Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στρατόπεδα Κούρδων στην Ελλάδα



Ο Τουρκικός Τύπος τις τελευταίες μέρες έχει ανακαλύψει ότι στην Ελλάδα υπάρχουν στρατόπεδα στα οποία εκπαιδεύονται Κούρδοι αντάρτες του κουρδικού Εργατικού κόμματος της Τουρκίας (ΡΚΚ).   
Σε μεγάλης κυκλοφορίας τουρκικές εφημερίδες και στον τουρκικό ηλεκτρονικό τύπο, υπάρχουν εκτενή  δημοσιεύματα περί ύπαρξης στρατοπέδου εκπαίδευσης στον καταυλισμό του Ερυθρού Σταυρού και του ΟΗΕ ΣΤΟ   Λαύριο.    Μάλιστα υποστηρίζουν,  ότι για κάθε βομβιστική ενέργεια στην Κωνσταντινούπολη οι δράστες, που είναι Κούρδου τρομοκράτες,  έχουν  εκπαιδευτεί στο στρατόπεδο στο Λαύριο.
Το θέμα αυτό παίρνει τώρα και νέες διαστάσεις, αφού οι πράκτορες της  ΜΙΤ και της αντιτρομοκρατικής υπηρεσίας της Τουρκίας, ανακάλυψαν, σύμφωνα με τον τουρκικό τύπο και   νέα ''στρατόπεδα» στην Κινέτα και στο Δήλεσι, όπου επίσης εκπαιδεύονται Κούρδοι και μάλιστα, από έλληνες Στρατιωτικούς, εν ενέργεια και απόστρατους!!!
ΤΟ θέμα εδώ,  δεν  είναι αν  αληθεύουν τα δημοσιεύματα, διότι είναι προφανές,  ότι  είναι γελοία και ψευδέστατα, αλλά το ερώτημα είναι,  ποια πολιτική σκοπιμότητα εξυπηρετούν. Ειδικά τώρα, όπου η κατάσταση την Ανατολική Μεσόγειο και τη Μέση Ανατολή είναι έκρυθμη λόγω Συρίας, αλλά και Αιγύπτου και Ιράν και Λιβάνου και του Παλαιστινιακού, καθώς επίσης,  υπάρχει μια νέα αναζωπύρωση του Κουρδικού , όπου το αίτημα για ίδρυση Ανεξάρτητου Κουρδικού Κράτους επανέρχεται και προωθείται από διάφορες πλευρές. Και πάντως, τέτοια τερατώδη δημοσιεύματα των τουρκικών εφημερίδων, επιβαρύνουν αδικαιολόγητα τις εύθραυστες  ελληνοτουρκικές σχέσεις!
Ο  εκπρόσωπος του Υπουργείου Εξωτερικών ο  Γρηγόρης Δελαβέκουρας, απάντησε στα δημοσιεύματα του τουρκικού τύπου: «Η συνεχιζόμενη, παντελώς αβάσιμη και ψευδής, προπαγάνδα περί εκπαίδευσης τρομοκρατών στην Ελλάδα, που δημοσιεύεται σε καθημερινή βάση στον τουρκικό Τύπο, έχει καταντήσει γελοία. Το θέμα από ύποπτο, αρχίζει να γίνεται ανιαρό».

Παρεμπιπτόντως, να πούμε ότι, έχει ολοκληρωθεί η ίδρυση  Ελληνοκουρδικού Κέντρου Ανοικοδόμησης και Επενδύσεων, με γραφεία στην Αθήνα και στο Ερμπίλ την πρωτεύουσα του Ιρακινού Κουρδιστάν.
Tο Ιρακινό Κουρδιστάν κατόπιν της ουσιαστικής αυτονόμησής του στα πλαίσια του ομοσπονδιακού κράτους του Ιράκ, έχει μπει σε τροχιά ραγδαίας ανάπτυξης και ανοικοδόμησης.  Η περιοχή λόγω της γεωστρατηγικής θέσης στη μέση ανατολή και των μεγάλων αποθεμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, προσελκύει ισχυρούς επενδυτικούς ομίλους.
Οι υπεύθυνοι του Ελληνοκουρδικού Κέντρου υποστηρίζουν , ότι  υπάρχουν πολύ ευνοϊκές συνθήκες,  για την ανάπτυξη ελληνικής επιχειρηματικής δραστηριότητας στο Ιρακινό Κουρδιστάν.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα