Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΜΕΡΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΙΚΡΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟ ΜΑΛΙ.

ΜΕΡΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΙΚΡΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟ ΜΑΛΙ.

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΡ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ.Ε.ΔΡΟΥΓΟΣ
ΣΕ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΚΑΠΟΥΤΣΗ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΘΑ ΣΤΕΙΛΕΙ 3 ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΞΗΡΑΣ ΣΤΗΝ ΕΜΠΟΛΕΜΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΜΑΛΙ, ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟ ΓΑΛΛΟ ΑΝΤΙΣΤΡΑΤΗΓΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΕ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΟΥ ΜΑΛΙ ΜΠΑΜΑΚΟ, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΚΑΙ ΣΤΟΧΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΦΑΣΗ ΝΑ ΑΝΑΚΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΔΑΦΙΚΗ ΤΗΣ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ.
Ο ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙ ΤΟ 1996-1997 ΜΕ ΣΕΙΡΑ ΑΡΘΡΩΝ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΡΗΝΕΥΤΙΚΕΣ-ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ. ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ.
ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΟΦΟΡΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΙΚΡΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΜΑΛΙ ΕΙΜΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟΣ. ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. ΟΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ:
*ΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΤΗΣ ΕΕ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΜΕ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΑΜΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ. ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ ΕΔΩ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ. ΑΛΛΑ ΑΝ ΔΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΤΗΣ ΕΕ ΣΕ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΚΑΙ ΑΦΡΙΚΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΘΕΡΜΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΜΙΑΣ ΤΕΤΟΙΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ. ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΤΗΝ ΕΕ ΤΗΝ «ΑΔΕΙΑΣΑΝ» ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΣΟΜΑΛΩΝ-ΚΕΝΥΑΤΩΝ ΚΑΙ ΛΙΠΩΝ ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΙΩΞΗ ΤΗΣ ΑΛ ΣΑΜΠΑΜΠ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΟΜΑΛΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΡΟΛΟ ΈΠΑΙΞΑΝ ΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.
*ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΚΤΙΜΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ. ΛΑΘΟΣ. ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΑΣΗ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΖΗΤΗΣΑΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΧΩΡΕΣ. ΠΟΛΛΕΣ ΕΙΠΑΝ ΟΧΙ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ. ΕΔΩ ΣΤΟ ΜΑΛΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗΣ «ΚΡΑΤΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΔΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΙΣΙΩΝ». ΤΟ ΝΑΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΜΠΛΟΚΗ ΣΤΟ ΜΑΛΙ.
*ΕΔΩ ΕΠΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑΣ ΕΚΕΙΝΟΥ ΤΟΥ ΜΠΕΓΛΙΤΗ ΑΠΟΣΥΡΑΜΕ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΟΒΟ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ, ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ(Ο ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ 9 ΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΚΟΣΟΒΟ ΑΠΟ ΤΟ 2000). ΟΙ ΕΞΥΠΝΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΜΥΝΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΤΟΤΕ ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΣΤΟ ΚΟΣΟΒΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΜΗΔΕΝ, ΕΝΩ ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΣΕ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΟΜΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΙΡΑΤΕΙΑΣ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΙΠΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΣΟΥ, ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟ ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΣΧΗΜΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΑΥΤΟ ΗΛΙΟ ΤΗΣ ΥΠΟΣΑΧΑΡΙΑΣ ΑΦΡΙΚΗΣ, ΠΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΥΠΟ ΔΙΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ, ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ.
*ΕΧΩ ΤΟΝΙΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΟΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΤΗΝ ΣΥΝΔΥΑΖΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΜΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΖΗΤΑΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑΤΑ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΣΕ ΣΟΜΑΛΙΑ-ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ-ΒΟΣΝΙΑ ΕΡΖΕΓΟΒΙΝΗ ΚΑΙ ΚΟΣΟΒΟ, ΛΟΓΩ ΚΑΚΙΣΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΧΕΙΡΙΣΜΩΝ ΔΕΝ ΑΠΟΚΟΜΙΣΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΠΛΑ ΣΤΕΛΝΑΜΕ ΓΙΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΉΜΑΤΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΞΗΡΑΣ. ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΣΟ ΠΗΓΑΙΝΕΣ 2-3 ΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΚΟΣΟΒΟ. ΤΩΡΑ ΤΙ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΩ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΞΥΣΩ ΠΛΗΓΕΣ….
*ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΙΚΟΝΑ, ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΠΑΜΕ….ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΗΠΟΣ ΤΗΣ ΕΔΕΜ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΡΕΜΑΣΤΟΙ ΚΗΠΟΙ ΤΗΣ ΒΑΒΥΛΩΝΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΖΙΧΑΝΤΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ/ΑΣΥΜΜΕΤΡΟΥΣ/ΜΗ-ΓΡΑΜΜΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΝΕΑΣ ΦΥΣΗΣ.. ΚΑΘΑΡΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΕΙΔΗΣΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΖΙΧΑΝΤΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ.. ΜΕ ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ ΠΕΡΙ ΤΖΙΧΑΝΤΙΩΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΔΕΝ ΛΥΝΕΤΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ, ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΔΥΤΙΚΗ ΑΦΡΙΚΗ Ή ΣΤΟ ΚΕΡΑΣ ΤΗΣ ΑΦΡΙΚΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΝΩΣΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ-ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ. ΑΣΕ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ. ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΥΤΙΚΗ ΑΦΡΙΚΗ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ 2 ΠΡΕΣΒΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΕΣ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΡΡΟΗ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΕΚΕΙ. ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ, ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΡΡΟΗ. Η ΓΑΛΛΙΑ ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΚΑΙ ΩΣ ΠΡΩΗΝ ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ «ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΚΑΣΤΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ..». ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ 2085 ΤΟΥ ΣΑ/ΟΗΕ, ΘΑ ΠΩ «ΝΑΙ , ΑΛΛΑ ΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΣΑ/ΟΗΕ ΣΤΡΑΤΟ ΠΟΥ ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΑΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ, ΟΧΙ ΜΕ 3 ΑΛΛΑ ΜΕ 103!!!».ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΦΛΗΝΑΦΗΜΑΤΑ.
*ΕΔΩ ΕΧΟΥΝΕ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΤΟΝ ΙΣΤΟ ΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΜΕ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΣΕ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΘΑ ΜΑΣ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ SERVAL ΣΤΟ ΜΑΛΙ. Ο ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΕ 2 ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΙΧΕ ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΥΘΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΜΑΛΙ ΧΩΡΙΣ ΕΠΕΜΒΑΣΗ., ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΡΑΒΕΣ-ΑΦΡΙΚΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΑΝΑΛΥΤΕΣ. ΤΑ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΓΑΛΛΟΥΣ ΑΝΑΛΥΤΕΣ…ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ…ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΙΣΙ…ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΠΟΥΚΤΟΥ…ΚΑΙ Ο ΕΚΕΙ ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΥΚΟΛΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΜΕ ΚΑΤΙ ΤΖΙΧΑΝΤΙΑ…
*ΤΕΛΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ, Θ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΣΤΑΛΟΥΝ ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΟΠΩΣ Ο ΚΑΝΑΔΑΣ, ΤΟ ΒΕΛΓΙΟ ΚΑ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ. ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ; ΟΥΤΕ LESSONS LEARNED ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΤΑΞΕΙ….ΑΣ ΜΗΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΣΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΙΚΡΑΝΩ ΚΟΣΜΟ….ΑΥΤΑ. ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ….
 

Dr. Athanasios E. Drougos

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα