας, είναι ένας υπερήφανος Λαός, ο Ελληνικός Λαός με την βαρύτιμη ιστορία του, να ταπεινωθεί, να εξευτελιστεί , να διασυρθεί, να πεινάσει , ώστε να μην ξανασηκώσει κεφάλι! Είναι προϋπόθεση,  για την άλωση της Ελλάδας.
Οι Γερμανοί, οι Φιλανδοί, οι Αυστριακοί  και οι Ολλανδοί θα πρέπει να αποκτήσουν εξοχικές κατοικίες  στις δαντελένιες ακτές της νησιωτικής και ηπειρωτικής Ελλάδας,  όσο γίνεται φτηνότερα, με τους Έλληνες πολίτες να γίνονται υπηρέτες τους και να προφέρουν φτηνά τις υπηρεσίες τους στους άρχοντες- κατακτητές τούτης της  πανέμορφες χώρας της Ελλάδας μας, που είχε την ατυχία να έχει ανίκανους και διεφθαρμένους και ανθέλληνες πολιτικούς.
Τα μέτρα-σοκ, που έχει συμφωνήσει η Κυβέρνηση με την ΤΡΟΙΚΑ, θα μας  αποτελειώνουν.
Η τρικολόρε Κυβέρνηση των Βρυξελλών που έχει προσωρινά έδρα την Αθήνα, έχει ένα μόνο πρόβλημα. Πως θα ανακοινώσει στους έλληνες που τους θεωρούν πλέον ως υποζύγια, τα επαίσχυντα μέτρα που έχει συμφωνήσει με τους τροικανούς. Θα το κάνουν όταν θα μπει ο   Αύγουστος και οι περισσότεροι  έλληνες  αποκαμωμένοι θα βρίσκονται «κάπου» ,  προσπαθώντας να ξεκουραστούν, να ηρεμήσουν, να ανακτήσουν  δυνάμεις,  για να αντιμετωπίσουν την επερχόμενη θύελλα , τη νέα επιδρομή στα εισοδήματα τους  και στις  περιουσίες τους.  
Συνεπώς, το θέμα δεν είναι οικονομικό, δεν ντρέπονται οι πολιτικοί Αρχηγοί   της Συγκυβέρνησης, για τα αντιλαϊκά  μέτρα που έχουν  συμφωνήσει , αλλά το θέμα είναι επικοινωνιακό, δηλαδή ,  πως θα  πουν τα «μαντάτα’ στον καθημαγμένο Ελληνικό λαό.
 Να τους ξαναψηφίσετε…

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα