Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μουσουλμάνες σοκάρουν

Μουσουλμάνες σοκάρουν - "Σκλάβες του σεξ οι φυλακισμένες" και "ναι στο ξύλο στις γυναίκες"

Δύο απίστευτες δηλώσεις από μουσουλμάνες, δημόσια πρόσωπα στις χώρες τους. Η μία από πολιτικό του Κουβέϊτ η οποία υποστηρίζει ότι οι φυλακισμένες γυναίκες πρέπει να “γίνουν σκλάβες του σεξ”!

Η άλλη από την Τουρκία, η οποία υπερασπίζεται την βία κατά των γυναικών που στην γειτονική χώρα είναι πολύ μεγάλο πρόβλημα.
Διαβάστε τις δηλώσεις όπως έχουν μεταφραστεί από τα tourkikanea.gr

Η Κουβετιανή πολιτικός Σαλβά Αλ Μουταγιρί είπε : “Τις γυναίκες που βρίσκονται στις φυλακές μας ως ¨κρατούμενες πολέμου¨ να τις κάνουμε σκλάβες του σεξ για τους άντρες μας” .

Η Μουταγιρί ζήτησε να νομιμοποιηθεί η σκλαβιά του σεξ, και είπε πως οι μη μουσουλμάνες κρατούμενες των φυλακών είναι ιδανικές για αυτήν την δουλειά.
Πρόσθεσε πως η “εισαγωγή” μιας σεξουαλικής παρτενέρ στο σπίτι, θα αποτρέπει τον άντρα από την μοιχεία, και έτσι δεν θα διαταράσσεται η κοινωνική τάξη.
Η Μουταγιρί είπε πως η ιδέα αυτή θα είναι καλή για τις αλλοδαπές “κρατούμενες πολέμου”, καλύτερη από το να πεθάνουν από την πείνα, και πρόσθεσε : “Δεν υπάρχει κάτι το ντροπιαστικό σε αυτό και δεν είναι αμαρτία”.


Τουρκάλα υπέρ …του ξύλου κατά γυναικών



Η Σιμπέλ Ουρεσίν που είναι σύμβουλος στους δήμους του Φάτιχ και του Εγιούπ του ΑΚΡ, και είχε έρθει στην επικαιρότητα με τις δηλώσεις της που υπερασπιζόταν την πολυγαμία, συνεχίζει τις παράδοξες δηλώσεις της.

Η Σιμπέλ Ουρεσίν που παρουσιάζεται στην κοινή γνώμη ως “οδηγός ζωής των συντηρητικών”, σε συνέντευξη της στο περιοδικό Ίκρα, υπερασπίστηκε την βία σε βάρος των γυναικών. Σύμφωνα με την είδηση της εφημερίδας Βατάν, όταν ρωτήθηκε “για ποιο λόγο φτάνει ένας άντρας να γίνει φονιάς και να σκοτώσει ; Για ποιο λόγο αισθάνεται την ανάγκη να εφαρμόσει βία ;”, απάντησε :
“Σίγουρα επειδή οι γυναίκες βγάζουν γλώσσα ! Οι γυναίκες απέκτησαν χρήματα και το εγώ τους ανέβηκε πολύ. Ξέρουν πολλά και μιλάνε πολύ, ενώ στην γυναίκα πάει να είναι αφελής και ευγενική. Έτσι είναι στην θρησκεία μας.
Ναι μπορεί να ξέρει πολλά η γυναίκα, αλλά το σωστό δεν είναι να λέει αυτά που ξέρει, πιστεύω πως της πάει πολύ περισσότερο να σωπαίνει. Πραγματικά γνωρίζω τέτοιες νύφες και γυναίκες που εγώ εκνευρίζομαι, το να τρελαθεί ο άντρας τους είναι πολύ φυσιολογικό. Εσύ στα καλά καθούμενα θα με βαρούσες; Είναι φανερό πως υπάρχει κάποια πρόκληση.

Γιατί χτυπάνε οι άντρες ; Διότι οι γυναίκες συνεχώς μιλάνε, για αυτό και εγώ πιστεύω πως σε τέτοιες γυναίκες, τους πρέπει το ξύλο.
Φυσικά υπάρχουν εξαιρέσεις στις οποίες κάποιος μεθυσμένος ή ψυχολογικά άρρωστος δέρνει την γυναίκα του, αλλά αυτά είναι πολύ σπάνια”.
Μάλιστα τραβώντας το θέμα ακόμη περισσότερο, η Σιμπέλ Ουρεσίν αναφερόμενη στις δολοφονίες γυναικών δήλωσε πως “μα τι να κάνει ο άνθρωπος, η γυναίκα τον τρέλανε”.
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα