Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΝΕΑ ΔΟΜΗ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΝΕΩΝ

Η ΝΕΑ ΔΟΜΗ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΝΕΩΝ

Η Νέα Δομή των Ενόπλων Δυνάμεων αποτελεί συλλογική προσπάθεια ηγεσιών και επιτελείων που ξεκίνησε το 2009. Η Νέα Δομή εξυπηρετεί ένα σκοπό. Να αυξηθεί η επιχειρησιακή ετοιμότητα, το αξιόμαχο και η αποτρεπτική ικανότητα των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων με βάση τα δεδομένα και τα ζητούμενα του παρόντος και του μέλλοντος χρόνου.

Η Νέα Δομή είναι απόλυτα προσηλωμένη στο Εθνικό Αμυντικό Δόγμα και στην Πολιτική Εθνικής Άμυνας.

Κεντρικό στοιχείο στη Νέα Δομή είναι η ενίσχυση των μάχιμων μονάδων και Σχηματισμών των Ενόπλων Δυνάμεων και η ταυτόχρονη κατάργηση ή συρρίκνωση των διοικητικών δομών οι οποίες εξυπηρετούσαν ανάγκες του παρελθόντος.

Με την αναδιάταξη και αναδιοργάνωση  των Ενόπλων Δυνάμεων, που επιφέρει η Νέα Δομή επιτυγχάνεται ταυτόχρονα και σημαντική εξοικονόμηση δαπανών, η οποία είναι μεγαλύτερη στον Στρατό Ξηράς και μικρότερη στους δύο άλλους Κλάδους.

Με την Νέα Δομή δίδεται ιδιαίτερη έμφαση στη Διακλαδικότητα των Ενόπλων Δυνάμεων και στην μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα σε όλα τα επίπεδα.
Μεταξύ των αλλαγών που περιλαμβάνει η Νέα Δομή καταγράφονται τα ακόλουθα:
Καταργούνται τα Στρατηγεία των Α και Β Σωμάτων. Στις έδρες των δύο Σωμάτων εξακολουθούν να παραμένουν άλλες μονάδες

Οι δυνάμεις που διατίθενται στην 1η Στρατιά κατηγοριοποιούνται κατά είδος τακτικής αποστολής, σε:
Δυνάμεις Άμυνας
Δυνάμεις Αντίδρασης
Δυνάμεις Ασφαλείας
iii. Διαλύεται η Διοίκηση Στρατιωτικών Εργοστασίων η οποία ενσωματώνεται στο Στρατηγείο της ΑΣΔΥΣ ως ειδικό Επιτελείο.
iv. Καταργείται το Διακλαδικό Επιχειρησιακό Στρατηγείο Άμεσης Αντίδρασης.

v. Συγκροτείται η Διακλαδική Διοίκηση Ειδικών Επιχειρήσεων.

vi. Η 70 ΣΔΥ που έχει έδρα την Αθήνα καταργείται και στην έδρα της παραμένει η Σχολή Πυροβολικού.

vii. Η Μεραρχία Υποστήριξης ΜΕΡΥΠ που έχει έδρα την Λαμία μεταφέρεται στη Θεσσαλονίκη και στην έδρα της παραμένει το Κέντρο Εκπαίδευσης Υλικού Πολέμου καθώς και Μονάδες Διοικητικής Μέριμνας.

viii. Η 10η Ταξιαρχία Πεζικού η οποία έχει έδρα τις Σέρρες μεταπίπτει σε Σύνταγμα με την ίδια έδρα.

ix. Η 97η ΣΔΥ που έχει έδρα την Χαλκίδα και στην έδρα της παραμένει η Σχολή Πεζικού.

x. Η 2η Ταξιαρχία Υποστήριξης η οποία έχει έδρα την Κοζάνη καταργείται και στην έδρα της μεταφέρεται η 9η Μηχανοποιημένη Ταξιαρχία.

ΣΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ

 Στο Πολεμικό Ναυτικό οι οποίες καταργήσεις και μετασχηματισμοί πραγματοποιούνται μέσα στους ίδιους κτιριακούς Σχηματισμούς-Συγκροτήματα στον Ναύσταθμο και στο Κ/Ε Κανελλόπουλος.

Μεταξύ των άλλων:

ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΣΤΟΛΟΥ

Καταργείται η Μοίρα Υποστήριξης της Διοίκησης Φρεγατών. Τα υπαγόμενα σε αυτή πλοία ενσωματώνονται στις δύο Μοίρες Φρεγατών που διατηρούνται.

Καταργείται η μία εκ των τριών της Διοίκησης Ταχέων Σκαφών.

Καταργείται η 353η Μοίρα Ναυτικής Συνεργασίας και εντάσσεται ως Μοίρα Αεροσκαφών Ναυτικού στη Διοίκηση Αεροπορίας Ναυτικού.

Γενικότερα καταργούνται ή συμπτύσσονται Διοικητικές Δομές του Ναυτικού για περισσότερη ευελιξία και για να ενισχυθούν μάχιμες μονάδες.


ΣΤΗΝ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ

Οι όποιοι ανασχηματισμοί και οι όποιες αναδιατάξεις και αλλαγές Διοικητικών Δομών πραγματοποιούνται μέσα στους ήδη υπάρχοντες σχηματισμούς, δηλαδή στο ΑΤΑ (Λάρισα) στη ΔΑΥ (Ελευσίνα) στη ΔΑΕ (Τατόι).

Η Νέα Δομή Ενόπλων Δυνάμεων παρουσιάστηκε σήμερα στη Διαρκή Επιτροπή Εξωτερικών και Άμυνας σε μια μαραθώνια συνεδρίαση 7 ωρών προκειμένου να ενημερωθούν όλες οι πτέρυγες της Βουλής για το περιεχόμενο της.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα